PODINSPEKTOR Piła oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

Stanowisko: PODINSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila Zatrudnienie od października 2016 w ramach umoway o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.

Data publikacji: 2016-09-06

Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)

Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila Zatrudnienie od października 2016 w ramach umoway o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
w przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane są 2 lata stażu pracy na stanowisku administracyjnym. Szczegółowy wykaz wymagań dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej http://biuletyn.abip.pl/mopspila

Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Adres pracodawcy:
Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie http://biuletyn.abip.pl/mopspila

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: pilski

Gmina pracodawcy: Piła

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piła

Adres strony pracodawcy: www.mops.pila.pl

Ulica pracodawcy: Kwiatowa

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.09.2016

Data dodania oferty pracy: 06.09.2016

Oferta pracy ważna do: 15.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KSIĘGOWA - od 3 000 PLN

prowadzenie ksiąg handlowych( wymagana znajomość obsługi programu - Optima )
CEDEPE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-06-06 - Łódź (łódzkie)

PERSONEL POMOCNICZY - od 13 PLN

Pomoc na sklepie - Praca w Elblągu
GRUPA PROGRES SP. Z O.O. SP. K. - 2017-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR W DZIALE FINSNSOWO-KSIĘGOWYM - od 2 300 PLN

Prowadzenie obsługi kasowej i bankowej w zakresie realizacji gotówkowych i bezgotówkowych, prowadzenie ewidencji księgowej rzeczowych składników majątkowych, prowadzenie ewidencji i rozliczeń depozytów wartościowych mieszkańców, sporządzanie analiz finansowych w zakresie realizacji planów finansowych
Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-09-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)

CUKIERNIK - od 2 000 PLN

Cukiernik. Pieczenie ciast, tortów, deserów. Równoważny czas pracy 2/2 - (od poniedziałku do niedzieli) Praca - Restauracja Stara Karczma.
Firma WERONIKA BIS Ewa i Dariusz Mielżyńscy s.c. - 2017-11-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR - od 3 000 PLN

Przygotowywanie i prowadzenie inwestycji, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie postępowań przetargowych itp.
Urząd Miejski w Chojnicach - 2017-04-26 - Chojnice (pomorskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 11 PLN

Obsługa klienta prace porządkowe
STATOIL POLAND SP. Z O.O. - 2016-01-11 - Opole (opolskie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ, GOSPODARKI KOMUNALNEJ - od 2 600 PLN

- prowadzenie spraw z zakresu geodezji- gospodarki przestrzennej (decyzje o warunkach zabudowy)- gospodarki nieruchomościami- gospodarki komunalnejOferta ważna do 23.01.2018 r. do godz. 15:15
Urząd Gminy Bobowo - 2018-01-15 - Bobowo (pomorskie)

OPERATOR PIKOWARKI - do 2 000 PLN

obsługa pikowarki, Praca na dwie zmiany. 6:00-14:00 oraz 14:00-22:00.
APELT POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Piekary Śląskie (śląskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 1 759 - 2 265 PLN

nauczanie j. angielskiego w klasach I-III oraz woddziałach przedszkolnych
Szkoła Podstawowa w Pisarzowicach - 2016-10-07 - Pisarzowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie, obsługa klientów. Dokumentacja zdjęciowa, obsługa posprzedażowa, udział w szkoleniach rówież wyjazdowych.
BIURO USŁUGOWE "EWA" S.C. EWA ORZECHOWSKA, MAREK GUCAJMA - 2017-09-07 - Sulejówek (mazowieckie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ - 2 500 - 4 200 PLN

Wykonywanie napraw, przeglądów i konserwacji maszyn i urządzeń zgodnie z dokumentacją i instrukcjami, usuwanie bieżących awarii oraz analiza ich przyczyn, wykonywanie okresowych przekładów maszyn zgodnie z planem, prowadzenie dokumentacji.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 100 PLN

Obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Radomsko (łódzkie)

KUCHARZ - od 1 950 PLN

-przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Świebodzin (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY/FOTOGRAF - 2 000 - 2 800 PLN

Obsługa administracyjna, praca z programami biurowymi, obsługa telefonów, e-maili, fotografia aukcyjna.Praca w godzinach od 08.00 do 16.00 lub od 14.00-22.00. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie 724 150 121.
Biuro Rachunkowo-Usługowe American Service R.Kępczyński - 2017-09-22 - Płońsk (mazowieckie)

KELNER - od 1 000 PLN

Obsługa klientów lokalu, udzielanie informacji odnośnie sezonowych potraw i napojów, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kazimierz Dolny (lubelskie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 25 PLN

tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty w języku chińskim, dbanie o relacje z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

DIETETYK - od 2 100 PLN

-układanie jadłospisów, -ustalanie diet i kaloryczności posiłków, -kontrola i nadzór przygotowywania potraw, -wprowadzanie nowych przepisów do menu, -prowadzenie gospodarki magazynowej w dziale żywienia
Przedsiębiorstwo Sanatoryjno-Turystyczne Stomil Spółka z o.o. - 2017-12-11 - Iwonicz-Zdrój (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-PRAWNYCH I PROJEKTÓW HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

