REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy lubwykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział II Rozdział 1, 3, 4 i 8 do art. 76).II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.06.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu kwietniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów;2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika;3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta;4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą;5)obsługa interesantów Wydziału;6)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział;7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych;8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Data publikacji: 2017-05-12
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy lubwykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział II Rozdział 1, 3, 4 i 8 do art. 76).II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.06.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu kwietniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów;2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika;3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta;4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą;5)obsługa interesantów Wydziału;6)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział;7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych;8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO - BIUROWEJ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,5.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,6.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)7.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,8.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,9.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw wymienionych w pkt.2a. Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno biurowej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 26.05.2017 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu). Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U z 2016 r. poz. 902) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 15.05.2017
Oferta pracy ważna do: 26.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzątanie pokoi hotelowych i hotelowych stref ogólnodostęnych, obsługa gości hotelowych z krajów WNP, wypełnianie funkcji koordynatora pomiędzy personelem sprzątającym z Ukrainy, a kierownictwem pracodawcy użytkownika, praca na terenie województwa śląskiego
DRYPS SERVICE SPÓŁKA ZO.O - 2018-02-09 - Sosnowiec (śląskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe: ekonomia, bankowość, prawo, administracja, prawo jazdy kat. B mile widziane; miejsce pracy: Gliwice-Łabedy
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Pyskowice (śląskie)
wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych zgodnie z wytycznymi klienta, uzupełnianie raportów bieżących niezgodności pomiędzy stanem księgowym a faktycznym
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2017-08-02 - Kępice (pomorskie)
- Obsł. admin. Działu: (redagowanie pism wew. i zew. w tym urzędowych), prowadz. rej. bieżącej korespond. wew. i zew. Działu, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z dziennikiem korespondnecyjnym, wysyłanie korespond. e-mali,- bieżące sledzenie stron www. zawierających ważne dla środowiska naukowego informacje, szczególnie stronę MNiSW, MZ,- praca z aktami prawnymi,- prowadz. dziennika wynajmu sal dydaktycznych,- prowadz. i aktual. kalendarza,- aktualizacja danych instytucjonalnych w bazie OPI,- pomoc w pracach Dz. zwiąanych z działalnością stat. Instytutut,- pomoc w pracach związanych z dokument. związaną ze stażami i specjalizacjami.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Łódź (łódzkie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych - pomoc w prowadzeniu sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Stare Babice (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, spec.: administracja/ rachunkowość; zakres obowiązków: prace biurowe, wystawianie i wprowadzanie faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
dobra znajomość obsługi komputera, dobra znajomość urządzeń biurowych, umiejętność redagowania korespondencji, znajomość w zakresie archiwizowania dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej, znajomość obsługi systemu QNT, znajomość w zakresie prowadzenia dokumentacji finansowej, mile widziane praktyczne doświadczenie w zakresie procesów administracyjno - biurowych
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Namysłów (opolskie)
