SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK HISZPAŃSKI (AMERYKA POŁUDNIOWA) M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK HISZPAŃSKI (AMERYKA POŁUDNIOWA) M/K
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK HISZPAŃSKI (AMERYKA POŁUDNIOWA) M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży/ obsłudze klienta. Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1. Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów w języku hiszpańskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin), Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu), Pakiet szkoleń, Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), Możliwość wsparcia przy relokacji. Kontakt z pracodawcą CV na adres e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/H/2016.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 28.10.2016
Oferta pracy ważna do: 11.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, prowadzenie kadr
AGFIN BIURO RACHUNKOWE USŁUGI BIUROWE AGNIESZKA SCHARFER - 2017-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Bytoń (kujawsko-pomorskie)
dbanie o dobry wizerunek wsórd klientów arabskojęzycznych oraz dostarczanie klientom ofert ze sklepu oraz oferowanymi produktami odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowiednich działów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie bieżącej obsługi klienta. Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych, prowadzenie sprzedaży internetowej, rozpoznawanie rynku pod względem oczekiwań potencjalnych klientów poprzez Internet. Wymagania: wykształcenie średnie - techniczne, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość komputera, samodzielność, kreatywność, mile widziana znajomość branży elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, umiejętność czytania projektów, sporządzania kosztorysów, umiejętność sprawnego poruszania się w przestrzeni internetowej, doświadczenie na podobnym stanowisku. Do wynagrodzenia pracodawca deklaruje premię.
Waterm Artur Wiertel - 2016-11-23 - Wejherowo (pomorskie)
telefoniczne pozyskiwanie klienta, kompleksowa i bezpośrednia obsługa klienta, budowanie, podtrzymywanie relacji z kontrahentami, pozyskiwanie klienta na terenie kraju i za granicą
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Mareza (pomorskie)
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
KIEROWANIE POJAZDAMI WYMAGAJĄCYMI UPRAWNIEŃ KAT. C+E (TRANSPORT NA PLAC BUDOWY), ASYSTA PRZY PRACACH PRZEWIERTOWYCH.
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-18 - Polkowice (dolnośląskie)
WYSZUKIWANIE KONTRAHENTÓW, NOWYCH KLIENTÓW (ODBIORCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH) NA KUBIE I W KRAJACH AFRYKI PÓŁNOCNEJ. ZNAJOMOŚĆ RYNKU MOTORYZACYJNEGO W TYCH KRAJACH. NEGOCJOWANIE UMÓW I WARUNKÓW ZBYTU CZĘŚCI ZAMIENNYCH. KONTAKTY Z POTENCJALNYMI KONTRAHENTAMI NA KUBIE.
STACJA DEMONTAŻU POJAZDÓW - 2017-05-04 - Stróżewko (mazowieckie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi "CENTROSTAL" S.A. w Kielcach - 2017-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowanie oraz realizację procesu zakupu poprzez m.in. aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców aż po odbiór towaru/dostawę towaru do firmy, prowadzenie rejestru dostawców, dokonywanie oceny i weryfikacji potencjalnych dostawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list rekomendowanych dostawców, określenie poziomu jakości towarów/usług, sporządzanie analizy warunków finansowanych oferowanych przez dostawców, pozyskiwanie ofert cenowych, dokonywanie wyceny towarów, nawiązywanie długofalowych relacji z dostawcami w procesie negocjacji handlowych prowadzonych w celu ustalenia warunków współpracy pomiędzy stronami ze szczególnym uwzględnieniem rynków wschodnich, obsługa transakcji międzynarodowych zakupu towarów i usług ze szczególnym uwzględnieme potencjału rynków wschodnioeuropejskich
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; mile widziana znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Przyszowice (śląskie)
obsługa klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego, przygotowywanie ofert handlowych, doboru systemów stropowych oraz rysunków technicznych (CAD), Przygotowanie dokumentów magazynowych i handlowych, Doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów i usług.
Fabryka Stropów Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Konarzyce (wielkopolskie)
Kordynacja pracy kierowców, obsługa programu TRANS, stały kontakt z kierowcami, przyjmowanie i wydawanie zleceń na samochody firmowe, prowadzenie bieżącej dokumentacji transportowej
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-02-12 - Osina Mała (łódzkie)
Prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji, utrzymania w pełnej sprawności, przeglądami i remontami oraz dokumentacją: budynków i budowli, pozostałej infrastruktury Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania: maszyn i urządzeń produkcyjnych, urządzeń kontrolno-pomiarowych i pomocniczych, środków transportu wewnętrznego oraz innych instalacji i urządzeń. Prowadzenie remontów i napraw, konserwacji parku maszynowego. Obsługa techniczna maszyn i urządzeń produkcyjnychOpiniowanie i doradztwo przy projektach i zakupach inwestycyjnych w zakładzie w zakresie mechaniczno-automatycznym.Przygotowywanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo- budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków.
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)
prowadzenie biura obsługi klienta,fakturowanie,przyjmowanie zamówień,obsługa korespondencji,współpraca z biurem rachunkowym
Spółka Komunalna Skawa Jordanów sp.z.o.o. - 2018-07-16 - Osielec (małopolskie)
Koordynacja dokum. dot. stanu tech. budynkówSporządzanie i analiza zużycia mediówPrzygotowanie dok. do przetargówProwadzenie dokumentacji p.poż.
AMW REWITA Sp. z o.o - 2018-06-13 - Hel (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem,godz. pracy 7.00-15.00
Denis Piotr Stalex - 2017-04-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć grupowych
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Lublin (lubelskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Poznań (wielkopolskie)
tłumaczenie dokumentacji jakościowej na język chiński, utrzymywanie kontaktów z zakładem w Chinach i centralą w Niemczech.
"HAERING POLSKA" Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki i prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej kursów.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-23 - Zgierz (łódzkie)
ewidencjomowanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji kadrowej, aktualizacja teczek akt osobowych, dbałośc o komletność i prawidłowość dokumentacji, współpracua z PUP, PIP, ZUS
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Malbork (pomorskie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma - 2017-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w Rosji. Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków sprzedaży.
"WAN" Sp.z o.o. - 2016-10-20 - Grzybno (pomorskie)
jw.
WORK FAMILY BARTOSIEWICZ & ADRIAN KOŚCIELSKI - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie na bieżąco odbywa się w Polsce i zagranicą - festiwale teatralne.Współpraca z dyrektorami poszczególnych festiwali.Nawiązywanie i utrzymanie kontaktu z mediami łódzkimi i ogólnopolskimi - prasa, radio, telewizja, serwisy internetowe, pisma specjalistyczne.Organizacja i koordynacja spotkań, wizyt dziennikarzy i fotoreporterów.W teatrze rejestrowanie fragmentów prób lub spektakli przez telewizję.
TEATR im. S.Jaracza - 2018-09-03 - Łódź (łódzkie)
wystawianie faktur, organizacja pracy biura, koordynacja płatności, wsparcie zarządu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Tychy (śląskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)