SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J.ROSYJSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J.ROSYJSKI)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Wspieranie bliskich relacji biznesowych z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami i klientami poprzez pełne zaangażowanie w bieżące zadania i projekty biznesowe; - Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych klientom; - Procesowanie instrukcji przyjęcia i wypłaty kuponów oraz dywidend - Uzgadnianie i rozwiązywanie różnic pomiędzy Custody i działem Fund Accounting - Wystawianie oraz monitorowanie instrukcji rozliczeniowych/płatniczych do innych banków powierniczych; - Aktywne i samodzielne poszukiwanie oraz wdrażanie nowych, lepszych rozwiązań w ramach własnych zadań; - Wspieranie pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów operacyjnych oraz zapewnienie ciągłości procesu; - Regularne monitorowanie i aktualizacja procedur operacyjnych; - Niezwłoczne informowanie przełożonego o wszelkich realnych i potencjalnych problemach, mogących mieć wpływ na wyniki i percepcję całej jednostki; - Wspieranie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy; - Realizacja wszelkich obowiązkowych szkoleń w określonych ramach czasowych; - Wykonywanie innych zadań biznesowych przypisanych przez przełożonego.
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Wspieranie bliskich relacji biznesowych z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami i klientami poprzez pełne zaangażowanie w bieżące zadania i projekty biznesowe; - Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych klientom; - Procesowanie instrukcji przyjęcia i wypłaty kuponów oraz dywidend - Uzgadnianie i rozwiązywanie różnic pomiędzy Custody i działem Fund Accounting - Wystawianie oraz monitorowanie instrukcji rozliczeniowych/płatniczych do innych banków powierniczych; - Aktywne i samodzielne poszukiwanie oraz wdrażanie nowych, lepszych rozwiązań w ramach własnych zadań; - Wspieranie pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów operacyjnych oraz zapewnienie ciągłości procesu; - Regularne monitorowanie i aktualizacja procedur operacyjnych; - Niezwłoczne informowanie przełożonego o wszelkich realnych i potencjalnych problemach, mogących mieć wpływ na wyniki i percepcję całej jednostki; - Wspieranie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy; - Realizacja wszelkich obowiązkowych szkoleń w określonych ramach czasowych; - Wykonywanie innych zadań biznesowych przypisanych przez przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J.ROSYJSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Data zakończenia pracy: 14.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 10)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; 10 miesięcy doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskiego i tureckiego do kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi oraz do pracy w środowisku multikulturowym - znajomość przepisów pznajomość języka angielskiego i rosyjskiego do kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi oraz do pracy w środowisku multikulturowym - znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego - umiejętność posługiwania się narzędziami, pakietami statystycznymi, językami modelowania bądź programowania; SPSS - doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.) - umiejętność kontroli transakcji pod względem zgodności z wymogami regulacyjnymi oraz w raportowaniu podejrzanych działań - umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań - wiedza teoretyczna na temat instytucji rynków kapitałowych; - znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; - umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych. Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Wspieranie bliskich relacji biznesowych z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami i klientami poprzez pełne zaangażowanie w bieżące zadania i projekty biznesowe; - Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych klientom; - Procesowanie instrukcji przyjęcia i wypłaty kuponów oraz dywidend - Uzgadnianie i rozwiązywanie różnic pomiędzy Custody i działem Fund Accounting - Wystawianie oraz monitorowanie instrukcji rozliczeniowych/płatniczych do innych banków powierniczych; - Aktywne i samodzielne poszukiwanie oraz wdrażanie nowych, lepszych rozwiązań w ramach własnych zadań; - Wspieranie pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów operacyjnych oraz zapewnienie ciągłości procesu; - Regularne monitorowanie i aktualizacja procedur operacyjnych; - Niezwłoczne informowanie przełożonego o wszelkich realnych i potencjalnych problemach, mogących mieć wpływ na wyniki i percepcję całej jednostki; - Wspieranie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy; - Realizacja wszelkich obowiązkowych szkoleń w określonych ramach czasowych; - Wykonywanie innych zadań biznesowych przypisanych przez przełożonego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 15.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e57702f19c6cd4e802a1c352d9362cec
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie kontrahentów z terytorium Armenii, Rosji , Ukrainy.Pozyskiwanie rynku wschodniego w celach handlowych. Kontakt tel. 661-660-074
CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU CENTRUM+ - 2016-02-10 - Garcz (pomorskie)
Wykształcenie: średnie elektroniczne; doświadczenie nie jest wymagane; montaż i uruchamianie systemów bezpieczeństwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2016-10-19 - Zabrze (śląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-03-22 - Rusiec (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów z rynków wschodnich; budowanie relacji biznesowych; przygotowywanie ofert handlowychw językach obcych; analiza rynku i zapytań ofertowych; współpraca z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Lelis (mazowieckie)
Obsługa serwisowa klientów firmy. Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (9 miesiecy). Praca na pełny etat.Praca; 8:00-16:00. Wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży IT, Mile widziane certyfikaty inżynierskie producentów lub inne dyplomy potwerdzające ukończenie kursów specjalistycznych. Wymagania: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. - CV- Kontakt osobisty z Pośrednikiem Pracy w PUP Katowice w celu odebrania skierowania na spotkanie z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
1. Nadzorowanie jakości produkcji wyrobów obronnych.2. Analiza aktualności dokumentacji technicznej.3. Kontrolowanie procesów produkcyjnych.4. Prowadzenie ewidencji umów i zamówień zespołu obronnego.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Tarnów (małopolskie)
kontakty z klientami i kontrahentami krajowymi i zagranicznymi ( obsługa zamówień i informacja o produktach),kontrola rozliczeń z klientami, kontrola stanów magazynowych,zamówienia u dostawców
INTECH A.A.KRAMARCZYK SP.J - 2016-10-11 - Brzezie (małopolskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji - przejęcie własności i inicjatyw do czasu pomyślnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości - dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie, przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, komunikowanie sie z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób, przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości, rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej, zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z indtrukcją Kredytu Dystrybucyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
zakup i sprzedaż części zamiennych do samochodowych osobowych, prowadzenie ewidencji magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Piła (wielkopolskie)
obsługa księgowa i podatkowa firm współpracująca z kancelarią.
