PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW DRÓG ORAZ OBIEKTÓW MOSTOWYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA DROGAMI URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW DRÓG ORAZ OBIEKTÓW MOSTOWYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA DROGAMI URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1) koordynowanie opracowań dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu, modernizacji i rozbudowy dróg;2) rozliczanie zadań: a) weryfikacja kosztorysów, b) sprawdzanie i dekretowanie dokumentów finansowych; 3) opiniowanie projektów inwestycyjnych;4) podejmowanie działań w celu usuwania zagrożeń i awarii w zakresie funkcjonowania układu komunikacyjnego;5) przygotowanie do realizacji oraz rozliczenie finansowe zadań remontowych bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych;6) wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych,katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi, ustalonymi na określoną okoliczność;7) opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego, przeznaczonych do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej lub portalu internetowym gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami.
Data publikacji: 2017-02-07
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) koordynowanie opracowań dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu, modernizacji i rozbudowy dróg;2) rozliczanie zadań: a) weryfikacja kosztorysów, b) sprawdzanie i dekretowanie dokumentów finansowych; 3) opiniowanie projektów inwestycyjnych;4) podejmowanie działań w celu usuwania zagrożeń i awarii w zakresie funkcjonowania układu komunikacyjnego;5) przygotowanie do realizacji oraz rozliczenie finansowe zadań remontowych bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych;6) wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych,katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi, ustalonymi na określoną okoliczność;7) opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego, przeznaczonych do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej lub portalu internetowym gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW DRÓG ORAZ OBIEKTÓW MOSTOWYCH W WYDZIALE ZARZĄDZANIA DROGAMI URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
posiadanie uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów z zakresu ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, samorządu gminnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy poza siedzibą Urzędu Miasta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Przebieg postępowania: Etap pierwszy: 1) ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem "Oferta pracy - Podinspektor ds. inwestycji i remontów dróg oraz obiektów mostowych w Wydziale Zarządzania Drogami Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle" osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 8:00 - 15:00 lub pocztą w terminie do dnia 17.02.2017 r.;Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane; 2) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902); 3) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, zwana dalej Komisją, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełniania przez kandydatów wymagań niezbędnych; 4) po upływie terminu do złożenia ofert pracy na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kedzierzynkozle.pl w menu Ogłoszenia zakładka Praca w Urzędzie Miasta upowszechniona zostanie informacja o terminie rozmów kwalifikacyjnych; Etap drugi: 5) z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne Komisja przeprowadzi, w terminie podanym w informacji opublikowanej w BIP, rozmowy kwalifikacyjne, obejmujące niezbędny sprawdzian umiejętności (w formie ustnego lub pisemnego testu weryfikującego wymaganą znajomość przepisów prawa); 6) Prezydent Miasta dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów.Informacji o przebiegu postępowania udzielają Inspektorzy w Wydziale Organizacyjnym:- Urszula Brudnowska pok. 211, tel. 40-50-333, kadry (at) kedzierzynkozle.pl,- Bożena Kudlek pok. 211, tel. 77 40-50-337, bozena.kudlek (at) kedzierzynkozle.pl.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2041/podinspektor-ds-inwestycji-i-remontow-drog-oraz-obiektow-mostowych
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty wymagane w ofertach pracy składanych przez kandydatów: 1) życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni; 2) list motywacyjny; 3) kopia lub odpis dokumentów potwierdzających: a) wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), b) staż pracy (np. świadectw pracy), c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (uprawnień, dyplomów, zaświadczeń itp.), d) niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych; 4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny); 5) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Data dodania oferty pracy: 07.02.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Starostwa
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-03-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Praca zgodnie z ustalonym standardem, wg wytycznych dla wyroby i instrukcją pakowania. Dbałość o zapewnienie odpowiedniej jakości produktów gotowych. Regularna weryfikacja poprawności kolejnych etykiet zarówno wizualna jak i za pomocą skanera znajdującego się na stanowisku pracy. Obsługa APP (at) WORK w zakresie regularnego meldowania się na stanowisku oraz raportowania produktów gotowych i braków. Zgłaszanie problemów jakościowych, błędów oraz innych zakłóceń procesu produkcji do Lidera Produkcji. Dbanie o odpowiednią komunikację miedzy zmianami oraz innymi osobami zaangażowanymi w proces produkcyjny. Dbanie o czystość na stanowisku pracy oraz na hali montażowej. Zgłaszanie usprawnień w metodzie wykonywania pracy. Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nauka sporządzania zapraw murarskich, tynkarskich, klei, nauka murowania i tynkowania.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Brzeg (opolskie)
Obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Czosnów (mazowieckie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) rozpatrywanie, zatwierdzanie czasowych i przygotowywanie do zatwierdzenia stałych projektów organizacji ruchu zapewniających bezpieczeństwo i płynność ruchu drogowego;2) przekazywanie zatwierdzonych czasowych i stałych organizacji ruchu do wdrożenia wnioskodawcom;3) kontrola w terenie zgodności wdrożenia stałych organizacji ruchu z zatwierdzonymi projektami;4) kontrola prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;5) ewidencja czasowych oraz stałych projektów organizacji ruchu;6) opiniowanie geometrii dróg w projektach budowlanych dotyczących dróg publicznych oraz rozwiązań dotyczących inżynierii ruchu w koncepcjach oraz opracowaniach z zakresu drogownictwa lub komunikacji;7) przygotowywanie uwag i zaleceń dla właściwych komórek organizacyjnych Urzędu lub jednostek organizacyjnych Miasta dotyczących usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w istniejącej organizacji ruchu oraz zagrożeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych;8) współpraca z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, w zakresie: rozpatrywania czasowych, stałych organizacji ruchu, bezpieczeństwa ruchu drogowego, wprowadzania priorytetów dla zbiorowego transportu publicznego, realizowania zintegrowanego systemu zarządzania ruchem;9) przygotowywanie projektów zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny;10) analiza uregulowań prawnych dotyczących zarządzania ruchem oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie;11) przygotowywanie planu rzeczowo-finansowego dochodów i wydatków budżetowych Zespołu;12) opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, postulaty, petycje i interpelacje dotyczące organizacji ruchu drogowego;13) organizacja, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia (w tym do Wydziału Zamówień Publicznych) do postępowań przetargowych związanych merytorycznie z zadaniami Zespołu.
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-22 - Płock (mazowieckie)
do uzgodnienia . CV ze zdjęciem proszę kierować na e -mail KADRY (at) KDW.PL z zaznaczaniem stanowiska pracy .
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Lubenia (podkarpackie)
sprzątanie hali produkcyjnej,pomoc przy pracach magazynowych,sprzątanie hali magazynowej,placu załadunkowego,dbałość o porządek terenu wokół firmy
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Gruczno (kujawsko-pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie ewidencji zgłoszeń i przyjętych dokumentów w programie TurboEWID:- przyjęcie zgłoszenia pracy geodezyjnej, opracowanie i rozliczenie,- zbadanie zgodności zgłoszenia z przepisami geodezyjnymi,- zakwalifikowanie pracy do odpowiedniej grupy asortymentowej,- nadanie identyfikatora zgłoszenia pracy geodezyjnej;2)opracowanie wytycznych technicznych:- wykazanie wszystkich materiałów istniejących w zasobie dla obszaru pracy geodezyjnej,- wykonanie kopii mapy zasadniczej i ewidencyjnej w wersji papierowej i elektronicznej,- udostępnienie danych i wykonanie kopii opisów punktów osnowy,- napisanie wytycznych,- nadanie odpowiednich klauzul materiałom wydawanym z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej,- wydanie opracowanego zgłoszenia i materiałów dla wykonania robót geodezyjnych;3)obsługa jednostek wykonawstwa geodezyjnego:- wydawanie materiałów z zasobu, rejestracja ruchu materiałów wypożyczanie zwroty;4)wyłączanie dokumentów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz współpraca w tym zakresie z archiwami państwowymi;5)przygotowywanie okresowych sprawozdań.
Urząd Miasta Płocka - 2018-07-25 - Płock (mazowieckie)
zapewnienie komunikacji cefrowej elementów systemu; umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na 2 lata;
TKACTWO Mirosław Osipczuk - 2018-08-30 - Pabianice (łódzkie)
Pakowanie produktów odzieżowych, kompletowanie zamówienia.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Gądki (wielkopolskie)
a) prowadzenie nadzorów nad pracami budowlanymi zleconymi przez AZK;b) wykonywanie kosztorysów inwestorskich prac budowlanych w ramach zakresu prac AZK;c) przeprowadzanie wizji lokalnych stwierdzających stan techniczny obiektów będących wGminnym Zasobie Mieszkaniowym oraz lokalach użytkowych i sporządzanie z nichprotokółów;d) weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysów prac budowlanych realizowanych wramach AZK;e) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;f) bieżąca analiza rynku co do jakości, cen materiałów i usług budowlanych;g) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;h) prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie systemu funkcjonującego w AZK;i) prowadzenie samodoskonalenia zawodowego oraz udział w szkoleniach specjalistycznych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy;j) przygotowywanie danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań oraz informacji w sprawach prowadzonych na stanowisku pracy;k) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK;l) wykonywanie innych zadań i poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego iDyrektora AZK;ł) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski dotyczące zakresu prowadzonych spraw.
ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH - 2015-11-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie cen, sprzedaż towarów, kontakty z klientami i dostawcami towarów chińskojęzycznymi.Dodatkowo praca w Wałbrzychu.
HENG SHUO Sp.zo.o. - 2016-07-20 - Kozery (mazowieckie)
nadzór nad eksploatacją sieci wodociągowo-kanalizacyjnej, prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodno-ściekowej Gminy
Urząd Gminy Żukowice - 2017-03-09 - Żukowice (dolnośląskie)
szycie bielizny
Przes.Prod. Handlowo Usługowe "Anowi"Iwona Piotrowska - 2016-06-02 - Lubań (dolnośląskie)
Wykonywanie stropów żelbetowych, słupów żelbetowych, ścian żelbetowych, ław i stóp żelbetowych, przygotowanie i montaż zbrojeń.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie treningów na maszynach
36MINUT.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-15 - Chojnice (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; nieposzlakowana opinia; niekaralność; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-01-27 - Knurów (śląskie)
archiwizacja dokumentów firmy; kontrola i anzaliza dokumentacji przeznaczonej do archiwizacji; opisywanie segregatorów zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; prace pomocnicze w sekretariacie oddziału; pomoc w kierowaniu ruchem telefonicznym; prace pomocnicze w prowadzeniu spraw administracyjnych, zgodnie z obowiązującymi w firmie normami; prace pomocnicze w dziale kontrolingu; pomoc w przygotowaniu wezwań do zapłaty; analiza bazy danych klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Żory (śląskie)
staż w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż artykułów przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Kozienice (mazowieckie)
obsługa cyrkularki
KAMIENIARSTWO J.C. GRANIT - 2018-08-28 - Strzegom (dolnośląskie)
Praca w magazynie.
Hurtownia Artykułów Spożywczo-Przemysłowych "Jacek" Sp. Jawna Krystyna Jużyk, Mariusz Jużyk, Bogusław Jużyk,Marcin Juży - 2016-06-06 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2018-04-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozwóz towarów na terenie Polski
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ALL-PAK ZBIGNIEW BIAŁEK - 2017-12-04 - Cisew (wielkopolskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Obsługa sekretariatu Skarbnika Miasta Płocka:- przyjmowanie korespondencji z sekretariatów, Biura Obsługi Klienta i Kancelarii Ogólnej,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok,- przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Skarbnika Miasta,- przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek po uprzedniej adnotacji w mdok, sporządzanie raportów,- obsługa korespondencji Wydziału Skarbu i Budżetu oraz Wydziału Podatków i Księgowości,- obsługa techniczno - biurowa,- dbałość o stałą sprawność środków znajdujących się na stanowisku pracy oraz w gabinecie Skarbnika Miasta,- przechowywanie akt bibliotecznych,- obsługa poczty elektronicznej,- prowadzenie monitoringu spraw terminowych,- przygotowywanie odpowiedzi na pisma- przyjmowanie zatwierdzonych do wypłaty i zaewidencjonowanych w programie "Dysponent" dowodów księgowych w celu ich realizacji,- prowadzenie terminarza zamierzeń stałych i kalendarza zaproszeń Skarbnika Miasta Płocka,- przygotowywanie wyjazdów służbowych Skarbnika Miasta,- przygotowywanie spotkań i narad,- bieżące informowanie przełożonego o harmonogramie dnia,- kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Skarbnika Miasta3. Obsługa interesantów:- prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,- pośredniczenie w kontaktach Skarbnika Miasta Płocka z pracownikami urzędu oraz interesantami, udzielanie wyczerpującej informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-06 - Płock (mazowieckie)
-Praca na terenie Tczewa,-Rozładunek i załadunek samochodów ciężarowych,-Prace magazynowe,-Obsługa wózka widłowego,
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-05-25 - Tczew (pomorskie)
bieżące naprawy i konserwacja pojazdów i maszyn ogrodniczych
KALINOWE POLA SP. Z O.O. - 2017-05-16 - Kalinowo (lubuskie)
wykonywanie prac porządkowych, pomoc w prostych naprawach, utrzymywanie czystosci na zewnątrz budynku, zamiatanie, koszenie trawy, grabienie liści
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Góra (dolnośląskie)
praca w markecie ogólnospożywczym przy krojeniu, pakowaniu pieczywa; godziny pracy 8.00-16.00, 12.00-20.00
STOWARZYSZENIE NIEPEŁNOSPRAWNI DLA ŚRODOWISKA EKON - 2018-09-06 - Zgorzelec (dolnośląskie)