SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Głuchołazy oferta pracy Fabryka Armatur Głuchołazy s.a.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja założonych planów sprzedaży, częste wyjazdy handlowe. Miejsce wykonywania pracy - delegacje w kraju i zagranicą.
Data publikacji: 2017-03-22
Lokalizacja: Głuchołazy (opolskie)
Pracodawca: Fabryka Armatur Głuchołazy s.a.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 1A, 48-340 Głuchołazy, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja założonych planów sprzedaży, częste wyjazdy handlowe. Miejsce wykonywania pracy - delegacje w kraju i zagranicą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głuchołazy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głuchołazy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: obróbka mechaniczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziane doświadczenie zawodowe w dziedzinie sprzedaży i pozyskiwaniu klientów, dyspozycyjność, samodzielność, dobra organizacja pracy, prawo jazdy i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych, chęć do pracy i poszerzania swojej wiedzy.
Nazwa pracodawcy: Fabryka Armatur Głuchołazy s.a.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny wraz ze zdjęciem w języku polskim i angielskim.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Nysa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nysa
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy:
Fabryka Armatur "Głuchołazy" S.A. od 1919 roku zajmuje się produkcją armatury i będąc liderem na rynku polskim, oferuje szeroki asortyment wysokiej jakości armatury przemysłowej.Naszym podstawowym celem jest produkowanie armatury niezawodnej, bezpiecznej i życzliwej dla środowiska naturalnego. Wieloletnia tradycja produkcyjna naszego przedsiębiorstwa oparta o wiedzę i doświadczenie zespołu konstruktorów i technologów, pozwala nam oferować armaturę przeznaczoną do zastosowania w instalacjach o następujących parametrach eksploatacyjnych.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Czesława Woźniczka
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2017
Data dodania oferty pracy: 21.03.2017
Oferta pracy ważna do: 20.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu - obsługa klienta, prowadzenie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Limanowa (małopolskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: - przyjmowanie i ewidencję zamówień, - prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, - egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, - realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, - optymalne planowanie zaopatrzenia, - rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, - p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację zaopatrzenia produkcji w komponenty, będzie prowadziła rozmowy handlowe i negocjacje z kluczowymi dostawcami, współpraca z działem produkcji i działem konstrukcyjnym. Nadzór nad terminową realizacją zleceń, przygotowywanie harmonogramów dostaw i innej niezbędnej dla celów zaopatrzenia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 6021 - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
serwis urządzeń fiskalnych, oprogramowania i sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Jerzykowo (wielkopolskie)
-kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-07-27 - Mielec (podkarpackie)
- Wykonywanie usług transportowych na terenie Polski oraz UE.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + diety. Praca na umowę o pracę na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodnie z rozporządzeniem czas pracy kierowców + soboty, niedziele. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok jako kierowca samochodu ciężarowego Kat. C+E.
HOYER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Katowice (śląskie)
SKŁADANIE WNIOSKÓW TRANSPORTOWYCH W NIEMIECKIM URZĘDZIE POPRZEZ SYSTEM KOMPUTEROWY VEMAGS, WYTYCZANIE TRAS POD PRZEJAZD POJAZDÓW PONADNORMATYWNYCH, NADZOROWANIE PRZEBIEGU REALIZACJI WNIOSKÓW ORAZ KONTAKT Z URZĘDAMI, DBANIE O AKTUALNY STAN DOKUMENTÓW TECHNICZNYCH POJAZDÓW;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM;WYMAGANIA:BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W MOWIE I PIŚMIE (WARUNEK BEZWZGLĘDNY), SILNA MOTYWACJA DO REALIZACJI ZAŁOŻONYCH CELÓW, ODPORNIOŚĆ NA STRES, DOŚWIADCZENIE W BRANZY TRANSPORTOWEJ ORAZ ZNAJOMOŚĆ TOPOGRAFII NIEMIEC BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM;
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń; sporzadzanie deklaracji ZUS; przyjmowanie pracowników.(sekretariat)
Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Skwierzyna (lubuskie)
BEZPOŚREDNIA PRACA Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I RUCHOWĄ WYMAGNIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PEDAGOGICZNE, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCHCV NA ADRES E-MAIL: osrodekwsparcia (at) interia.plPRACA W GODZ. 06:00-16:00
OŚRODEK WSPARCIA DLA DZIECI MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH W SZCZECINIE - 2018-08-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
SPECJALISTA DS. LOGISTYKI-PLANOWANIE I ORGANIZACJA TRANSPORTU-OPTYMALIZACJA ZAŁADUNKÓW-NADZÓR NAD FLOTĄ SAMOCHODOWĄ-ANALIZA I WERYFIKACJA KOSZTÓW
METKOM Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Pustynia (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych do gazety, portalu internetowego, sprzedaż powierzchni zadruku, artrykuły PR-owe
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Zabrze (śląskie)
W zakresie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.). 1. Prowadzenie i udostępnianie Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w tym: - sprzedaż map ewidencyjnych, glebowych i sytuacyjno-wysokościowych, - przyjmowanie zgłoszeń robót od jednostek wykonawstwa geodezyjnego, - przygotowanie warunków technicznych, - utrzymanie w aktualnym stanie zasobu, - dbałość o estetykę i stan techniczny zasobu, - odnawianie zniszczonych materiałów. 2. Powszechna taksacja nieruchomości oraz opracowanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości (art. 7d, pkt.5). 3. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (art.7d, pkt.6) - przyjmowanie zawiadomień o zniszczeniu znaków geodezyjnych, urządzeń zabezpieczających te znaki oraz budowli trangulacyjnych, ich uszkodzeniu, przemieszczaniu lub zagrażaniu przez nie bezpieczeństwu życia lub mienia (art.l5,ust.3), - przejecie w zarząd nieruchomości państwowych, wydzielonych w związku z usytuowaniem na nich znaków geodezyjnych, grawimetrycznych, magnetycznych urządzeń zabezpieczających te znaki i budowli triangulacyjnych (art.53).
