SPECJALISTA W WYDZIALE ORGANIZACJI Gliwice oferta pracy PA艃STWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE ORGANIZACJI
Wynagrodzenie: od 3聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wykszta艂cenie wy偶sze-mile widziane ekonomiczne, administracyjne; co najmniej roczne do艣wiadczenie zawodowe; znajomo艣膰 pakietu Office; zakres obowi膮zk贸w: przestrzeganie przepis贸w kancelaryjno-archiwalnych, w tym: znakowanie, gromadzenie i przekazywanie do archiwum zak艂adowego dokument贸w; przyg. dok. do przeprowadzonych post臋powa艅, obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w, prowadzenie obs艂ugi administracyjno-gospodarczej; prowadzenie korespondencji oraz wsp贸艂praca z wydzia艂ami RZGW oraz Zarz膮dami Zlewni; sporz膮dzanie raport贸w i ewidencji; prowadzenie pism i spraw w powierzonym zakresie zgodnie z Instrukcj膮 kancelaryjn膮; nadz贸r nad prawid艂owym wyposa偶eniem i utrzymaniem zasob贸w lokalowych; zapewnienie zaopatrzenia w materia艂y biurowe, 艣rodki czysto艣ci oraz odzie偶 ochronn膮 i robocz膮; prowadzenie administracji obiekt贸w; prowadzenie dokumentacji w tym rejestru um贸w i pe艂nomocnictw; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2020-08-03
Lokalizacja: Gliwice (艣l膮skie)
Pracodawca: PA艃STWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Wykszta艂cenie wy偶sze-mile widziane ekonomiczne, administracyjne; co najmniej roczne do艣wiadczenie zawodowe; znajomo艣膰 pakietu Office; zakres obowi膮zk贸w: przestrzeganie przepis贸w kancelaryjno-archiwalnych, w tym: znakowanie, gromadzenie i przekazywanie do archiwum zak艂adowego dokument贸w; przyg. dok. do przeprowadzonych post臋powa艅, obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w, prowadzenie obs艂ugi administracyjno-gospodarczej; prowadzenie korespondencji oraz wsp贸艂praca z wydzia艂ami RZGW oraz Zarz膮dami Zlewni; sporz膮dzanie raport贸w i ewidencji; prowadzenie pism i spraw w powierzonym zakresie zgodnie z Instrukcj膮 kancelaryjn膮; nadz贸r nad prawid艂owym wyposa偶eniem i utrzymaniem zasob贸w lokalowych; zapewnienie zaopatrzenia w materia艂y biurowe, 艣rodki czysto艣ci oraz odzie偶 ochronn膮 i robocz膮; prowadzenie administracji obiekt贸w; prowadzenie dokumentacji w tym rejestru um贸w i pe艂nomocnictw; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
z艂 brutto + dodatek z tytu艂u wys艂ugi lat od 5% do 20%
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W WYDZIALE ORGANIZACJI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gliwice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.08.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw doskonalenia organizacji (wymagany sta偶 - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: PA艃STWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
danePracodawcy_nip: 5272825616
danePracodawcy_regon: 368302575
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wys艂a膰 na adres e-mail pracodawcy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: -
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami dzia艂alno艣ci publicznej
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242106
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 02.09.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c341a2cbda17079caa1a8808824b41f9
Podobne oferty pracy
dbanie o dobry wizerunek w艣r贸d klient贸w , poszukiwanie nowych partner贸w do wsp贸艂pracy w aspekcie dystrybucji oraz promowanie firmy, pomoc przy reklamacji projektu marketingowegoz platform膮 sprzeda偶ow膮 pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Rzesz贸w (podkarpackie)
- Wi臋cej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl- Dyrektor Sadu Apelacyjnego w Katowicach zarz膮dzeniem nr 1/2020 z dnia 24 stycznia 2020 r.OG艁ASZA KONKURS NA STA呕 URZ臉DNICZY DOCELOWO NA STANOWISKO SPECJALISTYDS. INWESTYCJI I REMONT脫W w S膮dzie Apelacyjnym w KatowicachDo zakresu zada艅 wykonywanych na docelowym stanowisku pracy nale偶e膰 b臋dzie m.in.:- opracowywanie plan贸w w zakresie remont贸w i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zada艅,- opracowywanie i weryfikacja kosztorys贸w inwestorskich i powykonawczych oraz przedmiar贸w/obmiar贸w rob贸t,- opracowywanie danych wyj艣ciowych dla projektant贸w wykonuj膮cych dokumentacj臋 techniczn膮 do realizacji przedsi臋wzi臋膰 remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezb臋dnych uzgodnie艅 w imieniu inwestora z organami nadzoru,- sprawowanie bezpo艣redniego nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi lub inwestycyjnymi, docelowo pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych rob贸t,- udzia艂 w przygotowywaniu przetarg贸w w oparciu o ustaw臋 - Prawo zam贸wie艅 publicznych.- prowadzenie korespondencji i pe艂nej dokumentacji zwi膮zanej z zakresem powierzonych zada艅,- praca w systemach teleinformatycznych.Praca: 7:30-15:30.
