SPECJALISTA DS. EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "SZÓSTKA"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 4 200 - 5 200 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska:przygotowanie, nadzorowanie i kontrola procesów inwestycyjno-remontowych na wszystkich etapach realizacji;przygotowanie dokumentacji przetargowych;dokonywanie wizji technicznych;nadzór nad realizacją zgłoszeń od właścicieli lokali (w tym awarie, usterki);nadzór nad dokumentacją, wpisami w KOB oraz kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych; wycena (kosztorysowanie) prac budowlanych i kontrolowanie kosztorysów ofertowych;delegowanie i koordynacja zadań konserwatorów;bezpośredni kontakt z petentami i stronami postępowań w procesie inwestycyjno-remontowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny do sekretariatu Spółdzielni numer tel. (71) 782 10 55.Osoby biorące udział w rekrutacji prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie jej danych osobowych w tym procesie. Przykładową treść zgody zamieszczamy poniżej: Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych obejmujących imię, nazwisko, adres, dane kontaktowe, dane wskazane w CV i liście motywacyjnym (o ile został on załączony) przez SPÓŁDZIELNIĘ MIESZKANIOWĄ SZÓSTKA z siedzibą we Wrocławiu (54-129) przy ul. Bajana 31, lok. A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000070952, posiadającą numer NIP: 8942412215, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przez Spółdzielnię aktualnej rekrutacji. Dodatkowo, wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych powyżej w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia także przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Spółdzielnię, również na inne stanowiska, przez okres 2 lat liczonych od 1 stycznia następnego roku po dniu udzielenia niniejszej zgody*. * Zgoda jest dobrowolna. Oferta w sali: D
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "SZÓSTKA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bajana 31/A, 54-129 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska:przygotowanie, nadzorowanie i kontrola procesów inwestycyjno-remontowych na wszystkich etapach realizacji;przygotowanie dokumentacji przetargowych;dokonywanie wizji technicznych;nadzór nad realizacją zgłoszeń od właścicieli lokali (w tym awarie, usterki);nadzór nad dokumentacją, wpisami w KOB oraz kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych; wycena (kosztorysowanie) prac budowlanych i kontrolowanie kosztorysów ofertowych;delegowanie i koordynacja zadań konserwatorów;bezpośredni kontakt z petentami i stronami postępowań w procesie inwestycyjno-remontowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny do sekretariatu Spółdzielni numer tel. (71) 782 10 55.Osoby biorące udział w rekrutacji prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie jej danych osobowych w tym procesie. Przykładową treść zgody zamieszczamy poniżej: Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych obejmujących imię, nazwisko, adres, dane kontaktowe, dane wskazane w CV i liście motywacyjnym (o ile został on załączony) przez SPÓŁDZIELNIĘ MIESZKANIOWĄ SZÓSTKA z siedzibą we Wrocławiu (54-129) przy ul. Bajana 31, lok. A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000070952, posiadającą numer NIP: 8942412215, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przez Spółdzielnię aktualnej rekrutacji. Dodatkowo, wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych powyżej w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia także przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Spółdzielnię, również na inne stanowiska, przez okres 2 lat liczonych od 1 stycznia następnego roku po dniu udzielenia niniejszej zgody*. * Zgoda jest dobrowolna. Oferta w sali: D
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 200 - 5 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPLOATACYJNO-TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 200 - 5 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik budownictwa*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie techniczne budowlane wyższe lub średnie mile widziane uprawnienia budowlane, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wiedza w zakresie projektowania, kosztorysowania, realizacji inwestycji i remontów wiedza w zakresie Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi rozliczanie kosztów znajomość prawa budowlanego i prawa spółdzielczego doświadczenie w pracy w spółdzielczości mieszkaniowej dobra znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość programu Dom 5 Firmy Sacer
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "SZÓSTKA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Bajana 31/A, 54-129 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby biorące udział w rekrutacji prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie jej danych osobowych w tym procesie. Przykładową treść zgody zamieszczamy poniżej: Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych obejmujących imię, nazwisko, adres, dane kontaktowe, dane wskazane w CV i liście motywacyjnym (o ile został on załączony) przez SPÓŁDZIELNIĘ MIESZKANIOWĄ SZÓSTKA z siedzibą we Wrocławiu (54-129) przy ul. Bajana 31, lok. A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000070952, posiadającą numer NIP: 8942412215, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przez Spółdzielnię aktualnej rekrutacji. Dodatkowo, wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych powyżej w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia także przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Spółdzielnię, również na inne stanowiska, przez okres 2 lat liczonych od 1 stycznia następnego roku po dniu udzielenia niniejszej zgody*. * Zgoda jest dobrowolna.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Bajana
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 11.03.2020
Oferta pracy ważna do: 10.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?93cfbcdd4528e6092911d1cccea52bd9
Podobne oferty pracy
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa maili od klientów z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku Chińskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Bronisze (mazowieckie)
przygotowywanie ofert przetargowych, anaziza rynków przetargów, wyszukiwanie ogłoszń, kompleksowa obsługa postępowania pretargowego, kompletowanie dokumentacji, nadzorowanie do strony organizacyjnej wdrażania umów zawartych w wyniku wygranai przetargu
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2015-12-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
montaż więźby dachowej
"ERAGA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń , sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS-em, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami, sprawozdawczość w zakresie kadr i płac, prowadzenie ewidencji pacjentów i rozliczanie odpłatności za pobyt.