Starostwo Powiatowe w Pajęcznie - 2017-06-01 - Pajęczno (łódzkie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru na lady, kontrola terminów przydatności towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-02-04 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem, sporządzanie list płac i rachunków do umów cywilnoprawnych, przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON, sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych. Firma oferuje pracę w miłej atmosferze, możliwość doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie, atrakcyjny system wynagrodzeń.
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Bełchatów (łódzkie)
Nauka: przyjmowania rezerwacji, wprowadzania rezerwcji do systemu. Prowadzenie korespondencji z klientami. Przyjmowanie i wydawanie kluczy i bielizny.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Sopot (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
dobra znajomość rysunku technicznego, znajomośc pakietu Office, znajomość przyrządów pomiarowych, certyfikat z badań nieniszczących NORMY ISO9001
"Arcelormittal Service Group" Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wdrażanie planó sprzedażowych, praca w międzynarodowym środowisku, utrzymywanie kontaktów z kilentem, prowadzenie korespondencji biznesowej
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych odbiorców -kontrahentów na leki, środki farmaceutyczne
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie zamówień zgodnie z rysunkiem technicznym, sporządzanie specyfikacji w języku polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim; sprawdzanie kompletności zamówienia zgodnie ze specyfikacją do wysyłki. Sporządzanie listy wszystkich wysyłanych elementów, w tym części zamiennych i elementów mocujących (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim). Pobranie elementów złączonych z magazynu. Opakowanie montażowych elementów mocujących. Drukowanie i kompletowanie dokumentów przewozowych:dokumentacja techniczno-ruchowa, certyfikaty jakości, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi itp. (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim).Drukowanie dokumentacji technicznej(w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim). Omawianie z kontrahentami szczegółówwysyłki (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim).
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
staż w dziale reklamy i marketingu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagania: wykształcenie minimum średnie- preferowane medyczne, obsługa komputera i urządzeń biurowych, orzeczony stopień niepełnosprawności, mile widziane doświadczenie w sprzedaży, podstawowa znajomość języka angielskiego. Ogólny zakres onowiązków: telefoniczna sprzedaż wyrobów medycznych. Preferowana forma kontaktu cv na adres e-mail: info (at) viba-med.pl
VIBA-MED Internetowa Hurtownia Medyczna Witold Bargielski - 2016-02-08 - Lublin (lubelskie)
SELEKCJA KANDYDATÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, STAŁY KONTAKT Z PRACODAWCAMI-UŻYTKOWNIKAMI, PRACE ADMINISTRACYJNE, PROWADZENIE PROCESU LEGALIZACJI POBYTU OBCOKRAJOWCÓW, KONTAKT Z INSTYTUCJAMI PAŃSTWOWYMI (URZĘDY WOJEWÓDZKIE ORAZ URZĘDY PRACY);WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ SELEKCJI KANDYDATÓW, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, OBSŁUGA PROGRAMU PRESTIŻ, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA BAZY PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ PROCESU LEGALIZACJI POBYTU CUDZOZIEMCÓW, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU DS REKRUTACJI LUB POKREWNYM, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.UKRAIŃSKIEGO, J.ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
APS PROFIT S.C. ARTUR SAWASTIAN, GRZEGORZ SEWASTIAN - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompletowanie dostarczanej przez klientów dokumentacji księgowej, wyjaśnianie i uzgadnianie bieżących spraw z klientami kancelarii, wsparcie działu księgowego w bieżących pracach, monitorowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i wydawanie dokumentów, archiwizacja, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych młodocianych poracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie spraw płacowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, przygotowyanie wniosków o zawarcie umowy oraz refundację wynagrodzeń
Lubuska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-19 - Zielona Góra (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Myślenice (małopolskie)
-sporządzanie dziennych i miesięcznych raportów recepcji-przedstawienie i opis funkcji i usług obiektu-udzielanie informacji o możliwościach obiektu-przyjmowanie zamówień indywidualnych i grupowych-przekazywanie korespondencji-prowadzenie grafiku-obsługa komputera recepcyjnego-praca z klientem, marketing bezpośredni
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)