SPECJALISTA DS. ROZWOJU SIECI PRZEDSTAWICIELI I SPRZEDAŻY Wilno oferta pracy Aksinterier
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU SIECI PRZEDSTAWICIELI I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 420 EUR
Zakres obowiązków: Tworzenie sieci przedstawicieli firmy, szkolenie personelu przedstawicieli oraz regularna komunikacja, rozwiązywanie bieżących problemów.Komunikacja i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrywanie klientów w materiały reklamowe oraz wzorniki, wystrój miejsc sprzedaży, podtrzymywanie dobrych relacji z klientami.Regularna analiza bazy klientów oraz wyników sprzedaży.Dążenie do stałego zwiększania sprzedaży, sprzedaż dodatkowych towarów i dodatków.Sporządzanie i analiza sprawozdań.
Data publikacji: 2016-02-25
Lokalizacja: Wilno ()
Pracodawca: Aksinterier
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Vilkpedės 10, Wilno, LitwaRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie sieci przedstawicieli firmy, szkolenie personelu przedstawicieli oraz regularna komunikacja, rozwiązywanie bieżących problemów.Komunikacja i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrywanie klientów w materiały reklamowe oraz wzorniki, wystrój miejsc sprzedaży, podtrzymywanie dobrych relacji z klientami.Regularna analiza bazy klientów oraz wyników sprzedaży.Dążenie do stałego zwiększania sprzedaży, sprzedaż dodatkowych towarów i dodatków.Sporządzanie i analiza sprawozdań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 420 EUR
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZWOJU SIECI PRZEDSTAWICIELI I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wilno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Litwa
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 420 EUR
warunkiPracyIPlacy_powodOddelegowania: Firma tworzy oddział w Polsce (Warszawa).
warunkiPracyIPlacy_dodSwiadczenia:
Po okresie próbnym (1 miesiąc) – dodatkowo – prowizja uzależniona od wyników sprzedaży.
warunkiPracyIPlacy_dodInfoCzasPracy: brak informacji
warunkiPracyIPlacy_informacjeOLokalizacji: miejsce oddelegowania
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: polski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu w dziedzinie handlu i usług. Doskonała umiejętność pracy z komputerem, doskonałe zdolności komunikacyjne, systematyczność, umiejętność myślenia analitycznego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Aksinterier
Sposób aplikowania: do doradcy EURES z WUP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Tel. 85 74 97 235 WUP w Białymstoku,ul. Pogodna 2215-354 Białystok
Język aplikacji o pracę: angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i krótki list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
email: beata.chroscinska (at) wup.wrotapodlasia.pl – w tytule emaila proszę wpisać - Litwa – Specjalista ds. rozwoju sieci przedstawicieli i sprzedaży
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Profil działalności pracodawcy:
Litewska firma branży budowlanej założona w 2006 r. - świadczy pełen zakres usług w zakresie projektowania , produkcji , montażu i konserwacji sufitów , zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i prywatnych.
Dodatkowe informacje dotyczące aplikowania:
Przedstawiciel pracodawcy: Jana Stefanovičmarket (at) aksinterier.ltCV może został przesłane w języku rosyjskim lub polskim.
Oferta zgłoszona przez: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.02.2016
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
zagranicznaEures: 1
rodzajOferty_1: EURES
Podobne oferty pracy
Prowadzenie ewidencji księgowej;Rozliczanie zaliczek oraz delegacji;Rozliczanie sprzedaży detalicznej; Sporzadzanie przelewów;Obsługa kasy. Miejsce pracy: Wrocław ul. Powstańców Warszawy 5 Kontakt z pracodawcą: mnfk (at) op.plOferta w sali: E
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż detaliczna produktów leczniczych wyrobów medycznych, sprzętu ortopedycznego w sklepie specjalistycznego zaopatrzenia medycznego i zielarsko-medycznym.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa "CEZAL Lublin" sp. z o.o. - 2017-12-14 - Zamość (lubelskie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń ZUS, SOD, PFRON i GUS, naliczanie wynagrodzeń pracowników oddelegowanych do pracy w krajach UE, naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, dodatkowo rozliczanie czasu pracy kierowców.