S膭D APELACYJNY - 2020-01-27 - Katowice (艣l膮skie)
Opis stanowiska:przygotowanie, nadzorowanie i kontrola proces贸w inwestycyjno-remontowych na wszystkich etapach realizacji;przygotowanie dokumentacji przetargowych;dokonywanie wizji technicznych;nadz贸r nad realizacj膮 zg艂osze艅 od w艂a艣cicieli lokali (w tym awarie, usterki);nadz贸r nad dokumentacj膮, wpisami w KOB oraz kontrola wykonania zalece艅 pokontrolnych; wycena (kosztorysowanie) prac budowlanych i kontrolowanie kosztorys贸w ofertowych;delegowanie i koordynacja zada艅 konserwator贸w;bezpo艣redni kontakt z petentami i stronami post臋powa艅 w procesie inwestycyjno-remontowym.Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny do sekretariatu Sp贸艂dzielni numer tel. (71) 782 10 55.Osoby bior膮ce udzia艂 w rekrutacji prosimy o wyra偶enie zgody na przetwarzanie jej danych osobowych w tym procesie. Przyk艂adow膮 tre艣膰 zgody zamieszczamy poni偶ej: Zgadzam si臋 na przetwarzanie moich danych osobowych obejmuj膮cych imi臋, nazwisko, adres, dane kontaktowe, dane wskazane w CV i li艣cie motywacyjnym (o ile zosta艂 on za艂膮czony) przez SP脫艁DZIELNI臉 MIESZKANIOW膭 SZ脫STKA z siedzib膮 we Wroc艂awiu (54-129) przy ul. Bajana 31, lok. A, wpisan膮 do rejestru przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego pod numerem KRS: 0000070952, posiadaj膮c膮 numer NIP: 8942412215, w celu i zakresie niezb臋dnym do przeprowadzenia przez Sp贸艂dzielni臋 aktualnej rekrutacji. Dodatkowo, wyra偶am dobrowoln膮 zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych powy偶ej w celu i w zakresie niezb臋dnym do przeprowadzenia tak偶e przysz艂ych rekrutacji prowadzonych przez Sp贸艂dzielni臋, r贸wnie偶 na inne stanowiska, przez okres 2 lat liczonych od 1 stycznia nast臋pnego roku po dniu udzielenia niniejszej zgody*. * Zgoda jest dobrowolna. Oferta w sali: D
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA "SZ脫STKA" - 2020-03-10 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Sprzeda偶 us艂ug z bran偶y ochrony os贸b i mienia, przygotowywanie ofert handlowych.
LYNX Security Sp. z o.o. - 2015-11-18 - 艁om偶a (podlaskie)
sprzeda偶 produkt贸w oferowanych przez firm臋, telefoniczna obs艂uga klient贸w, przyjmowanie i obs艂uga zam贸wie艅 klient贸w zagranicznych
CONFIRME SP. Z O.O. - 2018-09-25 - Radom (mazowieckie)
Obs艂uga klienta, przedstawianie produkt贸w i sprzeda偶 ubezpiecze艅
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wronki (wielkopolskie)
koordynowanie proces贸w transportowych, realizowanie proces贸w zaopatrzenia, produkcji, sporz膮dzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - D臋b贸w (podkarpackie)
obs艂uga klienta w dziale sprzeda偶y (bran偶a artyku艂贸w budowlanych), wystawianie faktur, obs艂uga komputera
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE "PANJUST" - 2018-05-10 - Lubin (dolno艣l膮skie)
utrzymanie czysto艣ci w obiekcie
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Mi艂k贸w (dolno艣l膮skie)
Monter ekement贸w metalowych, skr臋canie, szlifowanie.Wymiar czasu pracy - 15 godzin.
