SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI Dębica oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W DĘBICY
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: NALICZANIE WYNAGRODZEŃ. DOKUMENTACJA PFRON. WSPÓŁPRACA Z ZUS, US. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE. SPRAWY KSIĘGOWE.
Data publikacji: 2020-07-13
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W DĘBICY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 20, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ. DOKUMENTACJA PFRON. WSPÓŁPRACA Z ZUS, US. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE. SPRAWY KSIĘGOWE.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1803
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: m.Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZNAJOMOŚĆ AKTÓW PRAWNYCH ZWIĄZANYCH Z FUNKCJONOWANIEM PLACÓWKI OŚWIATOWEJ: KARTY NAUCZYCIELA, KODEKSU PRACY, USTAWY O PRACOWNIKACH SAMORZĄDOWYCH I WYDANYCH NA JEJ PODSTAWIE PRZEPISÓW WYKONAWCZYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, USTAWY O ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH, KPA .BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI KOMPUTEROWYCH : OFFICE, PROGRAM PŁACOWY VULCAN, PROGRAM SIO, PROGRAMY SPRAWOZDAWCZE GUS
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W DĘBICY
danePracodawcy_nip: 8721252954
danePracodawcy_regon: 000229808
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
Ogrodowa 20, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + LIST MOTYWACYJNY
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: dębicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1803
Gmina pracodawcy: m.Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dębica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982233
Adres strony pracodawcy: www.ekonomik.debica.pl
Ulica pracodawcy: Ogrodowa
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: Działalność wspomagająca edukację
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242310
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.07.2020
Oferta pracy ważna do: 29.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9ad854b185d059580a9d4397aaa6a4e0
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów jak też utrzymanie realcji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Siedlce (mazowieckie)
- praca z klientami,- sprzedaż odzieży okazjonalnej,- przymiarki i drobne przeróbki.
GEBI Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gabriela Ignaciuk - 2018-10-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-06 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Olkusz (małopolskie)
analiza dokumentacji przetargowej sporządzonej przez zamawiającego, sporządzanie ofert przetargowych, sporządzanie pism oraz prowadzenie korespondencji z zamawiającym, przygotowanie zapytań ofertowych do podwykonawców z różnych branż, sporządzanie umów z podwykonawcami, współpraca z kierownikami budów w fazie realizacji inwestycji, prowadzenie dokumentacji budów
INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. Sp. K - 2020-08-21 - Kościan (wielkopolskie)
Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynkówPlanowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzneRealizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeńUtrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awariiAnaliza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeńOptymalizacja kosztów utrzymania ruchuPlanowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji,Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracyPakiet świadczenia medycznych i sportowychJeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!!Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacjeWyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Tczew (pomorskie)
Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Węgierska Górka (śląskie)
Przygotowanie raportów w j. rosyjskim lub/i angielskim, usprawnienie procesu.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Szczegoły inf. na stronie pcpr w Gliwicach - zakładka nabór na stanowiskaWykształcenie: wyższe (min. licencjat), w tym preferowane kierunki; pedagogika, psychologia, socjologia, resocjalizacja; znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o pomocy społeczenej; ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawie o ochronie danych osobowych; mile widziane doświadczenie w realizacji projektów EFS; doś. w pracy w terenie z klientami instytucji pomocy społecznej; posiadanie prawa jazdy kat. B oraz samochodu; miejsce pracy: Gliwice oraz teren powiatu gliwickiego
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2019-07-08 - Gliwice (śląskie)
ochrona budowy
GDF Sp. z o.o. - 2020-05-19 - Lesznowola (mazowieckie)
- tworzenie raportów, wypełnianie wskaźników, aktualizacja rekordów z niezgodnościami- wykonywanie kontroli wyrywkowych, śledzenie niezgodności- współpraca z różnymi zespołami w całej organizacji- zgłaszanie skarg do odpowiedniej jednostki biznesowej
kontakt przez PUP - 2020-06-19 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie propozycji strategi i planów marketingowych; wsparcie w działaniach marketingowych placówki firmy; promocja marki w sieci internet
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gdynia (pomorskie)
- przyjmowanie zleceń transportowych- planowanie i organizacja transportu- kontrola realizacji zleceń spedycyjnych- budowanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Ząbki (mazowieckie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, oferty handlowe, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie i nadzorowanie realizacji procesi inwestycyjnegoprowadzenie konsultacji technicznychwspółpraca z projektantami i wykonawcami robótraportowanie
POLON - ALFA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-08-16 - Gdynia (pomorskie)
Praca z programem SAP. Analiza danych z programu SAP,tj. aktywność z magazynu, obsługa logistyczna, tworzenie wykresów w Excel, KPI. Sortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej. Przygotowywanie protokołów, raportów, biuletynów, instrukcji. Pomoc w organizacji szkoleń. Korespondencja z klientami. Kontakt z pracodawcą: VICTOR.G (at) TORNOS.COM.
