PODINSPEKTOR /INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REALIZACJI I NADZORU INWESTYCYJNEGO Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR /INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REALIZACJI I NADZORU INWESTYCYJNEGO

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2. Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4. Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5. Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6. Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8. Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9. W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11. Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13. Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15. Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Data publikacji: 2017-11-08

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2. Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4. Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5. Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6. Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8. Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9. W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11. Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13. Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15. Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR /INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. REALIZACJI I NADZORU INWESTYCYJNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017

Data zakończenia pracy: 28.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie:na stanowisko Inspektora wyższe minimum pierwszego stopniana stanowisko Podinspektora średnie branżowe6. staż pracy minimum 3 lata na stanowisku kierownika budowy w branży sanitarnej;7. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz cieplnych i wentylacji;8. udokumentowana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;9. prawo jazdy kategorii B;10. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz.1579);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz.1332).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;2. list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;3. dokumenty potwierdzające wykształcenie dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy/ zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2016 r. poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 902) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).10. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11.oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz cieplnych i wentylacji - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. oświadczenie o przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;13. prawo jazdy kategorii B - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;14. oświadczenie o znajomości kosztorysowania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 20 listopada 2017 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa

Data dodania oferty pracy: 08.11.2017

Oferta pracy ważna do: 20.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

WOŹNA-SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

Woźna-sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Drezdenko (lubuskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 900 PLN

Prace interwencyjne (6 m-cy)Zakres: prace porządkowe wg zleceń, sprzątanie wewnątrz budynku i teren zewnętrzny
Firma Handlowo-Usługowa MAWIDA Wioletta Woś - 2015-12-01 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE OFPR/17/2387 (S) - 997,4 PLN

wg programu stażu- pomoc przy organizowaniu procesu dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczego.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Lubomierz (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - STAŻ - 997,4 PLN

czynności biurowe związane z przygotowaniem towaru do wysyłki, przygotowanie etykiety z informacją o towarach, tworzenie listów przewozowych, organizacja wysyłki towarów gowtowych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Trzebinia (małopolskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI GMINY W WYDZIALE SKARBU W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. wykonywanie zadań z zakresu spraw Referatu Nieruchomości Gminy, a w szczególności:wykonywanie zadań zleconych związanych z nadaniem przez Prezydenta miasta pełnomocnictw iupoważnień do wykonywania określonych zadań w imieniu Prezydenta Miasta,opracowywanie planów finansowych i harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji zadań wynikających z Programów Gospodarczych Miasta Jaworzna objętych zakresem działania Wydziału Skarbu,ewidencja analityczna środków trwałych stanowiących własność Gminy,czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem środków finansowych,informowanie o stanie dochodów i wydatków dotyczących Gminy,przygotowanie dokumentacji - zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych, dotyczącej zlecenia usług wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego,prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych stanowiących własność Gminy.
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)

KUCHARZ - do 2 500 PLN

Przygotowanie produkcji, gotowanie wg przyjętych standardów: potrawy kuchni włoskiej, polskiej, amerykańskiej, wypiekanie pizzy. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 9:00-17:00; 13:00-21:00, + wg grafiku soboty, niedziele. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)

WYDAWCA MAGAZYNOWY - 2 000 - 2 200 PLN

przyjmowanie materiałów do magazynu, rozładunek i załadunek wózkiem widłowym, wydawanie towarów
Mostostal Puławy S. A. - 2017-08-29 - Puławy (lubelskie)

DORADCA DS. ALUMINIUM - od 4 000 PLN

odpowiedzialność za proces technologiczny w zakresie odlewnictwa ciśnieniowego stopów aluminium; uruchamianie nowych projektów; ustawienie procesow/maszyn; całościowy nadzór nad procesem; przygotowanie oraz opracowanie technicznych rozwiązań proces produkcyjnego; optymalizacja procesu w celu osiągnięcia założonych celow produkcyjnych, m.in. podniesienia wydajności i obniżenia kosztów; wprowadzenie do produkcji nowych wyrobów zgodnie z wymaganiami klienta; kontrola koniecznej dokumentacji procesowej;
Neo Plus Technology Sp. z.o.o - 2016-08-24 - Tułowice (opolskie)

PIEKARZ - od 2 911 PLN

Wykształcenie zawodowe - piekarz. Mile widziana aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna oraz doświadczenie. Praca w godzinach od 13:00-21:00 oraz od 21:00 do 5:00. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz osobisty.
PIEKARNIA REK JERZY - 2017-11-13 - Radlin (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Kraków (małopolskie)

TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE - do 2 500 PLN

Wykonanie prac związanych z wykończaniem budynków zgodnie z projektem budowlanym, prowadzenie robót malarskich, kładzenie tynków zwykłych i cienkowarstwowych, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych;około 40 godzin tygodniowo;praca w godzinach 9-17;sala D
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Dobrzykowice (dolnośląskie)

REFERENT EKONOMICZNY - 997,4 PLN

prowadzenie urządzeń księgowych na programach komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Stryszawa (małopolskie)

