PODINSPEKTOR Oświęcim oferta pracy URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Najlepsza oferta na rynku wypożyczenie laptopów.Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na sererach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na sererach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunku informatyka lub pokrewne, bardzo dobra, praktyczna znajomość zagadnień informatycznych niezbędna do zapewnienia ciągłości działania instytucji w następujących obszarach: problematyka sieci LAN (TCP/IP, routing, sieci radiowe WiFi) w zakresie instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów; budowa sprzętu komputerowego: komputery PC, laptopy, drukarki w zakresie konserwacji i naprawy;administracja i konfiguracja serwerów Linux (w tym skrypty powłoki) z uwzględnieniem usług plikowych i katalogowych (serwer Samba) oraz usług dostarczania treści (Apache2, ftp, nginx); znajomość zagadnień związanych z telekomunikacją - teleinformatyczne sieci światłowodowe, telekomunikacja; problematyka kopii zapasowych - tworzenie, weryfikacja, zarządzanie kopiami; strony internetowe - w zakresie tworzenia oraz zarządzania treścią (PHP, JavaScript, systemy CMS w tym Drupal); relacyjnych baz danych (serwery MySQL, MS SQL); systemy operacyjne Windows: 7, 8, 10 Linux, android; oprogramowanie biurowe: Microsoft Office, Libre Office; wirtualizacji środowisk opartych o rozwiązania VMware, HyperV. Znajomość ustaw i przepisów do nich wykonawczych, w szczególności:- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2017, poz. 1875 t.j.);- ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015, poz. 2164 t.j.z p.z.);- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. 2016, poz. 1870 t.j.z p.z.);- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016.922 t.j.).Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej. Warunki zatrudnienia: praca biurowa, wewnątrz pomieszczenia, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, zatrudnienie na podstawy umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy po rozstrzygnięciu procedury konkursowej - umowa o pracę na czas określony - docelowo na czas nieokreślony. Szczegółowe wymagania oraz informacje dot. naboru zamieszczone są na stronie internetowej: http://web.um.oswiecim.pl/oswiecim/, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta oraz Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kursy, uzyskane uprawnienia, kserokopie świadectw pracy, odbytych staży zawodowych, oświadczenie o niekaralności, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Adres strony pracodawcy: http://web.um.oswiecim.pl/oswiecim/
Ulica pracodawcy: Zaborska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: administracja samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.10.2017
Data dodania oferty pracy: 17.10.2017
Oferta pracy ważna do: 30.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa i prowadzenie sekretariatu, poczty, dokumentówProwadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów;Ścisła współpraca z działem kosztorysowym;Przygotowywanie zestawień, raportów (Excel) i prezentacji;Zorientowanie na klienta i jego oczekiwania;Rozliczanie delegacji i innych wydatków służbowych pracowników;Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych
WJK - INVEST Janusz Króliczek - 2016-01-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klientów, udzielanie informacji i przekazywanie dokumentów, kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi, prowadzeni komputerowej bazy danych, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i dekretacja w dziennikach pism przychodzących i wychodzących, prowadzenie zbiorów informacji prasowych dotyczących ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
Programowanie, obsługa tokarki CNC. Kontrola jakości obrabianych komponentów za pomoca narzędzi pomiarowych. Praca jednozmianowa, w godz. 6.00-14.00, od poniedziałku do piątku, w Bielsku-Białej.
HYDRO ZNPHS SP. Z O. O. - 2018-01-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych, w tym nadzorowanie realizacji dokumentacji projektowych, przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia procedury przetargowej, sporządzanie wniosków o dofinansowanie i realizacja umów, prowadzenie spraw związanych z inżynierią ruchu, w tym sprawdzanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu, opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych.
STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI - 2017-06-26 - Września (wielkopolskie)
praca na stanowisku magazyniera-pakowacza w firmie zajmującej się produkcją stolarki aluminiowej
WASA Sp. z o.o. - 2018-08-07 - Studzienice (śląskie)
obsługa łupiarki
GRANIT ZEN - 2016-10-28 - Morawa (dolnośląskie)
staż w pizzeri-pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków (pizza, itp.), utrzymanie czystości.
MIX RÓŻNOŚCI Beata Świątkowska - 2016-06-06 - Stanisławów Drugi (mazowieckie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2017-10-19 - Knurów (śląskie)
Przyjmowanie dzieci na zajęcia w żłobku, wykonywanie codziennych zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych u dzieci, przygotowywanie rozkładu dnia i planu zajęć w swojej grupie, prowadzenie zajęć wychowawczych i edukacyjnych z dziećmi na podstawie planu zajęć.
Gdański Zespół Żłobków - 2017-02-27 - Gdańsk (pomorskie)
Call center. Telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż produktów i usług, kreowanie pozytywnego wizerunku klienta na rynku. Praca w przedziale czasowym 8-21. 3/4
IMAR SERVICE GROUP - 2016-10-20 - Łódź (łódzkie)
1) Zapoznanie się z przepisami stosowanymi przez jednostkę organizacyjną, 2) Zapoznanie się z zakresem działalnościkomórki organizacyjnej, 3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej,4) Zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów, 5) Pomoc przy archiwizacji dokumentów, 6) udział w inspekcjach flagi.
Urząd Morski w Szczecinie - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ubój zwierząt
"CEZAR" Spółka Jawna Handel-Produkcja-Usługi W. Zglecz, U. Wojtkowska i Wspólnicy - 2018-07-12 - Kręgi Nowe (mazowieckie)
obsługa ksy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-02-04 - Krasne (podkarpackie)
Prowadzenie spraw:1) w zakresie ewidencji i dowodów osobistych,2) w zakresie spraw woskowych,3) w zakresie udzielania zamówień publicznych4) ewidencji działalności gospodarczej
Urząd Gminy Bobowo - 2016-03-18 - Bobowo (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
ZGODNIE Z AAWODEM
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pracownik sprzątający
PPHU Specjał Sp.z o.o. - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa bufetu i przygotowanie sałatek, soków z owoców
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Legnica (dolnośląskie)
Realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z poleceniem przełożonego. Odczytywanie danych z rysunków technicznych oraz obsługa maszyn CNC. Przestrzeganie zasad i regulaminów pracy.
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2018-04-24 - Hajnówka (podlaskie)
pozyskiwanie kontrahentów, prowadzenie rozmów handlowych, sporządzanie umów i ofert w zakresie windykacji
MAGNA ERA SP. Z O.O. - 2016-10-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
operator pras
"MEFORM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego i francuskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Godzina zakończenia pracy : 16:00mogą być również osoby niepełnosprawne.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie od 2000 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenia zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie zadań inwestycyjnych polegających na zlecaniu opracowania dokumentacji projektowej i jej weryfikacji wraz z wymaganymi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę, przygotowywanie materiałów do przeprowadzenia przetargów na opracowywanie dokumentacji.
Urząd Gminy Godów - 2017-01-09 - Godów (śląskie)
- realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolonatariacie, a także działań prosenioralnych, prorodzinnych i związancyh z mniejszościami narodowymi
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-09-29 - Oborniki (wielkopolskie)
KONKURS! Szczegółowe informacje w BIP Urzędu Miasta Knurów w zakładce "Ogłoszenia o naborze pracowików".Wykształcenie: wyższe; biegła obsługa komputera; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; nieposzlakowana opinia; niekaralność; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-05-14 - Knurów (śląskie)
udzielanie informacji, pomoc pośrednikom pracy, prowadzenie ewidencji kart aktywizacyjnych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Chojnice (pomorskie)