SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SZWEDZKIM Nowy Sącz oferta pracy LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SZWEDZKIM

Wynagrodzenie: 2 100 - 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com

Data publikacji: 2018-07-12

Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)

Pracodawca: LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Józefa Ignacego Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SZWEDZKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
szwedzki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Nazwa pracodawcy:
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Józefa Ignacego Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

Ulica pracodawcy: Józefa Ignacego Kraszewskiego

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.07.2018

Data dodania oferty pracy: 10.07.2018

Oferta pracy ważna do: 09.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

- sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wycen
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2016-07-01 - Adamówka (podkarpackie)

SPECJALISTA RENOWACJI SAMOCHODÓW ZABYTKOWYCH(NR 4907) - od 1 850 PLN

renowacja samochodów zabytkowych, kontakt z klientami ze Wschodu
TWOE Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Jaksice (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

- Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy - zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy,- opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych usług- opracowywanie budżetu kampanii reklamowej- podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy usług;- dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;- dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. pod względem ich cech fizycznych, np. trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania, - dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam: reklama radiowa, telewizyjna, prasowa, oraz mediów wspomagających: reklama pod gołym niebem, tablice ogłoszeniowe, tablice reklamowe (bilboardy), szyldy, flagi, transparenty, , wydawnictwa reklamowe, takie jak: ulotki, broszury,
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA-LOGISTYK W BRANŻY GOSPODARKI ODPADAMI - od 1 850 PLN

przyjmowanie zleceń od klientów, prowadzenie ewidencji, organizacja i monitoring transportu
EKOMBUD spółka jawna M. Skowronek, T. Gazda - 2016-06-13 - Bochnia (małopolskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY (Z) - do 2 000 PLN

Pracownia Artystyczna: - projektowanie i wycinanie ze szkła,- wypalanie w piecu termicznym.Pracownia ramistyczna:- oprawa obrazów, luster, fotografii. Pracownia ogrodnicza:- prace ogrodnicze, florystyczne.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa i utrzymywanie kontaktów z Klientami, pozyskiwanie nowych klientów - prowizjasporządzanie i składanie ofert handlowych.
Spec-Tech s.c. - 2016-11-24 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I KONTROLI JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne (budowa maszyn, materiałoznawstwo), min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Mile widziana znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Charakterystyka pracy: zamówienie materiałów, wyszukiwanie nowych źródeł dostaw/produktów na rynku europejskim, składanie zamówień, koordynacja procesu dostaw, stały kontakt z dostawcami, optymalizacja zapasów, przygotowywanie miesięcznych prognoz i raportów, organizowanie oraz dbanie o jakość dostaw, monitorowanie i analizowanie rynku, działań konkurencji oraz dbanie o bieżącą ofertę, koordynacja zadań zleconych przez dyrektora zakładu, praca na samodzielnym stanowisku. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy sekretariat (at) filtromex.pl.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Czernica (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 500 - 3 400 PLN

utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-07-18 - Moszna-Wieś (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNEK WŁOSKI - 2 770 - 4 200 PLN

Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język włoski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - od 2 800 PLN

Wspomaganie zarządzania projektami w zakresie merytorycznym, formalno-prawnym i administracyjnym, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji, przygotowywanie korespondencji w zakresie finansowo-czasowym, rekomendowanie do realizacji płatności związanych z projektami, weryfikacja opisów i kwalifikowalności ponoszonych wydatków zgodnie z wytycznymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami firmy, realizowanie działań formalno-organizacyjnych prowadzących do zakończonego sukcesem zrealizowania projektu, zgodnego z przyjętą polityką/strategią firmy, prowadzenie terminarza/grafika projektu, monitorowanie spraw wymagających terminowego działania, obsługa spotkań/zebrań dot. realizacji projektu w zakresie spraw organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów i zestawień m. in. Na spotkania wewnętrzne-podsumowujące oraz zewnętrzne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie danych dla kierujących projektem w podejmowanych czynnościach i obowiązkach, gromadzenie i informowanie przełożonych o zmianach w zakresie realizacji projektów i współpracy z jednostkami b + r, śledzenie na bieżąco zmian w regulacjach i ważnych informacjach dot. współpracy b + r, zwłaszcza projektów, monitorowanie wszelkich regulacji formalno-prawnych dotyczących projektów i funduszy UE i proponowanie stosownych dla firmy rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 4 500 PLN

Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie list płac dla kilku spółek, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, urlopów i innych nieobecności, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac, przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, GUS itp., wyjaśnianie spraw dotyczących płac, sporządzanie informacji o rocznych dochodach dla wszystkich pracowników i przekazywanie ich do właściwych urzędów skarbowych, prowadzenie procesów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy), prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, L4), rozliczanie czasu pracy, obsługa umów zleceń, umów o dzieło, przygotowanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik)
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2018-01-24 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNKACH AZJI POŁUDNIOWO-WSCHODNIEJ - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie klienta na szkolenia z zakresu negocjacji. w krajach Azji Południowo-Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu,. Europy, Afryki i krajów Azji.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Czarny Las (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I DOSTAW - od 1 850 PLN

Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania, terminowość dostaw, negocjowanie cen z dostawcami, dostosowanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu, analiza potzreb i realizacja zamówień na materiały, surowce i usługi, pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami, dostarczanie zamówień do klientów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-14.00.Oferta skierowana do osób bezrobotnych poniżej 30-go roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Bielsko-Biała (śląskie)

STAŻ - REFERENT - 997,4 PLN

pon- pt 7-15
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 150 PLN

prowadzenie ksiąg rachunkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI TRANSPORTU I UBEZPICZEŃ - od 2 800 PLN

Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej. Nadzór nad terminami ważności polis. Weryfikacja oferty rynkowej w zakresie ubezpieczeń. Rozliczanie szkód komunikacyjnych. Nadzór nad przebiegiem likwidacji szkód. Zbieranie i analizowanie danych dotyczących zużycia paliw. Przygotowywanie analiz i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. sp.k. - 2017-06-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

LIDER ZESPOLU PROGRAMISTÓW AD EXCHANGE (AD EXCHANGE TEAM LEADER) - do 29 000 PLN

Pracownik odpowiedzialny będzie m.in. za kierowanie zespołem programistów zajmujących się swego rodzaju internetowym rynkiem, na którym towarem jest przestrzeń reklamowa. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca na jedną zmianę. Oferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 000 PLN

czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej, współtworzenie strategii margetingowej, analiza rynku informacyjnego, tworzenie ofert dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R107/0376-107/17 - od 3 500 PLN

- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa;- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy;- Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, a także przygotowywanie harmonogramów i weryfikacja list obecności;- Prowadzenie rekrutacji pracowników;- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno- prawnych;- Prowadzenia dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków;- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do US, GUS oraz PEFRON; - Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników;- Sporządzanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-25 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

- przygotowywanie dokumentów kadrowych, - sporządzanie listy płac, - sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS i US, - prowadzenie akt osobowych,
Cech Rzemiosł Różnych w Mrągowie - Związek Pracodawców - 2016-07-20 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

ELEKTRYK - 2 100 - 2 500 PLN

Konserwacja i przegląd instalacji elektrycznej, kładzenie nowych instalacji
EKO-Therm sp. z o.o. - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 000 PLN

Obsługa klientów w zakresie kadrowo-płacowym, sporządzanie listy płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, GUS, rozliczanie czasu pracy kierowców.
Doradztwo Podatkowe Graczyk sp. z o.o. - 2017-04-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 200 PLN

Firma pozyskała odbiorców oraz ważnego kontrahenta na rynku mongolskim. Przedstawianie ofert klientom z Mongolii (Import - Export).
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)