PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EWIDENCJONOWANIA I UDOSTĘPNIANIA MATERIAŁÓW POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EWIDENCJONOWANIA I UDOSTĘPNIANIA MATERIAŁÓW POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie ewidencji zgłoszeń i przyjętych dokumentów w programie TurboEWID:- przyjęcie zgłoszenia pracy geodezyjnej, opracowanie i rozliczenie,- zbadanie zgodności zgłoszenia z przepisami geodezyjnymi,- zakwalifikowanie pracy do odpowiedniej grupy asortymentowej,- nadanie identyfikatora zgłoszenia pracy geodezyjnej;2)opracowanie wytycznych technicznych:- wykazanie wszystkich materiałów istniejących w zasobie dla obszaru pracy geodezyjnej,- wykonanie kopii mapy zasadniczej i ewidencyjnej w wersji papierowej i elektronicznej,- udostępnienie danych i wykonanie kopii opisów punktów osnowy,- napisanie wytycznych,- nadanie odpowiednich klauzul materiałom wydawanym z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej,- wydanie opracowanego zgłoszenia i materiałów dla wykonania robót geodezyjnych;3)obsługa jednostek wykonawstwa geodezyjnego:- wydawanie materiałów z zasobu, rejestracja ruchu materiałów wypożyczanie zwroty;4)wyłączanie dokumentów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz współpraca w tym zakresie z archiwami państwowymi;5)przygotowywanie okresowych sprawozdań.

Data publikacji: 2018-07-25

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)prowadzenie ewidencji zgłoszeń i przyjętych dokumentów w programie TurboEWID:- przyjęcie zgłoszenia pracy geodezyjnej, opracowanie i rozliczenie,- zbadanie zgodności zgłoszenia z przepisami geodezyjnymi,- zakwalifikowanie pracy do odpowiedniej grupy asortymentowej,- nadanie identyfikatora zgłoszenia pracy geodezyjnej;2)opracowanie wytycznych technicznych:- wykazanie wszystkich materiałów istniejących w zasobie dla obszaru pracy geodezyjnej,- wykonanie kopii mapy zasadniczej i ewidencyjnej w wersji papierowej i elektronicznej,- udostępnienie danych i wykonanie kopii opisów punktów osnowy,- napisanie wytycznych,- nadanie odpowiednich klauzul materiałom wydawanym z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej,- wydanie opracowanego zgłoszenia i materiałów dla wykonania robót geodezyjnych;3)obsługa jednostek wykonawstwa geodezyjnego:- wydawanie materiałów z zasobu, rejestracja ruchu materiałów wypożyczanie zwroty;4)wyłączanie dokumentów z zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz współpraca w tym zakresie z archiwami państwowymi;5)przygotowywanie okresowych sprawozdań.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EWIDENCJONOWANIA I UDOSTĘPNIANIA MATERIAŁÓW POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2018 r. poz. 1260);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia na kierunku geodezyjnym lub średnie geodezyjne;6. staż pracy co najmniej 3 lata w przypadku wykształcenia średniego;Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260)- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.)- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.)- z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 ze zm.)

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 5 sierpnia 2018 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 25.07.2018

Oferta pracy ważna do: 05.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT D/S LOGISTYKI - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Gniezno (wielkopolskie)

SZWACZKA - do 1 850 PLN

Zszywanie odzieży na overlocku i na sebnówce, praca taśmowa.
Firma Odzieżowa "Deni" D. Madejska, M. Madejski, J. Madejski - 2016-05-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - 2 100 - 3 500 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; zakres obowiązków: prace ogólnobudowlane, prace ziemne przy wykonywaniu wykopów pod sieci cieplne, prace brukarskie, rekultywacja zieleni; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice + teren Śląska;
BUDRUR Karol Deska - 2018-06-27 - Gliwice (śląskie)

SPAWACZ - od 2 800 PLN

montaż konstrukcji stalowych oraz spawanie metodą MIG, MAG, TIG,spawanie elementów konstrukcji maszyn, wyposażenia i instalacji do branży samochodowej, kolejowej oraz spożywczej,wykonywanie elementów na podstawie dokumentacji technicznej,obróbka ślusarska,Umowa na okres próbny 01.06.17-31.08.17, następnie druga umowa na czas określony , dwie zmiany.
IBSDesign s.c. - 2017-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)

LISTONOSZ Z ROWEREM - od 2 050 PLN

Doręczanie przesyłek i przekazów pieniężnych, informowanie klientów o usługach i towarach dostępnych w placówce pocztowej. Wymagania: wykształcenie podstawowe, mile widziany staż pracy w obsłudze klienta, dobra organizacja własnej pracy, komunikatywność.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-11-07 - Rumia (pomorskie)

INSTALATOR SIECI WODNYCH - od 3 000 PLN

Instalator sieci wodnych. Dyspozycyjność 8:00-18:00, 168 godzin w miesiącu.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 000 PLN

sprzątanie klatek schodowych
Firma KULIG Tomasz Kulig - 2017-04-13 - Bytom (śląskie)

ST. DS. ROZLICZEŃ - 997,4 PLN

St. ds. rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przyjmowanie wniosków, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPAWACZ 139A - od 13 PLN

kompletowanie, wiązanie i spawanie elementów konstrukcji stalowych, załadunek i rozładunek stali i innych elementów konstrukcji, betonowanie elementów stalowych
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Badowo-Mściska (mazowieckie)

