PODINSPEKTOR Piła oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila Zatrudnienie od października 2016 w ramach umoway o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila Zatrudnienie od października 2016 w ramach umoway o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
w przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane są 2 lata stażu pracy na stanowisku administracyjnym. Szczegółowy wykaz wymagań dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej http://biuletyn.abip.pl/mopspila
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Adres strony pracodawcy: www.mops.pila.pl
Ulica pracodawcy: Kwiatowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.09.2016
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 15.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie ksiąg handlowych( wymagana znajomość obsługi programu - Optima )
CEDEPE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-06-06 - Łódź (łódzkie)
Pomoc na sklepie - Praca w Elblągu
GRUPA PROGRES SP. Z O.O. SP. K. - 2017-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
murarz
PHU Remontowo - Budowlane i Instalacyjne Jan Dziurdź - 2018-01-31 - Końskie (świętokrzyskie)
Prowadzenie obsługi kasowej i bankowej w zakresie realizacji gotówkowych i bezgotówkowych, prowadzenie ewidencji księgowej rzeczowych składników majątkowych, prowadzenie ewidencji i rozliczeń depozytów wartościowych mieszkańców, sporządzanie analiz finansowych w zakresie realizacji planów finansowych
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Cukiernik. Pieczenie ciast, tortów, deserów. Równoważny czas pracy 2/2 - (od poniedziałku do niedzieli) Praca - Restauracja Stara Karczma.
Firma WERONIKA BIS Ewa i Dariusz Mielżyńscy s.c. - 2017-11-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i prowadzenie inwestycji, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie postępowań przetargowych itp.
Urząd Miejski w Chojnicach - 2017-04-26 - Chojnice (pomorskie)
j.w.
SASKERS Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta prace porządkowe
STATOIL POLAND SP. Z O.O. - 2016-01-11 - Opole (opolskie)
murowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE "PERFEKT" SERKIES MIROSŁAW - 2018-03-22 - Świętochłowice (śląskie)
- prowadzenie spraw z zakresu geodezji- gospodarki przestrzennej (decyzje o warunkach zabudowy)- gospodarki nieruchomościami- gospodarki komunalnejOferta ważna do 23.01.2018 r. do godz. 15:15
Urząd Gminy Bobowo - 2018-01-15 - Bobowo (pomorskie)
obsługa pikowarki, Praca na dwie zmiany. 6:00-14:00 oraz 14:00-22:00.
APELT POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Piekary Śląskie (śląskie)
nauczanie j. angielskiego w klasach I-III oraz woddziałach przedszkolnych
Szkoła Podstawowa w Pisarzowicach - 2016-10-07 - Pisarzowice (dolnośląskie)
Pozyskiwanie, obsługa klientów. Dokumentacja zdjęciowa, obsługa posprzedażowa, udział w szkoleniach rówież wyjazdowych.
BIURO USŁUGOWE "EWA" S.C. EWA ORZECHOWSKA, MAREK GUCAJMA - 2017-09-07 - Sulejówek (mazowieckie)
Wykonywanie napraw, przeglądów i konserwacji maszyn i urządzeń zgodnie z dokumentacją i instrukcjami, usuwanie bieżących awarii oraz analiza ich przyczyn, wykonywanie okresowych przekładów maszyn zgodnie z planem, prowadzenie dokumentacji.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Radomsko (łódzkie)
-przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa administracyjna, praca z programami biurowymi, obsługa telefonów, e-maili, fotografia aukcyjna.Praca w godzinach od 08.00 do 16.00 lub od 14.00-22.00. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 724 150 121.
