SPECJALISTA INTEGRACJI MIĘDZYKULTUROWEJ Sosnowiec oferta pracy SPTG POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA INTEGRACJI MIĘDZYKULTUROWEJ
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: specjalista integracji międzykulturowej zajmuje się nawiązywaniem kontaktów z określoną i docelową grupą kulturową, rozwiązywaniem i niwelowaniem konfliktów między grupami (społecznościami) wywodzącymi się z różnych kultur, promowaniem różnorodności przy jednoczesnym budowaniu integracji (mieszkańców regionu, zespołów pracowniczych, itp.). Do jego zadań należy: organizowanie wspólnych imprez i spotkań z mniejszościami etnicznymi w środowisku lokalnym, firmie lub organizacji międzynarodowej, reprezentowanie mniejszości etnicznych, jej interesów, potrzeb i oczekiwań w urzędach, władzach samorządowych, organizacjach, mediach. Ponadto opracowuje materiały informacyjne o kulturze, zwyczajach i religii społeczności wielokulturowych, udziela pomocy i świadczy usługi doradcze w życiowych problemach.Praca w systemie trzyzmianowymUmowa: 18 miesięcy
Data publikacji: 2019-12-20
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: SPTG POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Harcerska 4/48, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
specjalista integracji międzykulturowej zajmuje się nawiązywaniem kontaktów z określoną i docelową grupą kulturową, rozwiązywaniem i niwelowaniem konfliktów między grupami (społecznościami) wywodzącymi się z różnych kultur, promowaniem różnorodności przy jednoczesnym budowaniu integracji (mieszkańców regionu, zespołów pracowniczych, itp.). Do jego zadań należy: organizowanie wspólnych imprez i spotkań z mniejszościami etnicznymi w środowisku lokalnym, firmie lub organizacji międzynarodowej, reprezentowanie mniejszości etnicznych, jej interesów, potrzeb i oczekiwań w urzędach, władzach samorządowych, organizacjach, mediach. Ponadto opracowuje materiały informacyjne o kulturze, zwyczajach i religii społeczności wielokulturowych, udziela pomocy i świadczy usługi doradcze w życiowych problemach.Praca w systemie trzyzmianowymUmowa: 18 miesięcy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka godzinowa brutto
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA INTEGRACJI MIĘDZYKULTUROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista integracji międzykulturowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz uprawnienia do wymiany butli gazowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
SPTG POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Harcerska 4/48, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Harcerska
Numer budynku pracodawcy: 4
danePracodawcy_nrKraz: 23202
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista integracji międzykulturowej
Data dodania oferty pracy: 20.12.2019
Oferta pracy ważna do: 27.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9fab7b192d441261e8e77278029bf7e0
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, sprzedaż mebli, praca na komputerze, dbanie o czystość na salonie
Sklep Meblowy DEKO Monika Opaszowska-Kokocińska - 2016-06-02 - Komorniki (wielkopolskie)
Współpraca z kontrahentami z zagranicy. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c. Zatrudnienie od grudnia 2016r.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2016-11-23 - Piła (wielkopolskie)
Opracowywanie i realizacja planu marketingowego w zakresie trade marketingu zgodnie ze strategią marki, dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, koncepcja, rozwój i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż, projektowanie, realizacja i ocena skuteczności akcji marketingowych, prowadzenie kalendarza działań trade marketingu, monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej.
