PODINSPEKTOR W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI GMINY W WYDZIALE SKARBU W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE Jaworzno oferta pracy Urząd Miejski
Stanowisko: PODINSPEKTOR W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI GMINY W WYDZIALE SKARBU W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań:1. wykonywanie zadań z zakresu spraw Referatu Nieruchomości Gminy, a w szczególności:wykonywanie zadań zleconych związanych z nadaniem przez Prezydenta miasta pełnomocnictw iupoważnień do wykonywania określonych zadań w imieniu Prezydenta Miasta,opracowywanie planów finansowych i harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji zadań wynikających z Programów Gospodarczych Miasta Jaworzna objętych zakresem działania Wydziału Skarbu,ewidencja analityczna środków trwałych stanowiących własność Gminy,czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem środków finansowych,informowanie o stanie dochodów i wydatków dotyczących Gminy,przygotowanie dokumentacji - zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych, dotyczącej zlecenia usług wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego,prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych stanowiących własność Gminy.
Data publikacji: 2016-05-06
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:1. wykonywanie zadań z zakresu spraw Referatu Nieruchomości Gminy, a w szczególności:wykonywanie zadań zleconych związanych z nadaniem przez Prezydenta miasta pełnomocnictw iupoważnień do wykonywania określonych zadań w imieniu Prezydenta Miasta,opracowywanie planów finansowych i harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji zadań wynikających z Programów Gospodarczych Miasta Jaworzna objętych zakresem działania Wydziału Skarbu,ewidencja analityczna środków trwałych stanowiących własność Gminy,czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem środków finansowych,informowanie o stanie dochodów i wydatków dotyczących Gminy,przygotowanie dokumentacji - zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych, dotyczącej zlecenia usług wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego,prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych stanowiących własność Gminy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI GMINY W WYDZIALE SKARBU W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe magisterskie,co najmniej 3 lata udokumentowanego stażu pracy,znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o gospodarce nieruchomościami; o finansach publicznych; orachunkowości; Kodeks cywilny; Kodeks postępowania administracyjnego.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w księgowości,komunikatywność,zdecydowanie,skrupulatność, terminowość, rzetelność,kreatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty z Nr Referencyjnym WS/II zawierające:CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. , poz. 2135 z późn. zm.) oraz:list motywacyjny,oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładce Oferty pracy oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225),oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, zaświadczeń o odbyciu praktyk,ewentualne referencje,kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U.z 2014 r. , poz. 1202 z późn. zm./proszę złożyć w terminie do 16 maja 2016 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie,43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiegow Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33.Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu).Informuję, że nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Nieruchomości Gminy w Wydziale Skarbu w Urzędzie Miejskim wJaworznie odbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędnicze wUrzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.90.2013 Prezydenta Miasta Jaworzna zdnia 3 grudnia 2013 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie zUstawą z dnia 18 września 2001 r. opodpisie elektronicznym Dz. U. z 2013 r., poz. 262 z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządu terytorialnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 09.05.2016
Oferta pracy ważna do: 16.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie zawodowe lub średnie; prawo jazdy kat. D; świadectwo kwalifikacji zawodowej; prowadzenie autobusu, sprzedaż oraz kontrola biletów; miejsce pracy: Gliwice oraz linie komunikacyjne obsługiwane przez PKM na terenie woj. śląskiego, baza: Gliwice, Chorzowska;
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Gliwice (śląskie)
Fryzjer męski. Praca od 8:00-16 lub 11:00-19:00
Kalkowska Teresa Zakład Fryzjerski "Prima" - 2018-02-22 - Mielec (podkarpackie)
