SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA K/M Warszawa oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obozowa 43, 01-161 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premia kwartalna, opieka medyczna, świadczenia z FŚS
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista ochrony środowiska (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: inżynieria środowiska, ochrona środowiska
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: dobra znajomość MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych, bardzo dobra znajomość przepisów prawa ochrony środowiska obowiązujących w Polsce oraz przepisów unijnych, w szczególności dotyczących, gospodarki odpadami,wysokie zaangażowanie i sumienność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność organizowania pracy,komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej. Obowiązki: udział w przygotowywaniu dokumentacji wymaganej do uzyskania: pozwoleń na emisję zanieczyszczeń do powietrza, pozwoleń na wytwarzanie odpadów, pozwoleń wodno-prawnych, zezwoleń na zbieranie i przetwarzanie odpadów, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach itp., przygotowywanie sprawozdań: emisyjnych (KOBIZE, PRTR), odpadowych, opłat za korzystanie ze środowiska.[Sposób aplikowania: CV na e-mail: rekrutacja (at) mpo.com.pl - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe]
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Obozowa 43, 01-161 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: http://www.mpo.com.pl
Ulica pracodawcy: Obozowa
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 07.11.2018
Oferta pracy ważna do: 25.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie dokumentów księgowych.Rozliczenie pracowników i towarów.Pomoc w pracy głównego księgowego. Wystawianie dokumentów księgowych. Wstępna obsługa płacowo - kadrowa. Kontrola należności i zobowiązań kontrahentów. Rozliczenie pracowników i towarów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Wszelkie inne prace biurowe zlecone przez pracodawcę.OczekujemyWykształcenie minimum średnie ekonomiczne. Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (10 lat) Dokładność i rzetelne zaangażowanie.Sumienności i asertywności. Samodzielność i dobra organizacja pracy. Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie (od 3 500,00 PLN brutto) warunkowane posiadanymi umiejętnościami, zaangażowaniem i doświadczeniem.
REMIS - 2018-01-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; mile widziana znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Przyszowice (śląskie)
samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta. sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, praca w godz. 9-17. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
Barbara Blaut Niezależny Operator finansowy Centrum - 2018-09-04 - Opole (opolskie)
Praca z dokumentacją produkcyjną oraz na produkcji
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-12-27 - Augustów (podlaskie)
- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż i obsługa partnerów handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb klienta i monitorowanie rynku.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-08-01 - Łódź (łódzkie)
1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
Praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendy, jedna zmiana, umowa zlecenie/umowa o pracę - wynagrodzenie miesięczne, atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa+prowizja+premia), praca w biurze. Wymagane: wykształcenie średnie, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, wysoka motywacja do pracy, chęć uzyskiwania ponadprzeciętnych wyników, dobra organizacja pracy, nastawienie na osiągnianie wyznaczonych celów, konsekwencja i skuteczność w działaniu. Aplikacje proszę kierować na adres e-mail rekrutacja (at) zadowolonykonsument.pl.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2016-01-12 - Rybnik (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie zamówień, dokumentów transportowych, faktur. Utrzymywanie stałych relacji z klientem. Administracja obiegu dokumentów.
ALCEA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Tychy (śląskie)
Pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognozowanie kierunków ich rozwoju z naciskiem na prognozowanie kierunku rozwoju aplikacji CrazyCallpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych. Praca stacjonarna jak i również w terenie (Małopolska).
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-01-27 - Przyborów (małopolskie)
Brak danych
Polish and Nigerian Trade and Investment Forum PONTIF Spółka z o.o. - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
rozliczanie dokumentów, wystawianie faktur, ewidencjonowanie dokumentów, cyfryzacja dokumentów przy uzyciu specjalistycznego oprogramowania i sprzętu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Brzeg (opolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-21 - Krosno (podkarpackie)
- wykonywanie oceny bezpieczeństwa aplikacji i infrastruktury IT; - wykonywanie oceny bezpieczeństwa dostawców; - doradzanie właścicielom systemów w obszarze bezpieczeństwa informacji; - inne zadania zlecone przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem i umową o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
Szlifowanie elementów ze stali nierdzewnej, montaż instalacji, konstrukcji, odwodzeń liniowych.
Inox Solutions Krystian Duc - 2017-09-01 - Jadowniki (małopolskie)
Sprzedaż produktów firmy zajmującej się produkcją maszyn i urządzeń rolniczych
P.P.H.U. INTER-TECH Piotr Jankowski - 2015-12-12 - Zambrów (podlaskie)
Opis stanowiska pracy:• Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do dokonywania zgłoszeń celnych,• Dokonywanie zgłoszeń celnych we wszystkich procedurach, w tym w uproszczonych,• Pozyskiwanie i wystawianie długoterminowych deklaracji dostawcy,• Wystawianie świadectw pochodzenia,• Sporządzanie deklaracji Intrastat (WDT, WNT),• Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych dla GUS,• Obsługa pozwoleń celnych,• Pozyskiwanie WIP, WIT,• Współpraca z organami administracji celno-skarbowej,• Kontakt z agencjami celnymi,• Aktualizacja wewnętrznych regulacji zgodnie ze zmieniającymi się przepisami prawnymi,• Inne związane z obsługą celną,Mile widziane:• Aktualny wpis na listę Agentów Celnych,• Doświadczenie w dokonywaniu zgłoszeń celnych, • Znajomość środowisk celnych (WinSADIB, PUESC, Celina, NCTS, AES.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-19 - Racibórz (śląskie)
1.Udzielanie osobom bezrobotnym, poszukujących pracy i pracodawcom informacji o możliwościach i warunkach skorzystania ze stażu, refundacji części wynagrodzenia w ramach bonu zatrudnieniowego oraz bonu na zasiedlenie.2. Wydawanie, przyjmowanie i rejestracja wniosków o staż, refundację części wynagrodzenia w ramach bonu zatrudnieniowego oraz bonu na zasiedlenie.3. Organizacja staży dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w tym również dla osób pobierających renty szkoleniowe, niepełnosprawnych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.4. Monitorowanie przebiegu i przeprowadzanie wizyt monitorujących w zakresie zawartych umów o organizację staży, bonów na zasiedlenie i zatrudnieniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.5. Inicjowanie i określanie zapotrzebowania na instrumenty rynku pracy w stosunku do obsługiwanych klientów.6. Sporządzanie wymaganych sprawozdań okresowych, rocznych, w tym zestawianie niezbędnych danych dla potrzeb projektów PO WER i RPO, współfinansowanych z EFS.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2018-08-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Łagów (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie kontahentów zakupu samochodów ciężarowych (Kraje arabskie - Palestyna, UE).Szykowanie zakupinych samochodów ciężarowych do sprzedaży.Przygotowywanie dokumentów celnych.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Łódź (łódzkie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 02.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Gdańsk (pomorskie)
wyszukiwanie nowego rynku pracy, współpraca i kontakt z nowymi i obecnymi klientami, sprzedaż towarów do krajów dalekiego i bliskiego wschodu, kontrola jakościowa i ilościowa sprzedaży towaru.
KERNHOFF Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Janki (mazowieckie)