Grupa MAC S.A. - 2016-11-23 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie/kontrola dokumentacji technicznej
AGRO-TOM Tomasz Kaniewski - 2019-12-19 - Pogorzela (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa platform zakupowych, pozyskiwanie zleceń, sprzedaż produktów firmy, reprezentacja firmy na rynku
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Tychy (śląskie)
* Kompleksowa obsługa płacowa pracowników- naliczanie wynagrodzeń zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy i regulaminów wewnętrznych, przygotowanie listy płac, rozliczanie potrąceń komorniczych, naliczanie odpraw i ekwiwalentów urlopowych, rozliczanie absencji chorobowych* Obliczanie oraz pobieranie należnych składek na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych* Rozliczanie czasu pracy w różnych systemach czasu pracy i w różnych okresach rozliczeniowych* Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, rozliczanie umów cywilnoprawnych* Wystawianie dokumentów na potrzeby pracowników * Sporządzanie raportów i zestawień płacowych
"UZDROWISKO KAMIEŃ POMORSKI" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
- Budowanie relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, obsługa zleceń, kontakt z klientami, tworzenie media planów, tworzenie scenariuszy spotów radiowych, prace kancelaryjne.- Praca w siedzibie firmy oraz na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe związane z reklamą. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale nie wymagane. Wymagana umiejętność budowania relacji. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: reklama (at) radio.katowice.pl
AGENCJA REKLAMY OKAY RADIA KATOWICE KUREK JANUSZ - 2016-07-08 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta.Negocjacje handlowe.Przygotowywanie ofert handlowych.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2019-08-16 - Lublin (lubelskie)
uruchamianie i serwisowanie maszyn, prace elektromechaniczne
REGIS sp. z o.o-Kraków - 2017-06-13 - Bochnia (małopolskie)
identyfikowanie procesów wymagających uprawnienia, wprowadzenie zmian, opracowywanie planów
NFM Production sp. z o.o. - 2016-01-18 - Lębork (pomorskie)
Prace porządkowe i naprawcze w budynkach spółdzielni i wokół, drobne prace remontowe , malowanie itp. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Marketing, tworzenie wizerunku firmy, promowanie.Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Armex Automatyka Sp. z o. o. - 2017-03-16 - Racibórz (śląskie)
Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w biurze; zapoznanie się z dokumentacją kadrową, aktami osobowymi; samodzielna próba komplementowania akt, zapoznanie się z zasadami dotyczącymi ewidencji czasu pracy i rozliczaniu czasu pracy; zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy; tworzenie dokumentów dotyczących umów, świadczeń pracy; tworzenie raportów, zestawień kadrowych, zapoznanie się z programem kadrowym.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Dolsk (zachodniopomorskie)
prace komputerowe, przygotowywanie reklam oraz promocji,
HAKEEM INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-18 - Ząbki (mazowieckie)
Ochrona budowy.
Konsal-Ochrona Sp. z o.o. - 2019-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
UCZESTNICZENIE W PRZYGOTOWANIU ROCZNEGO BUDŻETU, PROGNOZ PLANU WIELOLETNIEGO, KONTROLA ICH REALIZACJII ANALIZA ODCHYLEŃ, WYKONYWANIE KALKULACJI DOT. OCENY RENTOWNOŚCI, WYKONYWANIE KALKULACJI NA POTRZEBY DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI, SPORZĄDZANIE ANALIZI RAPORTÓW FINANSOWYCH, ANALIZOWANIE RENTOWNOŚCI WG PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Idzikowice (łódzkie)
j.w.
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
ORLIŃSKI INVESTMENT KAZIMIERZ ORLIŃSKI - 2018-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość j. angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Rybnik (śląskie)
- Pisanie prostych pism urzędowych- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w jednostce i systemem EZD- Pomoc w przygotowywaniu i obsłudze szkoleń pracowniczych- Archiwizacja dokumentów- Wsparcie w realizacji bieżących zadań wydziału
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2015-09-28 - Opole (opolskie)
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Wspieranie bliskich relacji biznesowych z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami i klientami poprzez pełne zaangażowanie w bieżące zadania i projekty biznesowe; - Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych klientom; - Procesowanie instrukcji przyjęcia i wypłaty kuponów oraz dywidend - Uzgadnianie i rozwiązywanie różnic pomiędzy Custody i działem Fund Accounting - Wystawianie oraz monitorowanie instrukcji rozliczeniowych/płatniczych do innych banków powierniczych; - Aktywne i samodzielne poszukiwanie oraz wdrażanie nowych, lepszych rozwiązań w ramach własnych zadań; - Wspieranie pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów operacyjnych oraz zapewnienie ciągłości procesu; - Regularne monitorowanie i aktualizacja procedur operacyjnych; - Niezwłoczne informowanie przełożonego o wszelkich realnych i potencjalnych problemach, mogących mieć wpływ na wyniki i percepcję całej jednostki; - Wspieranie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy; - Realizacja wszelkich obowiązkowych szkoleń w określonych ramach czasowych; - Wykonywanie innych zadań biznesowych przypisanych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa administracyjna biura, odpowiedzialność za powierzone, okumenty, obsługa urządzeń biurowych, kontakt telefoniczny z klientami firmy, opracowywanie zamówień klientów. Miejsce wykonywania pracy: Wykroty
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zduńska Wola (łódzkie)
WYKONYWANIE ZADAN DLA SŁUŻB PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH, ZGODNIE Z USTAWĄ.WYKONYWANIE PROJEKTÓW I OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW DO PUBLIKACJI EDUKACYJNYCH, LUSTRACJA TERENOWA,PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH.
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych - 2019-06-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-09-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
współpraca z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych, realizacja planów sprzedażowych oraz zwiększanie udziałów, wspólpracowanie w tworzeniu specjalnych ofert sprzedażowych dla klientów, monitorowanie i bieżąca analiza rynku, pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, fakturowanie sprzedaży
"GLOBAL TRADERS" s.c. M.Pilecki, W.Michałowski - 2017-06-21 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
SPECJALISTA D/S OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - PRACA BIUROWA ZWIĄZANA Z LOGISTYKĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Ozimek (opolskie)