PODINSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH R90/3785-1432/15 Włocławek oferta pracy ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH R90/3785-1432/15
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: a) prowadzenie nadzorów nad pracami budowlanymi zleconymi przez AZK;b) wykonywanie kosztorysów inwestorskich prac budowlanych w ramach zakresu prac AZK;c) przeprowadzanie wizji lokalnych stwierdzających stan techniczny obiektów będących wGminnym Zasobie Mieszkaniowym oraz lokalach użytkowych i sporządzanie z nichprotokółów;d) weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysów prac budowlanych realizowanych wramach AZK;e) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;f) bieżąca analiza rynku co do jakości, cen materiałów i usług budowlanych;g) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;h) prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie systemu funkcjonującego w AZK;i) prowadzenie samodoskonalenia zawodowego oraz udział w szkoleniach specjalistycznych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy;j) przygotowywanie danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań oraz informacji w sprawach prowadzonych na stanowisku pracy;k) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK;l) wykonywanie innych zadań i poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego iDyrektora AZK;ł) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski dotyczące zakresu prowadzonych spraw.
Data publikacji: 2015-11-24
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OSTROWSKA 30, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) prowadzenie nadzorów nad pracami budowlanymi zleconymi przez AZK;b) wykonywanie kosztorysów inwestorskich prac budowlanych w ramach zakresu prac AZK;c) przeprowadzanie wizji lokalnych stwierdzających stan techniczny obiektów będących wGminnym Zasobie Mieszkaniowym oraz lokalach użytkowych i sporządzanie z nichprotokółów;d) weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysów prac budowlanych realizowanych wramach AZK;e) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;f) bieżąca analiza rynku co do jakości, cen materiałów i usług budowlanych;g) sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie realizowanych zadań;h) prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie systemu funkcjonującego w AZK;i) prowadzenie samodoskonalenia zawodowego oraz udział w szkoleniach specjalistycznych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy;j) przygotowywanie danych statystycznych i analiz niezbędnych do sprawozdań oraz informacji w sprawach prowadzonych na stanowisku pracy;k) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi AZK;l) wykonywanie innych zadań i poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego iDyrektora AZK;ł) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, skargi i wnioski dotyczące zakresu prowadzonych spraw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH R90/3785-1432/15
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności budowlanej, c) obywatelstwo polskie, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, e) niekaralność, f) wymagany staż pracy 3 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: ADMINISTRACJA ZASOBÓW KOMUNALNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
OSTROWSKA 30, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) życiorys (CV),b) list motywacyjnyc) kserokopie poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) i dodatkowe kwalifikacje,d) kwestionariusz osobowy, e) oświadczenie o niekaralności (w przypadku wygrania konkursu zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznychg) kopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracęh) kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - składane przez kandydatów będących osobami niepełnosprawnymiWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie AZK ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pocztą elektroniczną pod adres: poczta (at) azk.wloclawek.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą pod adres jednostki z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. budowlanych , w terminie do dnia 04. grudnia 2015r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenie do urzędu lub data stempla pocztowego.Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2000 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) i podpisane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: OSTROWSKA
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 24.11.2015
Oferta pracy ważna do: 04.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Czernichów (śląskie)
obsługa sekretariatu, ewidencja poczty, organizowanie spotkań, przygotowywanie pism, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
Florysta - stażysta
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;10) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji oraz ich zmian i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-02-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Praca w tartaku przy obróbce drewna
Tartak, Produkcja i Sprzedaż Tarcicy Budowlanej R.Krzemiński - 2016-06-24 - Zbrodzice (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji geodezyjno - kartograficznej.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-05-18 - Cieszyn (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Węgrów (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila Zatrudnienie od października 2016 w ramach umoway o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-09-06 - Piła (wielkopolskie)
wykonywanie prac związanych z przygotowaniem posiłków
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
##zakres##
SĄD REJONOWY POZNAŃ - GRUNWALD I JEŻYCE W POZNANIU - 2016-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
realizowanie zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2016-10-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa w eksporcie partnerów handlowych,prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami w j. ang.,utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,analiza rynku pod kątem cen,biegła znajomość j. angielskiego w mowie i pismie,umiejętność analitycznego myślenia oraz zdolności komunikacujne i negocjacyjne,silna motywacja do działania,wytrwałość i determinacja w dążeniu do celu,bardzo dobra znajomość obsługi komputera
DELTA TRADE Małgorzata i Krzysztof Czaja s.j. - 2016-02-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wystawianie aukcji internetowych oraz sprawdzanie poprawności ich funkcjonowania (sklep on-line, allegro). Aktualizowanie strony internetowej, wprowadzanie okresowych akcji promocyjnych. Obsługa newslettera. Prowadzenie portali społecznościowych typu facebook, instagram, printeres. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie zmieniających się trendów i wprowadzanie ich w firmie. Mile widziana znajomość grafiki lub doświadczenie w marketingu /reklamie.