Zarządzanie sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi spółki; prowadzenie rejestrów, opracowywanie raportów, analiz, prezentacji; kontakt z organami administracyjnymi; monitorowanie zmian przepisów prawa; obsługa procesu pozyskania klienta; przygotowywanie analiz i ofert dla klientów; negocjacje z dostawcami/kontrahentami; ustalanie sposobów płatności, rabatów oraz terminów realizacji kontaktów; inicjowanie procesów windykacyjnych celem odzyskania należności spółki; przygotowanie dokumentów handlowych, w tym sporządzanie umów z kontrahentami i dostawcami; nadzór nad realizacją umów zwłaszcza niestandardowych zamówień; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących runku metalurgicznego; identyfikacja, analiza i ocena możliwości ryzyk i zagrożeń kontraktowych; sprawowanie kontroli nad dokumentacja handlową; współpraca z przedsiębiorstwami z Rosji, Białorusi, Ukrainy, Gruzji i Kazachstanu w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej spółki; odpowiada za zgodność działań handlowych z obowiązującym prawem.Specjalistę ds. organizacyjno-prawnych i projektów halowych obowiązuje znajomość i przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, przepisów BHP, ochrony PPOŻ oraz przestrzeganie tajemnicy służbowej.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI TRANSPORTU - od 3 062 PLN

Obsługa administracyjno-biurowa procesów transportowych, komunikacja wewnętrzna z pracownikami w oddziałach firmy
Adampol S.A. - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GEODEZJI I MIENIA KOMUNALNEGO - od 2 100 PLN

prowadzenie spraw związanych z:- dzierżawą nieruchomości na terenie miasta i gminy Oborniki,- prawem użytkowania wieczystego nieruchomości,- zezwoleniami na czasowe zajęcia nieruchomości oraz zezwoleniami na zakładanie, przeprowadzenie i wykonanie na nieruchomościach urządzeń technicznych,- szczegóły oferty na stronie: www.bip.oborniki.pl zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2018-03-28 - Oborniki (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-04-10 - Cieszyn (śląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI - od 2 500 PLN

praca w Wydziale Komunikacji, dokumenty skłądać do 20.07.2018 do godz. 15.30, więcej informacji zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2018-07-03 - Wolsztyn (wielkopolskie)

DIAGNOSTA SAMOCHODOWY - od 5 000 PLN

przegląd samochodó osobowych i ciężarowych
AUTO NAPRAWA Eugeniusz Florek - 2017-11-15 - Wielichowo (wielkopolskie)

ELEKTROMECHANIK SAMOCHODOWY - od 3 500 PLN

-Właściwa diagnostyka usterek w pojeździe,-Naprawianie pojazdów zgodnie z zaleceniami producenta,-Staranność i dokładność wykonywanych napraw,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 58 691-08-88-Kontakt e-mail: biuro (at) auto-jacuk.pl
AUTO-JACUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Łęgowo (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 14 PLN

ochrona obiektukontrola transportu wyjeżdżającego i dostaw
MOKATE S.A. - 2017-05-29 - Ustroń (śląskie)

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do wszczęcia postępowania przetargowego;2) prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. "Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku";3) przygotowywanie umów i aneksów dla zamówień zlecanych poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych;4) sporządzanie sprawozdań, bilansów i informacji z zakresu prowadzonych inwestycji oraz sprawozdań zbiorczych;5) analiza kosztów inwestycyjnych i współudział w weryfikowaniu wszystkich kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert, zlecenia robót dodatkowych oraz rozliczeń powykonawczych;6) przyjęcie dokumentacji wraz ze sprawdzeniem pod względem kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;7) analizowanie niezbędnych dokumentów techniczno-rozliczeniowych i po sprawdzeniu ich zgodności z warunkami podpisanych umów i zatwierdzeniu przez upoważnione osoby przekazywanie ich do Oddziału Finansowo-Księgowego;8) przygotowywanie danych wyjściowych do projektowania oraz kosztorysowania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami;9) prowadzenie ustaleń z wykonawcami, projektantami i innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, dotyczących przydzielonych do realizacji zadań;10) prowadzanie spraw dotyczących przekazywanych do dalszej realizacji inwestycji miejskich Referatowi Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego;11) uczestnictwo w komisjach przetargowych;12) przygotowywanie wniosków do instytucji i organizacji zewnętrznych o dofinansowanie, kredytowanie inwestycji miejskich wraz z rozliczaniem uzyskanych dofinansowań;13) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;14) koordynacja i nadzór wykonywanych dokumentacji projektowych opracowywanych dla inwestycji miejskich;15) współudział w rozliczaniu zadań, na które uzyskano fundusze ze źródeł zewnętrznych dla uzyskania ulg i zwolnień;16) współudział w analizowaniu i opiniowaniu projektów, aneksów i załączników do podpisywanych umów pod względem zasadności i zobowiązania gminy;17) współudział przy opracowywaniu harmonogramów umownych i realizacyjnych nadzorowanych inwestycji;18) współdziałanie i współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a także z zarządcami istniejących dróg oraz sieci i urządzeń infrastruktury miejskiej;19) wspieranie i pomoc inwestorom zewnętrznym w prowadzeniu procesu inwestycyjnego;20) współpraca w zakresie opiniowania dokumentów pod względem prawnym z radcą prawnym;21) przekazywanie Wykonawcy (Wykonawcom) terenu placu budowy;22) współudział w odbiorach końcowych zadań inwestycyjnych;23) przygotowywanie i zlecanie niezbędnych opinii i ekspertyz do rzeczoznawców (ekspertów).
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-06 - Płock (mazowieckie)


Wybierz powiat