a) przyjmowanie wniosków dot. świadczeń 300 +, b) kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia wniosku o przyznanie świadczeń 300+;c) sporządzanie decyzji odnośnie określonych świadczeń;d) sporządzanie list i innych dokumentówwypłat;e) prowadzenie dokumentacji, rejestracja i ewidencja wniosków, decyzji i świadczeniobiorców;f) sporządzanie informacji i sprawozdań rzeczowo-finansowych;g) obsługa programu informatycznego w przedmiocie świadczeń 300+.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor w Dziale Świadczeń Dobry start- 300+ Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie w terminie do dnia 22.06.2018r. do godziny 15.00 w sekretariacie MOPS Wołów, ul. Trzebnicka 6 lub pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie, ul. Trzebnicka 6, 56-100 Wołów.Więcej informacji na stronie www.mops.wolow.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie - 2018-06-14 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa klienta, redagowanie pism, generowanie wydruków itp.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Świętochłowice (śląskie)
zagospodarowanie, pielęgnacja, zamiatanie, odśnieżanie terenów zielonych i miejskich
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Chyliczki (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Rożki (mazowieckie)
praca w godz. 6-14/14-22
OPOLGRAF S.A. - 2017-12-13 - Opole (opolskie)
Kwalifikowanie forniru pod względem klas jakości i usłojenia, przycinanie pakietów forniru na gilotynie, dobór blatów forniru do sklejenia, przygotowywanie spajarki KUPER do pracy, spajanie forniru w blaty, opisywanie i składowanie sklejonych elementów. Wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Malichów (opolskie)
pielęgnacja zieleni
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Suwałki (podlaskie)
przyjęcie towaru, kontrola jakościowa i ilościowa, obsługa klientów, dostarczanie towarów do działów handlowych
LEROY MERLIN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Sosnowiec (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-10-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowywanie stanowiska pracy, zarządzanie procesami sterylizacji.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej DENTATOR Piotr Borowski Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wykładanie towarów, utrzymywanie porządku w sklepie
OTX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Bolumin (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klientów pośrednich oraz bezpośrednia, pozyskiwanie nowych klientów- obsługa programów Comarch ERP- obsługa stanowiska biurowego i prac zlecanych
Jolanta Marjańska BEPPE - 2016-02-29 - Zawiercie (śląskie)
-przestrzeganie regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku, -przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.-dbanie o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz utrzymanie ładu i porządku w procesie pracy oraz na stanowisku pracy,-stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem,-uruchamianie maszyn i przygotowywanie ich do produkcji,-obsługa maszyn do obróbki drewna,-dbanie o prawidłową jakość produkcji,-zapewnienie odpowiedniej ilości i płynności kolejnych półproduktów,-zapewnienie terminowej i zgodnej z planem realizacji zadań,-inne prace zlecone przez kierownika firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Małkinia Górna (mazowieckie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-03-11 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
prace gospodarskie na zewnątrz i wewnątrz budynku
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Praca na w/w stanowisku
STOLDOM Jan Rejs i Spółka - Spółka Jawna - 2017-03-07 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Programowanie .Net. Praca w godz.: 9:00-17:00. Proponowany okres zatrudnienia: 01.06.2018-30.03.2022.
BLSTREAM S.A. - 2018-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
kompletacja, pakowanie, przygotowanie do wysyłki
Agencja Pracy praca BIS Marta Stryjak - 2017-05-31 - Plewiska (wielkopolskie)
zarządzanie korespondencją, obsługa centtrali telefonicznej, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Bronisze (mazowieckie)
przeprowadzanie wszelkich możliwych napraw sprzętu rolniczego w firmie
Impel Cleaning Sp. z o.o. Oddział Lubelsko-Podkarpacki - 2017-03-31 - Chełm (lubelskie)
przygotowywanie dań i potraw zgodnych z zamówieniem, obsługa urządzeń kuchennych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Żychlin (łódzkie)
1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;10) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji oraz ich zmian i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-02-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Księgowanie dokumentów finansowych, bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi, prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, analizowanie i zatwierdzenie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych. Obsługa realizacji projektów współfinasowanych ze środków pozabudżetowych centrum, sporządzenie rachunków i list płac dotyczących umów zleceń. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ - 2016-04-04 - Lublin (lubelskie)
Asystent nauczyciela przedszkola- staż POWER 112
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Września (wielkopolskie)
skup i sprzedaż walut, obsługa klientaRodzaj umowy: kontrakt
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "PROMES" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na sererach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM - 2017-10-18 - Oświęcim (małopolskie)
Przygotowywanie sprawozdań finansowych, monitorowanie stanu finansowego dużych projektów, sprawdzanie poprawności zawieranych umów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)