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Bełchatów (łódzkie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umówcywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji personalnej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia z ZUS, US, GUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zakopane (małopolskie)
Realizacja zamówień produkcyjnych pod kątem zaopatrzenia materiałowego, bieżące zakupy materiałów na potrzeby spółki, kierowanie pojazdem służbowym. Godz. pracy 7-15.
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-01-11 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż bezpośrednia kierowana do Klientów Premium, obsługa email, telefoniczna, organizowanie spotkań i prezentacji dla projektantów, prowadzenie dokumentacji firmowej, sprzedażowej, zadania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców; negocjacje z dostawcami; składanie zamówień materiałowych; występowanie o atesty materiałowe i deklaracje zgodności; składanie reklamacji; przygotowanie umowy zgodnie z projektem umowy; przygotowanie dokumentacji związanej z przekazaniem placów budów; sporządzanie kosztorysów zamiennych oraz dodatkowych; sporządzanie protokołów odbioru; wystawianie faktur sprzedaży dotyczących zadań budowlanych; występowanie o referencje do inwestorów; wystawianie kart odpadów materiałówbudowlanych; sprawowanie pieczy nad gwarancjami ubezpieczeniowymi dotyczącymiinwestycji
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "SANBUD" Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Obsługiwanie zapytań o transakcje. Wspieranie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
analiza sprzedaży
WYROBY TRADYCYJNE "Z DZIADA PRADZIADA" GŁOWACKA, PLACKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-10 - Września (wielkopolskie)
dobra znajomość rysunku technicznego, znajomośc pakietu Office, znajomość przyrządów pomiarowych, certyfikat z badań nieniszczących NORMY ISO9001
"Arcelormittal Service Group" Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Rozliczanie podatków, fakturowanie
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2017-02-17 - Zelów (łódzkie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, aplikacji SAP. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
Firma specjalizująca się w usługach ubezpieczeniowych oferuje staż absolwencki dla osób, które wiążą swój rozwój zawodowy z branżą finansowo - usługową. Staż absolwencki obejmuje szkolenia przygotowujące do pracy, po których osoba odbywająca staż rozpocznie obsługę klienta w zakresie podstawowym. Następnie po drugim etapie szkoleń uczestnik stażu rozpocznie obsługę klientów w zakresie doradztwa w wyborze produktów ubezpieczeniowych.Praca w Centrum Ubezpieczeń jest to praca w biurze, dla tych którzy lubią dynamicznie działać, preferują pracę, gdzie jest kontakt z klientami oraz dla tych którzy dodatkowo chcą być premiowani za aktywną pracę.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleńPozyskiwanie Klientów.Kontakt z obecnymi Klientami.Przygotowywanie ofert handlowych.Obsługa biura.
INCLUDE Akademia Norbert Waszak - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rozliczeń z NFZ, praca przy komputerze, prowadzenie biura, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Legnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur, prowadzenie windykacji
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z zakupami, przygotowanie dokumentacji zakupowej, współpraca z dostawcami, negocjacje, wsparcie administracyjne zaspołu, praca z zamówieniami zakupowymi, kontakt z klientem w j. tureckim
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kraków (małopolskie)
Zadania Specjalisty ds. Promocji /Marketingu polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace księgowe, fakturowanie, znajomość prawa builansowego, podatkowego
"KOPALNIE SUROWCÓW SKALNYCH W BARTNICY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Bartnica (dolnośląskie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych, przygotowanie i wysyłka towarów do klientów
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Oława (dolnośląskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykonywaniu programu NORMA PRO; zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie; nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
transport towarów na terenie UE samochodem dostawczym do 3,5 tony
"EKO-GLOB" Irena Nieroda - 2018-05-10 - Fugasówka (śląskie)
Uruchomienie działu sprzedaży. Budowa stoku oferty, pozyskiwanienowych partnerów biznesowych b2c,b2b, kontakty zagraniczne,rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynkubranżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-07 - Opole (opolskie)
prowadzenie spraw z zakresu prawa pracy, płac, ubezpieczeń społecznych, delegowania pracowników za granicę.
"PROMESA" B.H.U MAŁGORZATA ŻUKOWSKA - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
realizacja planów sprzedaży, monitorowanie sytuacji rynkowej, poszukiwanie nowych klientów prowadzenie rozmów i korespondencji w j.angielskim; mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, gotowość do wyjazdów służbowych
PPO PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE STRZELCE OPOLSKIE - 2017-06-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)