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży w formie telefonicznej i e-mailowej
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Zebrzydowice (małopolskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-04-01 - Polkowice (dolnośląskie)
Zaopatrzenie zakładu w materiały produkcyjne nadzorowanie stanu realizacji zamówień i dostawwyjaśnianie spraw związanych z reklamacjami w zakresie jakości i ilości dostarczonego towarukontakt z dostawcami, wysyłanie zapytań ofertowychprowadzenie negocjacji z dostawcamibadanie i analiza próbek materiałówmonitorowanie stanów magazynowychwprowadzanie zamówień do systemu CDN XLścisła współpraca z innymi działami firmypraca od pon-pt w godz. 8-16
Maan Sp. z o.o. - 2020-02-12 - Pruszków (mazowieckie)
Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników, kontrola ilości towarów, wykładanie towarów, proste prace porządkowe, prace biurowe
Carrefour Zamość - 2017-05-25 - Zamość (lubelskie)
1.nadzór nad robotami remontowo budowlanymi Muzeum, 2.nadzór nad usługami i dostawami robót oraz materiałówbudowlano-konserwatorskich, rozbiórkowych, montażowych,instalacyjnych wykonywanych na zlecenie, 3. kontrola terminów,jakości robót i zgodności z charakterem zamawianych robót; 4.kontrola zakresu prac i rozliczanie faktur, 5. nadzór nad stanemtechnicznym ekspozycji muzealnej i zapleczatechniczno-administracyjnego, 6. udział w organizowanychprzeglądach stanu technicznego budynków ekspozycyjnych orazmuzealiów ruchomych i typowanie zakresów napraw, 7. kontrolabudynków i urządzeń zaplecza techniczno-administracyjnego orazinfrastruktury technicznej, typowanie zakresów napraw łącznie zprowadzeniem stosownych rejestrów i dokumentacji, 8. wydawaniedyspozycji pobierania materiałów z magazynu i ich rozliczanie, 9.przygotowywanie dokumentacji przetargowych i udział w komisjach,10. kierowanie brygadą techniczną. Praca od 7-15
Muzeum Wsi Opolskiej - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
obsługa urządzeń , kontrolowanie zgodności parametrów, kontrolowanie jakości wyprodukowanego wyrobu, dbanie o zapewnienie ciągłości produkcji, dbałość o prządek i powierzone narzędzia Wymagania: staż pracy min. 3 miesiące na stanowisku operator urządzeń przemysłu ceramicznego, umiejętność obsługi maszyn produkcyjnych, dźwiganie powyżej 20 kg.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, praca na giełdach transportowych, pozyskiwanie ładunków.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Lublin (lubelskie)
wsparcie przy sporządzaniu deklaracji i raportów podatkowych, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okolicznościwypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników, planowanie działań prewencyjnych, prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w gospodarstwie rolnym, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobach zawodowychoraz o zasadach ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa i higieny w rolnictwie, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętui odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp,informowanie rolników o możliwości nieodpłatnego korzystania z rehabilitacji leczniczej realizowanejza pośrednictwem KRUS oraz przyjmowanie wniosków o skierowanie ubezpieczonego na rehabilitację leczniczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnika.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-07-19 - Rawicz (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja założonych planów sprzedaży, częste wyjazdy handlowe. Miejsce wykonywania pracy - delegacje w kraju i zagranicą.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-03-22 - Głuchołazy (opolskie)
Szkolenia BHP.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Zabrze (śląskie)