NAUCZYCIEL BIOLOGII - do 690,32 PLN

nauczanie biologii w klasach IV-VIII
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W GĄSKACH - 2018-07-17 - Gąski (warmińsko-mazurskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

Strzyżenie damskie i męskie. Koloryzaja, balejaż, modelowanie. Praca w godz. 8-18 - do uzgodnienia.
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny Jolanta Oziembło - 2018-12-10 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA HURTOWY(NR 6839) - od 1 850 PLN

sprzedaż hurtowa wędlin na terenie woj. kuj.-pom.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "JOANNA" Marek Miśtak - 2016-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SERWISANT WÓZKÓW WIDŁOWYCH - od 3 350 PLN

Naprawianie i serisowanie wówków widłowych
EMTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Modlnica (małopolskie)

ASYSTENT DZ. PERSONALNEGO I ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

Wsparcie administracyjno-organizacyjne biura.Zarządzanie kalendarzem ZarząduZapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i ich archiwizowanie.Sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji biznesowej.Przygotowywanie raportów i prezentacji .Organizacja i obsługa spotkań biznesowych.Organizacja podróży służbowych.Nadzór nad urlopami i czasem pracy pracowników. Koordynacja procesów rekrutacyjnych w firmie. Prowadzenie akt osobowych pracowników
POLSAROS SP.Z O.O. - 2016-08-11 - Pilzno (podkarpackie)

KELNER (PO STAŻU) - od 1 850 PLN

obsługa gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Kazimierz Dolny (lubelskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATÓW PREZYDENTA, ZASTĘPCÓW PREZYDENTA, SEKRETARZA MIASTA I SKARBNIKA MIASTA - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Obsługa sekretariatu Skarbnika Miasta Płocka:- przyjmowanie korespondencji z sekretariatów, Biura Obsługi Klienta i Kancelarii Ogólnej,- wprowadzanie korespondencji do elektronicznego systemu Mdok,- przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Skarbnika Miasta,- przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek po uprzedniej adnotacji w mdok, sporządzanie raportów,- obsługa korespondencji Wydziału Skarbu i Budżetu oraz Wydziału Podatków i Księgowości,- obsługa techniczno - biurowa,- dbałość o stałą sprawność środków znajdujących się na stanowisku pracy oraz w gabinecie Skarbnika Miasta,- przechowywanie akt bibliotecznych,- obsługa poczty elektronicznej,- prowadzenie monitoringu spraw terminowych,- przygotowywanie odpowiedzi na pisma- przyjmowanie zatwierdzonych do wypłaty i zaewidencjonowanych w programie "Dysponent" dowodów księgowych w celu ich realizacji,- prowadzenie terminarza zamierzeń stałych i kalendarza zaproszeń Skarbnika Miasta Płocka,- przygotowywanie wyjazdów służbowych Skarbnika Miasta,- przygotowywanie spotkań i narad,- bieżące informowanie przełożonego o harmonogramie dnia,- kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Skarbnika Miasta3. Obsługa interesantów:- prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,- pośredniczenie w kontaktach Skarbnika Miasta Płocka z pracownikami urzędu oraz interesantami, udzielanie wyczerpującej informacji interesantom i kierowanie ich do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-06 - Płock (mazowieckie)

PODINSPEKTOR - 1 017,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Zielona Góra (lubuskie)

ENERGETYK - od 3 300 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie ciągłości użytkowania oraz utrzymanie sprawności technicznej wszystkich obiektów, urządzeń i instalacji oraz wyposażenia ruchomego na terenie Centrum Dystrybucyjnego z uwzględnieniem bezpieczeństwa użytkowania, higieny oraz oszczędnej gospodarki elektroenergetycznej, energetycznej i paliwowej.
kontakt przez OHP - 2018-09-03 - Skarbimierz (opolskie)

HANDLOWIEC - do 2 300 PLN

pozyskiwanie klientów, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łeknica (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA/FLORYSTA - od 1 850 PLN

sprzedaż, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Leszno (wielkopolskie)

PRACOWNIK DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI I DEZYNSEKCJI - 997,4 PLN

zabezpieczanie obiektów przed szkodnikami; pobieranie i analiza materiałów pod katem występowania szkodników; obsługa techniczna urządzeń do monitorowania aktywności szkodników;
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Zajezierze (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 750 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe mechaniczne- Instytut Transportu, Silników Spalinowych i Ekologii.Pracodawca deklaruje umowę zlecenie przez 1 m-c, później umowę o pracę,
Tadeusz Waryszak "Centrum motoryzacji KEWT" - 2015-12-02 - Świdnik (lubelskie)

SORTOWACZ ODPADÓW - od 1 850 PLN

Sortowanie plastiku/makulatury na taśmie, oddzielanie surowców wtórnych od pozostałych odpadów. Umowa zlecenie min. do końca maja 2016r, 8-9 h dziennie. Miesjce pracy: Piła.
"GP PEOPLE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-19 - Piła (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR /INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REALIZACJI I NADZORU INWESTYCYJNEGO - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2. Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4. Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5. Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6. Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8. Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9. W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11. Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13. Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15. Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-08 - Płock (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - od 2 200 PLN

prowadzenie ewidencji gruntów i budynków, udostępnianie danych, prowadzenie korespondencji, rejestru cen i wartości nieruchomości, wydawanie zaświadczeń, inne. Pełna treść ogłoszenia o naborze: http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-08-17 - Łęczna (lubelskie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

cięcie płyt, produkcja mebli
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Ciosny (łódzkie)


Wybierz powiat