SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI Kielce oferta pracy ORLIŃSKI INVESTMENT KAZIMIERZ ORLIŃSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2018-06-22
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: ORLIŃSKI INVESTMENT KAZIMIERZ ORLIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 63, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pośrednik w obrocie nieruchomościami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu Microsoft Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie-preferowane wyższe kierunkowe, wymagane doświadczenie na w/w stanowisku, mile widziana zanjomość j. angielskiego, kreatywność.Zakres obowiązków: realizacja celów sprzedaży pozyskiwanych nieruchomości, pozyskiwanie bazy nieruchomości, prowadzenie prezentacji.
Nazwa pracodawcy: ORLIŃSKI INVESTMENT KAZIMIERZ ORLIŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 63, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - kontakt telefoniczny 509222540e-mail: orlinskik (at) wp.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 63
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pośrednik w obrocie nieruchomościami
Data dodania oferty pracy: 22.06.2018
Oferta pracy ważna do: 22.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
WPŻ ELBUD Gdańsk Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Owśnice (pomorskie)
sprawdzanie ważności biletów przy wpuszczaniu na salę,przyjmowanie i wydawanie rzeczy z szatni.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Zambrów (podlaskie)
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów, deklaracji PIT, GUS; obsługa systemu płacowego ERP OPTIMA; wystawianie zaświadczeń.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wyksz.wyższe kierunkowe lub techniczne, min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku,znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń,wiedza z naliczania płac, obsługa programu płatnik;rejestracja pracowników w ZUS, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń, kontrola badań lekarskich, BHP, sporzadzanie deklaracji do PFREN, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, zgłoszonych do ZUS, rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicę, dokonywanie potrąceń i korespondencja z komornikami
Spółka Doradztwa Podatkowego "ULMEX "Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I KOOPERANTAMI Z POLSKI I EUROPY, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI TABORU KOLEJOWEGO, PROWADZENIE STATYSTYK I ANALIZ DOTYCZĄCYCH AWARII WAGONÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE LUB TECHNICZNO EKONOMICZNE KIERUNEK: TRANSPORT/ LOGISTYKA (PREFEROWANA SPECJALIZACJA Z ZAKRESU TRANSPORTU KOLEJOWEGO), PODSTAWOWA WIEDZA TECHNICZNA Z ZAKRESU BUDOWY I EKSPLOATACJI ŚRODKÓW TRANSPORTU LĄDOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU MIN. PODSTWOWYM, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO I NARZĘDZI INTERNETOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B (OD MINIMUM 3 LAT, CZYNNIE WYKORZYSTYWANE),UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY TRANSPORTU KOLEJOWEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY W SPÓŁCE TRANSPORTOWEJ, UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJACJI Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (ISO,SMS, MMS), UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH; UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE: ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, SAMODZIELNOŚĆ, ENERGICZNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, WYSOKA KULTURA OSOBISTA; CV + LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: amatejska (at) tankwagon.pl LUB PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: 70-205 SZCZECIN, UL. ŚW. DUCHA 5A/12;
TANKWAGON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż towaru na rynek Ukraiński, komunikowanie się z pracownikami z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
- nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy,- organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży.Wysokość wynagrodzenia do negocjacji.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Daniel Gajewski - 2018-06-28 - Wołów (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur dla kontrahentów zagranicznych.2. Uczestnictwo w procesie egzekwowania należności.3. Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentem zagranicznym.4. Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych.5. Prowadzenie szkoleń specjalistycznych oraz nadzorów służbowych.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w organizacji szkolenia we Wrocławiu oraz w Wałbrzychu w terminie 19-20.02.2018. Kontakt z Hotelem oraz z klientami, ologowanie sal szkoleniowych materiałami klienta, kontrola realizacji od strony technicznej i logistycznej, przygotowanie materiałów dydaktycznych, przygotowanie materiałów szkoleniowych (grafika, skład), komunikacja z osobami na szkoleniu, pomoc w prowadzeniu warsztatów praktycznych. Docelowo możliwośc przedłużenia współpracy - na umowę o pracę, wynagrodzenie: 3200 zł + premia. Godziny pracy: 9:00-17:00. Ilość godzin: 16. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą: Aneta Szewczyk lub Mirosław Kowalczyk - e-mail: office (at) epup.pl
EPUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, sterowanie procesami adaptacji nowego pracownika, stosowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku, pozyskiwanie klientów, utrzymywania kontaktów z klientami, tworzenie ofert handlwoych, negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Żory (śląskie)
nadzór nad procesami windykacyjnymi, promowanie zmiain w procesach windykacyjnych
CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna - 2016-02-03 - Ostrołęka (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za procesowanie zamówień sprzedaży, kontakt z klientem krajowym i zagranicznym oraz serwis posprzedażowy. Godz. pracy 8-16.
MGA ENTERTAINMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)
tworzenie i realizacja zamówień, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakosci, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - weryfikacja kosztowa, poszukliwanie nowych dostawców na rynku, obsługa ploterów drukujacych, kontroloa jakości wytwarzanego wydruku, kompletowanie i składanie dokumentacji, przygotowanie wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji, weryfikacja kandydatów na wskazane stanowiska, wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków - Naliczenie płac w pełnym zakresie (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Rozliczanie czasu pracy i absencji, - Naliczanie dodatków i premii - Rozliczanie zajęć komorniczych - Przygotowywanie dokumentów, deklaracji miesięcznych i rocznych dla ZUS oraz US- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich i BHP- Wystawianie zaświadczeń
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds.rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Brzeg (opolskie)
kontakt z klientem zagranicznym, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Stary Wielisław (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przygotowywanie kalkulacji cenowych, koordynowanie działań związanych z handlem.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kluczbork (opolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnychPrzetwarzanie zamówieńObsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-09-27 - Łódź (łódzkie)
Weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja).
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-06-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
praca biurowa
Bednarek Transport Sp. jawna - 2017-11-29 - Tomiczki (wielkopolskie)
Relokacja samochodów miedzy punktami obsługi klienta oraz pomoc menagerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie),wydawanie samochodów do wynajmu i przekazywanie ich do Punktu Obsługi Klienta
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Lublin (lubelskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych kontrahentów, tworzenie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe VENTI Piotr Suława - 2017-07-26 - Mazańcowice (śląskie)
Planowanie i organizacja przeglądów, remontów i konserwacji maszyn i urządzeń. Kierowanie pracą podległych pracowników.
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Wróblów (lubuskie)
prowadzenie kalendarza spotkań prezesa, wyjazdów służbowych oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań, udział w spotkaniach handlowych i prowadzenie rozmów z kontrahentami, sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz, prezentacji, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, tłumaczenie pism i rozmów słuzbowych w trakcie odbywających się spotkań, wsparcie administarcyjne innych działów firmy
TARSILVEX GLASS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)