TAX-PRO LESZEK KURCIN - 2019-06-19 - Złotów (wielkopolskie)
Sporządzanie wzorców nowych wyrobów; wprowadzanie danych do programu rozliczeń; obsługa urządzeń biurowych; realizacja zadań zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz Normami ISO obowiązującymi w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Będzin (śląskie)
obsługa skrapiarki, skrapianie powierzchni asfaltowych
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Kraśnik (lubelskie)
przygotowywanie dokumentacji., kontakt z urzędami celnymi, tłumaczenie dokumentów, pozyskiwanie kontrahentów, koordynowanie importu i eksportu towarów, przygotowywanie i analiza umów, szukanie rynków zbytu
POL-AZJA LINGLING KUJAWSKA - 2017-01-20 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Turcji- prowadzenie rozmów z kontrahentami z Turcji- przygotowywanie ofert handlowych- gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych, naliczaniw wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentacji do ZUS, GUS, US, PFRON,ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PIOTRKOWSKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU SKLEJEK SP. Z O.O. - 2019-01-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
specjaliSTA do spraw REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
negocjacje warunków sprzedaży z klientami z UE, a w szczególności z Rosji i Ukrainy, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentówi raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Skarszewy (pomorskie)
prowadzenie "zajęć z matematyki na wesoło" oraz "zajęć z emocji" w oddziałach przedszkolnych i dla uczniów I-III na terenie placówek oświatowych w Toruniu, przygotowywanie materiałów na zajęcia (typu: układnie, bindowanie), przygotowywanie raportów z przeprowadzonych zajęć
Fundacja Ważna Edukacja - 2018-09-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa sklepu, robienie i obróbka zdjęć, dodawanie produktów do sklepu internetowego, wystawianie aukcji internetowych, dobór odpowiedniego produktu do zapotrzebowania klienta, przyjmowanie zamówień od klientów
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Radomsko (łódzkie)
- przeprowadzanie diagnoz wśród podopiecznych projektu- wprowadzanie podopiecznych do systemu teleopieki- budowanie sieci wsparcia lokalnej społeczności (wyszukiwanie opiekunów, wolontariuszy, sąsiadów chętnych do współpracy w zakresie świadczenia usług na rzecz podopiecznych)- przeszkolenie seniorów oraz sieci wsparcia seniora z obsługi systemu teleopieki- budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z seniorem oraz jego najbliższym otoczeniem
STOWARZYSZENIE "EBI ASSOCIATION" - 2019-04-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzedaż wyrobów medycznych w oparciu o umowy, nawiązywanie kontaktów z klientami
MDML Poland Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:obsługa zamówień od klientów (wprowadzanie zamówień do systemu ERP ), e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta codzienny kontakt z klientami, handlowcamiokresowa analiza wyników sprzedażowych klientów, i handlowców współpraca z działem logistyki oraz planowania produkcji w zakresie realizacji planów produkcyjnych, oraz d działem gopodarki magazynowej w zakresie realizacji zamówień sprzedaży współpraca z działem jakości w przypadku reklamacji i zwrotów klienta,budowanie pozytywnych relacji z klientami.raportowanie wyników analiz w zakresie sprzedaży i kosztów.
Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. - 2017-11-24 - Mielec (podkarpackie)
- bezpośreni i pośredni kontakt
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych, samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, sporządzanie deklaracji PIT oraz sprawozdań do US, GUS, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi, opracowywanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych, bieżące monitorowanie zmian w przepisach, prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy.
TAXTEAM Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt personalnych, wprowadzanie danych do systemu RAMZES, PŁATNIK. Sporządzanie list płac.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)
monitorowanie kontrolne, zarzadzanie procesami i kontrolami,ciągłe doskonalenie procesów,zarządzanie ryzykiem, zapewnianie o zgodności i realizowaniu projektów zgodnie z odpowiednimi procedurami i zasadami w firmie Heinekenzarządzanie relacjami,wspieranie własności funkcjonalnych,rozwój zawodowy , rozwój personalny
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Kraków (małopolskie)
Pomoc rodzinom zastępczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, zapewnienie rodzinom zastępczym dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, udzielnie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej. Praca w terenie- powiat bytowski.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2018-02-28 - Bytów (pomorskie)
kontakt z kontrahentem z Niemiec, Ukrainy przygotowanie ofert handlowych w języku ukraińskim, rosujskim, angielskim i niemieckim. Utrzymanie relacji z kontrahentami, z zagranicy
FHU ARTUR PONIKOWSKI - 2016-05-23 - Ciecierzyn (lubelskie)
administrowanie Współnotami Mieszkaniowymi
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Lubin (dolnośląskie)