SPECJALISTA ROK STAŻU PRACY Jelenia Góra oferta pracy Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych
Stanowisko: SPECJALISTA ROK STAŻU PRACY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: WYKONYWANIE ZADAN DLA SŁUŻB PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH, ZGODNIE Z USTAWĄ.WYKONYWANIE PROJEKTÓW I OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW DO PUBLIKACJI EDUKACYJNYCH, LUSTRACJA TERENOWA,PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH.
Data publikacji: 2019-06-18
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kamiennogórska 2, 58-570 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WYKONYWANIE ZADAN DLA SŁUŻB PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH, ZGODNIE Z USTAWĄ.WYKONYWANIE PROJEKTÓW I OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW DO PUBLIKACJI EDUKACYJNYCH, LUSTRACJA TERENOWA,PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ROK STAŻU PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ARCHITEKTURA KRAJOBRAZOWA,BIOLOGIAGEOGRAFIA,EMOLOGIA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Programy graficzne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- DOŚWIADCZENIE :UKOŃCZONY STAŻ 1 ROK PRACY -SPECJALISTA-Prawo jazdy, znajomość języka obcego mile widziana
Nazwa pracodawcy: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Kamiennogórska 2, 58-570 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Adres strony pracodawcy: dzpk.pl
Ulica pracodawcy: Kamiennogórska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Zespół parków krajobrazowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 18.06.2019
Oferta pracy ważna do: 18.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2795cf958f136cfe3a0768410b114207
Podobne oferty pracy
Obsługa sprzedaży internetowej. Wystawianie i wstawianie produktów na aukcjach i w sklepie internetowym.
F.H.ORIS - 2017-06-07 - Puławy (lubelskie)
ZARZĄDZANIE GRUPĄ PRACOWNIKÓW NA ZMIANIE, WYDAWANIE ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-19 - Polkowice (dolnośląskie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
- Odpowiedzialność za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego spółki. - Planowanie działań z zakresu media relations, tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, budowanie i utrzymywanie stałychrelacji z klientami, itd. - Nadzór i prowadzenie komunikacji w Internecie: strona www, media społecznościowe i blog. - Odpowiedzialność za organizację konferencji prasowych, przygotowaniemateriałów prasowych i raportów na temat bieżącego funkcjonowania firmy,organizację imprez dla pracowników. - Odpowiedzialność za organizację działania z zakresu komunikacji marketingowej, poza tym przygotowywanie odpowiednich materiałów dla zarządu firmy w zakresie strategii rozwoju firmy w w dziedzinie Public Relation
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-07 - Białystok (podlaskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku tamilskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą tamilskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa klieta indywiualnego - wprowadzenie faktur - przygotowywanie ofert kosztorysowych - kompletowanie dokumentacji personalnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa klientów firmy - rejestrowanie zgłoszeń oraz reklamacji (telefon, e-mail, chat); monitorowanie bieżących spraw; odbieranie telefonów i rozmowa z klientem, kompletowanie wymaganych dokumentów, prowadzenie e-mailowej oraz chatowej korespondencji z klientem. Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i kontakt z klientami w języku angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-03-02 - Zawadzkie (opolskie)
- prowadzenie, aktualizacja, weryfikacja bazy klientów firmy- przygotowywanie umów dla pracowników tymczasowych w języku polsko-ukraińskim, polsko-rosyjskim- tłumaczenie szkoleń BHP (ogólne, stanowiskowe, kontrolne) z języka polskiego na j. ukraiński i/lub rosyjski dla pracowników ze Wschodu- przygotowywanie raportów związanych z zatrudnieniem pracowników w poszczególnych klientów
Pracovita sp. z o.o. - 2018-03-09 - Jarocin (wielkopolskie)
•nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, instytucjami, firmami i osobami prywatnymi w celu promowania pracy i usług Spółdzielni oraz zwiększenia jej rozpoznawalności,•bieżąca opieka nad zawartością portali komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Spółdzielni,•tworzenie i redagowanie materiałów promujących działalność Spółdzielni,•przygotowywanie materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (komunikaty, prezentacje, sprawozdania, artykuły, pisma, itp.),•organizacja i prowadzenie innych projektów z zakresu PR
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania, utrzymanie i kontrolowanie poziomu zapasów, kreowanie nowych i rozwój istniejących procesów logistycznych, organizacja transportu wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Krzepice (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialna za:· Aktywne wspieranie sprzedaży produktów znajdujących się w ofercie firmy dla firm i instytucji publicznych· Pozyskiwanie i obsługa klientów· Przygotowanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klientów· Utrzymywanie trwałych relacji handlowych· Analiza skuteczności działań marketingowych· Obsługę biura firmy
BlowHD Technology Filipek Mirosław - 2016-03-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa administracyjno-kancelaryjna wydziału.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszcz - 2019-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dekretacja dokumentów księgowych,wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego,tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne Stowarzyszeniawykonywanie innych zleconych prac.
Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" - 2019-01-30 - Łódź (łódzkie)
Organizacja prac i kierowanie sektorem krycia, prowadzenie wymaganej dokumentacji, planowanie i nadzór nad inseminacją, współpraca z innymi sektorami, nadzór nad stanem zdrowia zwierząt, prowadzenie magazynku paszowego, nadzór nad terminowością wykonywania zabiegów weterynaryjnych
Instytut Zootechniki PIB Zakład Doświadczalny Pawłowice - 2018-03-01 - Robczysko (wielkopolskie)
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-07-18 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Obsługa serwisowa klientów firmy. Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (9 miesiecy). Praca na pełny etat.Praca; 8:00-16:00. Wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży IT, Mile widziane certyfikaty inżynierskie producentów lub inne dyplomy potwerdzające ukończenie kursów specjalistycznych. Wymagania: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. - CV- Kontakt osobisty z Pośrednikiem Pracy w PUP Katowice w celu odebrania skierowania na spotkanie z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Nowy Targ (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja założonych planów sprzedaży, częste wyjazdy handlowe. Gotowość do delegacji krajowych i zagranicznych.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2019-01-25 - Głuchołazy (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia, prowadzenie korespondencji,prowadzenie sekretariatu,prowadzenie archiwum Biura , realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-04-19 - Chodzież (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż herbat i kaw.Miejsce pracy: Galeria Krakowska.
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa lini produkcyjnej,konserw mięsnych. Przygotowywanie farszu mięsnego, transport ręczny surowców.
Trust in food Sp.z o.o. - 2019-02-20 - Władysławowo (pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Zduny (wielkopolskie)
Prace przy montażu silosów zbożowych oraz suszarni i innych urządzeń. Praca w delegacji.
MDP MONTAŻ Marcin Łysoń - 2016-03-03 - Trzebnica (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
wyksz. wyższe z dziedziny elektroniki,dobra znajomość języka angielskiego,wiedza dotycząca podzespołów i ukladów elektronicznych,umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych;kontakt i pozyskiwanie nowych klientów,analiza potrzeb klientów,ofertowanie produktów i towarów AET,tworzenie strategii marketingowej AET,uczestnictwo w targach
AET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Negocjacje z klientami firmy.
LMG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)