JUSTYNA MROZI艃SKA PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-US艁UGOWE "JUSTYNA" - 2017-07-28 - Szewce (dolno艣l膮skie)
Wymagane wykszta艂cenie minimum 艣rednie. Osoba komunikatywna. Wymagane prawo jazdy kat. B. Zakres obowi膮zk贸w : Analiza dzia艂a艅 konkurencji na stronach www oraz facebook, sta艂a aktualizacja stron internetowych, prowadzenie akcji marketingowych, utrzymywanie relacji z klientami istniej膮cymi oraz pozyskiwanie nowych, tworzenie oraz wysy艂ka ofert. Aplikacje wysy艂a膰 na adres e-mail piotr.sedziak (at) silesia2000.pl
SILESIA 2000 SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-02-25 - Rybnik (艣l膮skie)
Obs艂uga procesu wynajmu pojazd贸w zast臋pczych:- przyj臋cia- wydania- dba艂o艣膰 o stan pojazdu- rozliczania za wynajem
"REISKI AUTO" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Go艣cino (zachodniopomorskie)
.
"BABI艃SKI" KRZYSZTOF BABI艃SKI - 2016-08-04 - K臋sza (pomorskie)
obs艂uga post臋powa艅 regulowanych ustaw膮 prawo zam贸wie艅 publicznych, kompleksowe przygotowanie dokumentacji przetargowej, wsparcie pracownik贸w sprzeda偶y, prowadzenie korespondencji z zamawiaj膮cym w trakcie post臋powania jak r贸wnie偶 po udzieleniu zam贸wienia, bie偶膮ca archiwizacja dokumentacji
FAMUR FAMAK SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-04-20 - Kluczbork (opolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za: -udzia艂 w tworzeniu oraz wdra偶aniu globalnej strategii zakup贸w w firmie -tworzenie i realizacja zam贸wie艅 zakupu w celu zabezpieczenia stan贸w magazynowych. -negocjacje oraz renegocjacje z dostawcami warunk贸w zakup贸w -analiza stan贸w magazynowych -poszukiwanie nowych towar贸w oraz dostawc贸w
BIMEX Sp. jawna Rogozi艅ska A. Nowak G. - 2016-09-15 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE SUCHYCH PRZEK膭SEK HINDUSKICH, CZYNNO艢CI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE P脫艁PRODUKT脫W I MIESZANEK PRZYPRAW DO SUCHYCH PRZEK膭SEK HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWC膭 W ZAKRESIE RECEPTURY SUCHYCH PRZEK膭SEK HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Oty艅 (lubuskie)
1. Stylizacja paznokci.2. Zabiegi piel臋gnacyjne st贸p i d艂oni.3. Henna brwi i rz臋s.4. Regulacja 艂uku brwiowego.5. Wykonywanie zabieg贸w piel臋gnacyjnych sk贸ry twarzy, szyi i dekoltu.6. Przygotowywanie i uporz膮dkowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP i zasadami ergonomii.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Tuch贸w (ma艂opolskie)
Monitoring i zezwalanie na wej艣cie lubb wyj艣cie pracownik贸w i go艣ci.
"RUNOLAND" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - SP脫艁KA JAWNA - 2019-08-07 - G贸ra (dolno艣l膮skie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej i obs艂uga biura
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Golub-Dobrzy艅 (kujawsko-pomorskie)
SK艁ADANIE WNIOSK脫W TRANSPORTOWYCH W NIEMIECKIM URZ臉DZIE POPRZEZ SYSTEM KOMPUTEROWY VEMAGS, WYTYCZANIE TRAS POD PRZEJAZD POJAZD脫W PONADNORMATYWNYCH, NADZOROWANIE PRZEBIEGU REALIZACJI WNIOSK脫W ORAZ KONTAKT Z URZ臉DAMI, DBANIE O AKTUALNY STAN DOKUMENT脫W TECHNICZNYCH POJAZD脫W;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PR脫BNYM;WYMAGANIA:BARDZO DOBRA ZNAJOMO艢膯 J臉ZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PI艢MIE (WARUNEK BEZWZGL臉DNY), SILNA MOTYWACJA DO REALIZACJI ZA艁O呕ONYCH CEL脫W, ODPORNIO艢膯 NA STRES, DO艢WIADCZENIE W BRANZY TRANSPORTOWEJ ORAZ ZNAJOMO艢膯 TOPOGRAFII NIEMIEC B臉DZIE DODATKOWYM ATUTEM;