Biuro Rachunkowo-Usługowe American Service R.Kępczyński - 2017-09-22 - Płońsk (mazowieckie)
Obsługa klientów lokalu, udzielanie informacji odnośnie sezonowych potraw i napojów, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-układanie jadłospisów, -ustalanie diet i kaloryczności posiłków, -kontrola i nadzór przygotowywania potraw, -wprowadzanie nowych przepisów do menu, -prowadzenie gospodarki magazynowej w dziale żywienia
Przedsiębiorstwo Sanatoryjno-Turystyczne Stomil Spółka z o.o. - 2017-12-11 - Iwonicz-Zdrój (podkarpackie)
Zarządzanie sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi spółki; prowadzenie rejestrów, opracowywanie raportów, analiz, prezentacji; kontakt z organami administracyjnymi; monitorowanie zmian przepisów prawa; obsługa procesu pozyskania klienta; przygotowywanie analiz i ofert dla klientów; negocjacje z dostawcami/kontrahentami; ustalanie sposobów płatności, rabatów oraz terminów realizacji kontaktów; inicjowanie procesów windykacyjnych celem odzyskania należności spółki; przygotowanie dokumentów handlowych, w tym sporządzanie umów z kontrahentami i dostawcami; nadzór nad realizacją umów zwłaszcza niestandardowych zamówień; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących runku metalurgicznego; identyfikacja, analiza i ocena możliwości ryzyk i zagrożeń kontraktowych; sprawowanie kontroli nad dokumentacja handlową; współpraca z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Gruzji i Kazachstanu w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej spółki; odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem.Specjalistę ds. organizacyjno-prawnych i projektów halowych obowiązuje znajomość i przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, przepisów BHP, ochrony PPOŻ oraz przestrzeganie tajemnicy służbowej.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa administracyjno-biurowa procesów transportowych, komunikacja wewnętrzna z pracownikami w oddziałach firmy
Adampol S.A. - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z:- dzierżawą nieruchomości na terenie miasta i gminy Oborniki,- prawem użytkowania wieczystego nieruchomości,- zezwoleniami na czasowe zajęcia nieruchomości oraz zezwoleniami na zakładanie, przeprowadzenie i wykonanie na nieruchomościach urządzeń technicznych,- szczegóły oferty na stronie: www.bip.oborniki.pl zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2018-03-28 - Oborniki (wielkopolskie)
prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-04-10 - Cieszyn (śląskie)
praca w Wydziale Komunikacji, dokumenty skłądać do 20.07.2018 do godz. 15.30, więcej informacji zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2018-07-03 - Wolsztyn (wielkopolskie)
przegląd samochodó osobowych i ciężarowych
AUTO NAPRAWA Eugeniusz Florek - 2017-11-15 - Wielichowo (wielkopolskie)
obsługa wielopiły
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Montażowe "Inżynieria" Piotr Klucznik - 2017-01-02 - Lubomino (warmińsko-mazurskie)
-Właściwa diagnostyka usterek w pojeździe,-Naprawianie pojazdów zgodnie z zaleceniami producenta,-Staranność i dokładność wykonywanych napraw,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 58 691-08-88-Kontakt e-mail: biuro (at) auto-jacuk.pl
AUTO-JACUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Łęgowo (pomorskie)
ochrona obiektukontrola transportu wyjeżdżającego i dostaw
MOKATE S.A. - 2017-05-29 - Ustroń (śląskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do wszczęcia postępowania przetargowego;2) prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. "Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku";3) przygotowywanie umów i aneksów dla zamówień zlecanych poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych;4) sporządzanie sprawozdań, bilansów i informacji z zakresu prowadzonych inwestycji oraz sprawozdań zbiorczych;5) analiza kosztów inwestycyjnych i współudział w weryfikowaniu wszystkich kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert, zlecenia robót dodatkowych oraz rozliczeń powykonawczych;6) przyjęcie dokumentacji wraz ze sprawdzeniem pod względem kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;7) analizowanie niezbędnych dokumentów techniczno-rozliczeniowych i po sprawdzeniu ich zgodności z warunkami podpisanych umów i zatwierdzeniu przez upoważnione osoby przekazywanie ich do Oddziału Finansowo-Księgowego;8) przygotowywanie danych wyjściowych do projektowania oraz kosztorysowania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami;9) prowadzenie ustaleń z wykonawcami, projektantami i innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, dotyczących przydzielonych do realizacji zadań;10) prowadzanie spraw dotyczących przekazywanych do dalszej realizacji inwestycji miejskich Referatowi Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego;11) uczestnictwo w komisjach przetargowych;12) przygotowywanie wniosków do instytucji i organizacji zewnętrznych o dofinansowanie, kredytowanie inwestycji miejskich wraz z rozliczaniem uzyskanych dofinansowań;13) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;14) koordynacja i nadzór wykonywanych dokumentacji projektowych opracowywanych dla inwestycji miejskich;15) współudział w rozliczaniu zadań, na które uzyskano fundusze ze źródeł zewnętrznych dla uzyskania ulg i zwolnień;16) współudział w analizowaniu i opiniowaniu projektów, aneksów i załączników do podpisywanych umów pod względem zasadności i zobowiązania gminy;17) współudział przy opracowywaniu harmonogramów umownych i realizacyjnych nadzorowanych inwestycji;18) współdziałanie i współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a także z zarządcami istniejących dróg oraz sieci i urządzeń infrastruktury miejskiej;19) wspieranie i pomoc inwestorom zewnętrznym w prowadzeniu procesu inwestycyjnego;20) współpraca w zakresie opiniowania dokumentów pod względem prawnym z radcą prawnym;21) przekazywanie Wykonawcy (Wykonawcom) terenu placu budowy;22) współudział w odbiorach końcowych zadań inwestycyjnych;23) przygotowywanie i zlecanie niezbędnych opinii i ekspertyz do rzeczoznawców (ekspertów).
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-06 - Płock (mazowieckie)