FENIKS SP Z O.O. - 2016-09-05 - Chocianów (dolnośląskie)
doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, profesjonalna obsługa klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaaży wybranych usług i towarów, zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego, nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju - 2017-05-09 - Dębno (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż artykułów, onsługa klienta, eksponowanie towarów.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Borowe (śląskie)
układanie kostki brukowej na terenie Białegostoku
P.W. IZBICCY - Aneta Izbicka - 2017-12-28 - Białystok (podlaskie)
Pomoc w produkcji.
IGAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Niemcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na magazynie, obsługa wózka widłowiego, obowiązki związane z wykonywanym zawodem.
HEINZ-PLASTICS Polska Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z kartą stażu II zmiany
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Bogaczewo (warmińsko-mazurskie)
fryzjer
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kozienice (mazowieckie)
Przygotowywanie, weryfikacja i prowadzenie zadań inwestycyjnych Gminy
Urząd Miejski Władysławowo - 2017-06-12 - Władysławowo (pomorskie)
Wykonywanie prac pakowania detali i szaf sterowniczych zgodnie z instrukcją, zwracanie uwagi na wszelkie nieprawidłowości w otrzymanych elementach np. rysy, zadrapania i inne wady tak aby pakowany towar posiadał cechy najwyższej jakości. Praca w godzinach 6.30-14.30, 14.30-22.30, 22.30-6.30. Wynagrodzenie do ustalenia, zależne od kwalifikacji
ELSTEEL-POLAND sp.zo.o. - 2018-05-08 - Ozimek (opolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Żegary (podlaskie)
Obsługa i konserwacja kompresorów i elementów pneumatycznych przy masznynach produkcyjnych.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-04 - Częstochowa (śląskie)
Udzielanie pożytczek, odbieranie rat, obsługa klienta detalicznego w miejscu zamieszkania. Miejsce pracy: Opole, Kędzierzyn-Koźle, Zawadzkie, Strzelce Opolskie.
PROVIDENT POLSKA S. A. - 2015-12-04 - Opole (opolskie)
znajomość procesów obróbki ręcznej metali, umiejętność obsługi konwencjonalnych tokarek, szlifirek, wiertarek, umiejętność czytania rysunku technicznego
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-03-15 - Tarnów (małopolskie)
Malowanie elewacji i wnętrz. Praca w godzinach 7:00-15:00 na terenie kraju - pracodawca zapawnia zakwaterowanie. Wynagrodzenie 16 zł roboczo-godzinaWYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, 6 miesięczne doświadczenie zawodowe, dyspozycyjnośćKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 16 621 40 75 lub osobisty
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa gości, wydawanie posiłków
AMREST SP. Z O.O. WROCŁAW - 2016-04-27 - Góra Świętej Anny (opolskie)
obsługa recepcji hotelu, obsługa gości hotelowych
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Jaworzno (śląskie)