OPERATOR CNC - od 12 GBP

Maszynowa produkcja części poprzez programowanie, ustawianie i operowanie obrabiarką CNC; dbanie o jakości i standardy bezpieczeństwa; ewidencjonowanie; utrzymywanie sprzętu i dbanie o dostawy surowców. Planowanie obróbki studiując zlecenia, rysunki techniczne, materiały, specyfikacje i parametry obróbki; interpretowaniei wymiarów i tolerancji geometryczne.Programowanie młynów i tokarek wpisując instrukcje, włączając punkty zerowe i punkty odniesienia; ustawienie rejestrów narzędzi, offsety, przełączników kompensacyjnych i warunkowych; obliczanie wymogów, podstawowa matematyka, geometria i trygonometria.Ustawianie młynów i tokarek przez zainstalowanie i regulację niezbędnych przyrządów i uchwytów, narzędzi, tuleji zaciskowych itp.Weryfikacja ustawień poprzez mierzenie pozycji, rozruch, produkcję próbek, przestrzeganie międzynarodowych stadardów.Dbanie o utrzymanie specyfikacji poprzez obserwację wierceń, żłobień i cięć, w tym toczenia, okładzin, radełkowana itp; wykonywanie pomiarów; wykrywanie usterek; rozwiązywanie problemów; dopasowywanie i przeprogramowywanie; ostrzenie i wymianę zużytych narzędzi; przestrzeganie procedur jakości i procesów.Utrzymywanie bezpieczeństwa, konserwacja sprzętu. Zachowanie ciągłości pracy poprzez dokumentowanie i komunikowanie działań, nieprawidłowości i potrzeb. Dokumentowanie działań poprzez dzienniki produkcyjne i jakościowe.
AMF Precision Engineering Ltd. - 2016-05-17 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)

PODINSPEKTOR W DZIALE FINSNSOWO-KSIĘGOWYM - od 2 300 PLN

Prowadzenie obsługi kasowej i bankowej w zakresie realizacji gotówkowych i bezgotówkowych, prowadzenie ewidencji księgowej rzeczowych składników majątkowych, prowadzenie ewidencji i rozliczeń depozytów wartościowych mieszkańców, sporządzanie analiz finansowych w zakresie realizacji planów finansowych
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MŁODSZY SPECJALISTA W DZIALE HR - 2 200 - 2 500 PLN

Aktywna rekrutacja na stanowiska do działów: dystrybucji, magazynu i biura obsługi klienta, regularne publikowanie ogłoszeń, pierwszy kontakt z kandydatami zgłaszającymi się do pracy, telefoniczny kontakt z kandydatami po spotkaniu, współpraca z agencjami pracy tymczasowej, współpraca z innymi działami w firmie, wsparcie we wszystkich działaniach działu HR.
GEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Gdańsk (pomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA RESTAURACJI - od 2 500 PLN

czuwanie nad jakością świadczonych usług, współpraca z działem marketingu a także innymi działami funkcjonującymi w hotelu pod nieobecność Kierownika Restauracji, nadzór i kjontrola kelnerów, kontrola nad prowadzeniem dokumentacji przez pracowników
Villa Cotonina Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)

OPERATOR WTRYSKARKI - od 2 100 PLN

obsługiwanie wtryskarek do formowania wyrobów z tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Częstochowa (śląskie)

ELEKTROINSTALATOR - od 2 300 PLN

Montaż instalacji elektrycznych
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH PRZEMYSŁAW NAJDEREK - 2017-05-22 - Szamotuły (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klientaObsługa kasy fiskalnejWykładanie towaruPrasowanie towaru
Firma Handlowa "KAMILA"Moda Młodzieżowa, Magdalena Miśkowiec - 2016-09-09 - Krosno (podkarpackie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 265 PLN

prowadzenie zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym
ŚWIEBODZIŃSKIE TOWARZYSTWO OŚWIATOWE - 2017-07-13 - Świebodzin (lubuskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

1. udzielanie pomocy rodzionom w poprawie ich sytuacji2. opracowanie i realiz. planu pracy z rodziną3. prowadzenie indywidualnych konsultacji 4. prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną5. sporządzanie opinii na wniosek sądu6. współpraca z jedn. administr. rządowej.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Konin (wielkopolskie)

FRYZJER - 997,4 PLN

1. Strzyżenia.2. Modelowania.3. Farbowania.4. Upinania.5. Utzrymanie czystości w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Łęczyca (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie oraz obsługa kasy fiskalnej; chęci do pracy; dyspozycyjność; jedna zmiana w godz. 08:45-16:45 lub 11:30-19:30; sklep ze zdrową żywnością; miejsce pracy Gliwice; pierwszy m-c umowa zlecenie później umowa na czas określony
EKO SPIŻARNIA PIOTR BRYCZEK - 2018-08-28 - Gliwice (śląskie)

LIDER ZESPOŁU - od 14 000 PLN

Koordynacja zadań/pracy zespołu, współpraca z innymi działami firmy w ramach realizacji wspólnych projektów, dbałość o wysokie standardy współpracy i obsługi klienta, budowanie pozytywnych relacji z pracownikami i klientami biznesowymi, zarządzanie projektami, definiowanie zakresu, celów oraz harmonogramu, raportowanie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 925 PLN

Sprzedaż, przyjmowanie towaru, obsluga kasy fiskalnej, dbanie o wygląd sklepu. Praca na 1/2 etatu. Praca w Oleśnicy
TXM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-10 - Oleśnica (dolnośląskie)


Wybierz powiat