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy - 2019-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
między innymi:•instalacja, administracja MS Windows Server,•zarządzanie środowiskiem wirtualnym MS Hyper –V,•rozwijanie i utrzymywanie infrastruktury sieciowej Cisco•koordynowanie projektów IT, •konfiguracja i zarządzanie stacjami roboczymi oraz urządzeniami peryferyjnymi (PC, laptopy, drukarki, urządzenia automatycznej identyfikacji)
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Zielona Góra (lubuskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola, obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie i obsługa kontaktów z partnerami wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w oparciu o umowę zlecenie na w wymiarze 1/2 etatu.
Diana Łaskawska SenioDi24 - 2017-03-30 - Steblów (opolskie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
"GLARE FASHIONS POLSKA FARUQUE" Spółka Jawna - 2017-03-28 - Sosnowiec (śląskie)
Planowanie pracy zespołu; obsługa klienta rosyjsko- i ukraińskojęzycznego.
Bertelsmann Media Sp. z o.o., o/arvato Finance - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, negocjacje handlowe, wyjazdy zagraniczne do klientów francuskojęzycznych, obsługa systemu CRM
INTERNATIONAL LEASE GROUP SP. Z O.O. - 2019-05-21 - Piaseczno (mazowieckie)
I. Od kandydatów wymagamy:- min. średniego wykształcenia- znajomości programów komputerowych (Kadry Optivum, Pakiet Office)- co najmniej pięcioletniego zatrudnienia w dziale kadrII. Do obowiązków pracownika należeć będzie:1. Ewidencja i przygotowanie list obecności2. Ewidencja nieobecności3. Planowanie urlopów pracowniczych4. Sprawozdania dla potrzeb GUS5. Spisywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów6. Prowadzenie rejestru, wydawanie i rozliczanie delegacji7. Obsługa programu Kadry Optivum.8. Prowadzenie rejestru kart drogowych oraz ich rozliczanie9. Sporządzanie informacji dot. nieobecności Pracowników dla potrzeb innych działów10. Monitorowanie, planowanie, prowadzenie rejestru dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zgodnie z regulaminem i sporządzanie protokołów z prac komisji oraz rocznego rozliczenia z Doskonalenia Zawodowego Pracowników"11. Przygotowywanie informacji dla działu księgowości do celów dodatkowego wynagrodzenia rocznego.12. Współpraca z Działem Księgowości dotycząca analizy i rozliczania godzinponadwymiarowych13. Udział lub przewodniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych i kasacyjnych.14. Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb OśrodkazynowejIII. Dokumenty niezbędne do ubiegania się o w/w stanowisko:- list motywacyjny- życiorys- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do zajmowaniaw/w stanowiska- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
do uzgodnienia ( fakturowanie , ofertowanie )
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, nadzór nad współpracą z dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców, praca od poniedziałki do piątku na w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Reguły (mazowieckie)
Kontakty z klientami, potwierdzenie terminów realizacji sprzedaży
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności:wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego,przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznychWYMAGANIA: Wykształcenie średnie/wyższe, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego,znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office,NORMA PRO- bezwzględnie wymagane, prawo jazdy kat. B, pożądane cechy kandydata: umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, wysoka kultura osobista, dobra organizacja czasu pracy, sumienność, rzetelność, mile widziany samochód prywatny (rekompensata kosztów w formie ryczałtu samochodowego),budowlane-bezwzględnie budowlane
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Lubliniec (śląskie)
Wykształcenie średnie ogólne lub techniczne; min. 3 m-ce doświadczenia zawodowego w aktywnej sprzedaży; biegła znajomość j. angielskiego; samodzielne zarządzanie czasem pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczas obsługiwanych agencji reklamowych i drukarni; przygotowywanie ofert handlowych na materiały reklamowe; negocjowanie warunków współpracy; współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Gliwice (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie i koordynacja planów produkcyjnych, rozdzielanie prac pracownikom, rozliczanie pracowników z powierzonych prac, tworzenie specyfikacji zamówień, praca z dokumentacją techniczną.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2016-09-22 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie dokumentacji biurowej, przyjmowanie zamówień od klientów, wystawianie faktur oraz dokumentów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Tczew (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
Tworzenie sieci przedstawicieli firmy, szkolenie personelu przedstawicieli oraz regularna komunikacja, rozwiązywanie bieżących problemów.Komunikacja i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrywanie klientów w materiały reklamowe oraz wzorniki, wystrój miejsc sprzedaży, podtrzymywanie dobrych relacji z klientami.Regularna analiza bazy klientów oraz wyników sprzedaży.Dążenie do stałego zwiększania sprzedaży, sprzedaż dodatkowych towarów i dodatków.Sporządzanie i analiza sprawozdań.
Aksinterier - 2016-02-25 - Litwa (Litwa)
Wykształcenie: średnie/wyższe; doświadczenie zawodowe: nie wymagane; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego; obsługa komputera, pakietu office i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: korespondencja z dostawcami i klientami, przygotowanie zapytań i ofert handlowych, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, nadzór nad realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HAX-INOX MARTA HAK- FIGIEL - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
demonstrowanie klientom wystawionych samochodów, wyepłnianie wymaganych dokumentów, uczestnictwo w załatwianiu ubezpieczeń komunikacyjnych nabywanych samochodów
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Konin (wielkopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 04.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 04.06.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
koordynowanie prac tymczasowych - cudzoziemców z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie odbiorców usług, znajomość języków konieczna do porozumiewania się z zarządem
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców, tłumaczenie dokumentów
NatWork Natalia Wierzbicka - 2017-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy- wyszukiwanie potencjalnych klientów zainteresowanych produktami firmy- przygotowywanie materiałów reklamowych dla produktów firmy- promocja produktów fimry w Internecie, w tym w mediach społeczniościowych
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)