REFERENT BIUROWY Gliwice oferta pracy "EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT BIUROWY
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, w tym pakietu Office oraz obsługa urządzeń biurowych; umiejętność pracy w zespole; praca biurowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, w tym pakietu Office oraz obsługa urządzeń biurowych; umiejętność pracy w zespole; praca biurowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet Office
Nazwa pracodawcy:
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 206, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 206
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż hurtowa metali i rud metali/Gospodarowanie odpadami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.11.2018
Data dodania oferty pracy: 16.11.2018
Oferta pracy ważna do: 14.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wystawianie faktur ze sprzedaży, kontrola spływu nalezności, wystawianie wezwań do zapłaty, współpraca z instytucjami współpracującymi w zakresie windykacji nalezności
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Szlifowanie, szkolenie nowych pracowników,- Kontakt telefoniczny: 601-963-293, e-mail: karolinapolak (at) grupaprogres.pl lub osobisty w biurze PROGRES Spółka z o.o. Tczew ul. Armii Krajowej 20
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2018-06-13 - Tczew (pomorskie)
prace związane z księgowością
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
LOKAL JUDYTA KOLERSKA - 2018-11-16 - Namysłów (opolskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo-biurowych w ramach zadań realizowanych przez wydział architektury i budownictwa.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Brzesko (małopolskie)
referent ds.adm.kadrowych
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Garczegorze (pomorskie)
1. Rejestrowanie akt kontroli, formalna analiza akr kontroli, przygotowanie danych do projektu decyzji pokontrolnej, przygotowanie danych do projektu wniosków do NFZ, przygotowanie dokumentacji do Wydziału Obsługi Prawnej dot. wniesionych odwołań od decyzji wydanych przez KPS, wspólpraca z inspektore, kontrolo Zakładów w zakresie analizy akt kontroli, przygotowywanie i przekazanie akt kontroli do obsługi bieżącej akt.2. Kwalifikacja wpływających wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe oraz kapitał poczatkowy, zakładanie akt sprawy w tym zakresie i łaczenie akt spraw, przyjmowanie, kwalifikacja i podział wpływającej korespondnecji, obsługa zwiazana z przyjmowaniem i przekazywaniem korespondencji wynikająca ze współpracy między wydziałami oraz inspektoratami, dołaczanie korespondecji do znajdujacych sie w obiegu bieżących dokumentów, dokonywanie przydziału akt pracownikom poszczególnych wydziałów, wysyłanie akt do oddziałów właścicwych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie ksiąg realizacji umów, prace administracyjne, archiwizacyjne, sporządzanie raportów i rejestrów
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków
Hotel "Klimek" SPA Klimek S.j. - 2016-12-19 - Złockie (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Ruszowice (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, samodzielność, inicjatywa w działaniu, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa klienta, prezentacja towaru, doradztwo, sporządzanie raportów, wystawianie faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MATTES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Gliwice (śląskie)
jw
Instytut Grużlicy i Chorób Płuc - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Zapoznanie ze strukturą organizacyjną ZOZ, czynności związane z prowadzeniem sekretariatu dyrektora tj. przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji, organizacja spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, pisanie pism urzędowych, obsługa interesantów; zapoznanie i stosowanie procedur zarządzania jakością ISO; archiwizacja dokumentacji kadrowej, biurowej, medycznej; czynności administarcyjne związane z dekretacją dokumentacji w komórce.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Oględziny pojazdów, gromadzenie dokumentacji szkodowej, kosztorysowanie w programie EUROTAX, AUDATEX, INFOEKSPERT, obsługa systemu likwidacji szkód
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-03-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc przy przygotowaniu posiłków, utrzymanie czystości w miejscu pracy
DONER KEBAP "SIDE-ALANYA" OMER DEMIR - 2016-08-04 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych ekonomicznych. Sporządzanie okresowych analiz i informacji dotyczących realizacji planu gospodarczego.Godz. pracy: poniedziałek 8-16; wtorek-piątek 7-15.
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2018-05-17 - Słupsk (pomorskie)
- prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami- współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz organizacji- przekazywanie liczników do magazynów rejonowych- dokonywanie segregacji liczników zgodnie z wytycznymi- dbanie o ład i porządek w magazynieGodziny pracy: I zmiana 07.00 - 15:00 pn-ptPraca w Elblągu
Manbroker Sp.zo.o. - 2016-11-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów zagranicznychPrzygotowywanie, analiza dokumentów sprzedażowychNadzór handlowy nad realizacją zamówieńMonitoring obsługiwanych rynkówBieżące wsparcie działu Rozwoju BiznesuWspółpraca z komórkami wewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-04-01 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa klientów firmy, obsługa sprzedaży, fakturowanie, zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy. Wdrażanie nowych produktów na rynek, rozwój ich sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, wstępna windykacja należności.
LASKOMEX PPHU - 2018-04-19 - Łódź (łódzkie)
serwisowanie produktów budowlanych, wykładanie towaru - raportowanie. Praca 15 godzin w miesiącu w 6 marketach.
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
prace biurowo-kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
Referent ds. Kadr i płac
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "PATEREK" - Paterek - 2018-03-09 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż internetowa, dbałość o dobre kontakty z kontahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-02-18 - Opole (opolskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2016-12-27 - Kwidzyn (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur, dwodów dostaw, wydawanie towaru na zewnątrz i wewnątrz. Praca na programie magazynowym.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa korespondencji, obsługa akt sprawy, obsługa aplikacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-1
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)