EUROKRAN 2 SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Wi臋cej informacji na stronie: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Og艂oszenie nr 85/2019 艢l膮ski Oddzia艂 Wojew贸dzki NFZ w Katowicach og艂asza nab贸r na stanowisko:specjalisty w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym, Dziale Inwestycji i Zam贸wie艅 Publicznych G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie i dokumentowanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego, udzia艂 w pracach komisji przetargowych, w tym pe艂nienie funkcji sekretarza komisji przetargowej oraz wykonywanie pozosta艂ych obowi膮zk贸w wynikaj膮cych z powierzonej funkcji zgodnie z ustaw膮 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. 1843) oraz przepisami wewn臋trznymi NFZ,- weryfikacja wniosk贸w o udzielenie zam贸wienia publicznego,- konsultowanie i opiniowanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego niepodlegaj膮cych ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam贸wie艅 publicznych (j. t. Dz. U. z 2019 r. 1843),- sprawdzanie poprawno艣ci wystawionych dokument贸w finansowych dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych na dostawy, us艂ugi i roboty budowlane pod k膮tem zgodno艣ci z przepisami cyt. wy偶ej ustawy.Praca: 8:00-16:00.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-11-21 - Katowice (艣l膮skie)
wyksz. wy偶sze, uprawnienia budowlane (budowa dr贸g), min. 4 lata do艣wiadczenia na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B;kontrola stanu pasa drogowego, nawierzchni jezdni i chodnik贸w, oznakowania i urz膮dze艅 zabezpieczaj膮cych, koordynacja rob贸t zwi膮zanych z wykonaniem remont贸w jezdni i chodnik贸w, prowadzenie korespondencji zwi膮zanej z zakresem obowi膮zk贸w,wynagrodzenie zasadnicze: 2000+premia regulaminowa 400z艂=wys艂uga lat+premia uznaniowa
MIEJSKI ZARZ膭D DR脫G W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2016-09-08 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozliczanie produkcji gastronomicznej , opracowywanie receptur da艅umowa o prac臋 - czas pracy do uzgodnieniaKontakt z pracodawc膮: restauracja (at) restauracja-ck.pl lub 713419204
Onufrej贸w & Koz艂owski Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
ANALIZA ROZWI膭ZA艃 SYSTEM脫W ERP, IT ORAZ ICH WDRA呕ANIE W POLSCE. ANALIZA I OCENA PROJEKT脫W PRZETWARZANIA INFORMACJI. WYKONYWANIE EKSPERTYZ, KIEROWNIE PRACAMI ANALITYCZNYMI. DIAGNOZOWANIE PROJEKT脫W, MODERNIZACJA.jedna zmiana, umowa na czas okre艣lony
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Wsp贸艂praca z firmami transportowymi, prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych firm transportowych, biez膮ca obs艂uga transport贸w, obs艂uga przewoz贸w kontenerowychpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
BTG SP.Z O.O - 2018-02-01 - Opole (opolskie)
produkcja zapiekanek
Sylwia Piasecka - 2020-02-13 - Trzcianka (wielkopolskie)
prowadzenie spraw pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gorlice (ma艂opolskie)
NALICZANIE WYNAGRODZE艃. DOKUMENTACJA PFRON. WSP脫艁PRACA Z ZUS, US. ZAM脫WIENIA PUBLICZNE. SPRAWY KSI臉GOWE.
ZESP脫艁 SZK脫艁 EKONOMICZNYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W D臉BICY - 2020-07-13 - D臋bica (podkarpackie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWC膭Do obowi膮zk贸w b臋dzie nale偶a艂o m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-p艂acowejNaliczanie wynagrodze艅 i sporz膮dzanie list p艂acWystawianie za艣wiadcze艅 Ustalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 pracowniczychSporz膮dzanie rozlicze艅, zestawie艅 i sprawozda艅 do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlop贸w, zwolnie艅 lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozlicze艅 um贸w cywilno-prawnychWystawianie dokument贸w RP-7Udzia艂 w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocze艣nie zarz膮dzanej, rozwijaj膮cej si臋 firmieOdpowiedzialn膮 prac臋 w du偶ej Sp贸艂ce o ugruntowanej pozycji rynkowejWsp贸艂prac臋 z do艣wiadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofert膮 prosimy o przes艂anie aplikacji zawieraj膮cej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na kt贸re kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie nast臋puj膮cej klauzuli: "Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustaw膮 z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-10-18 - Tczew (pomorskie)