Wprowadzenie kart zdarzeń drogowych oraz danych do systemówprzygotowywanie odpowiedzi dla uprawnionych osób i instytucji w sprawie zaistniałych zdarzeń drogowychwprowadzanie kart informacyjnych z orzeczeniami sadów w sprawie kierujących pojazdamiwykonywanie statystyki Wydziału Ruchu Drogowego oraz przygotowywanie informacji dla innych uprawnionych organówwykonywanie projektów okresowych analiz stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowymprzygotowywanie miesięcznych informacji o stanie bezpieczeństwa w ruchu drogowymsprawdzanie danych w systemach informatycznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniamiInne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaW ofercie proszę podać adres e-mail, będzie on służył do korespondencji zwrotnej. Oferty, które nie będą spełniały wymogów formalnych, nie kompletne oraz złożone po terminie, nie będą rozpatrywane. Oświadczenia musza być podpisane własnoręcznie. Złożone dokumenty nie będą zwracane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji e-mailowo.Wynagrodzenie ok. 2100 zł. brutto.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracyPozostałe wymagania niezbędne:Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W IŁAWIE - 2018-05-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rejestrów korespondencji, pomoc w przygotowywaniu prezentacji, prowadzenie rejestrów, pomoc w komunikacji z mediami
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie pomieszczeń (posprzątanie, oklejenie taśmą, nakrycie folią), czyszczenie i gruntowanie podłoży, wykonywanie robót malarskich, wykończeniowych robót murarskich, tynkarskich, układanie końcowych warstw podłogowych, zamiatanie i mycie pomieszczenia, konserwacja maszyn i narzędzi wykorzystywanych do prac związanych z wykańczaniem wnętrz.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Podleszany (podkarpackie)
Prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Szycie odzieży, odszywanie wzorów, lamowanie, wszywanie zamków, szycie ozdobne, prasowanie odzieży, podszywanie odzieży, szycie dziurek.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Piła (wielkopolskie)
Kucharz
Firma Handlowo Usługowa"Duet" Andrzej Stanienda - 2018-01-24 - Tarnów (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
sadzenie sadzonek na powierzchniach do odnowień, pielęgnowanie gleby, przesadzanie młodników, ubijanie palików wokół drzewek,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrowy nad Okszą (śląskie)
Pomoc w pracach biurowych, przyjmowanie korespondencji, prowadzenie ewidencji uczniów, zamawianie artykułów biurowych oraz dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
redagowanie pismwystawianie dokumentów rozchodów, fakturobsługa urządzeń biurowycharchizowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, opraca w godz. 9-17/12-20. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
FABRYKA MEBLI "BODZIO" - 2017-03-20 - Opole (opolskie)
obsługa sekretariatu firmy, kontakt z klientami, przygotowanie spotkań, kontrola zaopatrzenia biura w artykuły biurowe, wsparcie działu księgowo-kadrowego, obsługa centrali tel., przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wyry (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,prowadzenie rozliczeń z płatnikami składek:sporządzanie wezwań do zapłaty i upomnień do dłużników,wystawianie tytułów egzekucyjnych w stosunku do dłużników w celu przymusowego dochodzenia należności KRUS,zabezpieczenia hipotek,sporządzanie zestawień do urzędów skarbowych,wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem oraz wyłączonym z ubezpieczenia zaświadczeń dotyczących okresów ubezpieczenia i wysokości opłacanych składek oraz wystawianie poświadczeń o okresach podlegania i wysokości opłacanych składek,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,obsługa stanowiska informacji,przyjmowanie i rejestrowanie wpływającej korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek, zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym,sporządzanie decyzji w sprawach:podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników, a także wysokości należności z tytułu składek na ubezpieczenie,zmiany warunków ubezpieczenia,przyznawania prawa do finansowania z budżetu państwa składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny brak windy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-14 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Praca w charakterze sprzedawcy, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towarów, przyjmowanie dostaw itd.
DELIKATESY PRIMO S.C. - 2017-03-14 - Brzeziny (łódzkie)
Sporządzanie dokumentów aplikacyjnych o dotacje unijne, obsługa klienów biura, obsługa programów MS Office.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
staż 30-50 FP RMobsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji, zarzadzanie korespondencja biurową, wykonywanie innych czynności administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
nadzór produkcyjny
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-01-04 - Brusy (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Olkusz (małopolskie)
· Terminowa i sprawna obsługa zajęć egzekucyjnych zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami · Obsługa uchyleń, aktualizacji i innych pism wpływających do organów egzekucyjnych · Obsługa telefoniczna i mailowa w zakresie obsługi zajęć egzekucyjnych
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ksero dokumentów. Sporządzanie wykazów, zestawień i innych materiałów do komórki org. Sporządzanie projektów pism, uchwał, umów, porozumień.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Płock (mazowieckie)
Praca w dziale techniczno-inwestycyjnym.Uzgadnianiedokumentacji technicznej ,wydawanie warunków itp.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2018-02-01 - Białogard (zachodniopomorskie)