SPECJALISTA DS.KADR ( 172J.) Stara Wieś oferta pracy Zespół Szkolno-Przedszkolny w Saterj Wsi
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KADR ( 172J.)
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, doskonalenie kadr, ewidencja czasu pracy, absencje, prowadzenie dokumentacji z zakresu ZFŚS, BHP, sprawozdawczość,
Data publikacji: 2020-06-24
Lokalizacja: Stara Wieś (mazowieckie)
Pracodawca: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Saterj Wsi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 6, 05-430 Stara Wieś, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie akt osobowych, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, doskonalenie kadr, ewidencja czasu pracy, absencje, prowadzenie dokumentacji z zakresu ZFŚS, BHP, sprawozdawczość,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KADR ( 172J.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stara Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1417
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Celestynów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: K/K) znajomość Kodeksu Pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: A/B) znajomość programu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: E/P) znajomość Karty Nauczyciela
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość programu Vulcan[Umiejętność 1] : znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, systemie oświaty, prawo oświatowe[Inne] : Wykształcenie co najmniej średnie i 5-letni staż pracy lub wyższe i 4-letni staż pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Saterj Wsi
danePracodawcy_nip: 5322071468
danePracodawcy_regon: 367991472
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Fabryczna 6, 05-430 Stara Wieś, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny w godz. 8-15 797651030 lub 227897046
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: otwocki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1417
Gmina pracodawcy: Celestynów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Stara Wieś
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0001070
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 24.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b35b925a614c79556427b900acba2f4a
Podobne oferty pracy
koordynowanie procesu sprzedaży, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach, przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
Usprawnienie obszarów działalności spółki, tworzenie strategii rozwoju organizacji oraz nadzorowaniem i monitorowaniem realizacji tej strategii. Sporządzanie prognoz i analiz dotyczących procesów oraz raportuje wyniki. Analizowanie wskaźników działalności firmy oraz bieżących raportów, koordynowanie projektów oraz weryfikacja końcowych rezultatów wprowadzonych udoskonaleń.Miejsce wykonywanie pracy: Lublin, teren kraju
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Lublin (lubelskie)
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa zagranicznych kontrahentów, pozyskiwanie i nawiązywanie trwałych relacji z klientami na rynku japońskim, przeprowadzanie procesu sprzedaży, udział w tworzeniu i realizacji strategii eksportowej.
TRENA Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Macierzysz (mazowieckie)
wykształcenie podstawowe, doświadczenie nie jest wymagane.Obowiązki: przygotowanie miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię; obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy; utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego; dbanie o dostępność środków czystości w kuchni i na zapleczu sanitarnym; czyszczenie sprzętu kuchennego, powierzchni stołów, podłóg i maszyn, oraz zmywanie naczyń po zakończonym dniu pracy; doraźna pomoc szefowi kuchni oraz pozostałym kucharzom; pozostałe prace porządkowe, mające na cale utrzymanie kuchni w czystości, oraz ułatwienie pracy całej obsłudze lokalu.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 8 lat pracy w Japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość maszyn i urządzeń wraz z oprogramowaniem służących dp produkcji filtrów ceramicznych; sprawdzanie działania urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; aktualizowanie ustawień maszyn; sporządzanie planów napraw i nadzorowanie dostarczania części zamiennych z Japonii; kontaktowanie się z serwisantami z Japonii; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
-analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości dofinansowania w ramach funduszy UE-opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych o dotacji UE zgodnie z wytycznymi-rozliczanie projektów finansowych z funduszy UE-współpraca z bankami w zakresie finansowania inwestycji.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Polska Żegluga Bałtycka S. A. - 2017-06-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, wiedza z zakresu prawa pracy, technik i procedur rekrutacyjnych, doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w rekrutacji i selekcji pracowników, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: planowanie i realizacja procesów rekrutacji pracowników z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim lub angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-07-04 - Zawadzkie (opolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
1. Obsługa sklepu internetowego (PrestaShop), 2. Obsługa portali aukcyjnych (Allegro, OLX), 3. Telefoniczna obsługa klientów, 4. Realizacja zamówień internetowych i czynności z tym związanych, 5. Obsługa systemów sprzedaży wysyłkowej (DPD, GLS, FEDEX), 6. Fotografowanie, katalogowanie, przygotowywanie towaru do sprzedaży,7. Wystawianie faktur sprzedażowych, 8. Działanie w sektorze socialmediów.
P.H. KRISPOL Krzysztof Krawiec - 2018-03-16 - Sulejów (łódzkie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2018-10-15 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie Punktu Info - ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- praca w centrum Bydgoszczy- elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Podstawowe obowiązki, to masaże zdrowotne klientów. Kolejnym jest organizacja miejsca pracy (np. pranie i prasowanie ręczników, pościeli, itp.), określanie zapotrzebowania na niezbędne akcesoria, np. olejki. Związane jest z tym także szeroko pojęte utrzymanie w czystości miejsca pracy. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 10:00-22:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie: co najmniej 10 klas, podstawowe 6 klas i szkoła średnia 4 klasy. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane uprawnienia: Kurs masażu HILOT. Wymagane umiejętności: w stopniu zaawansowanym umiejętność wykonywania masażu HILOT.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjne biurowe: •tworzenie różnego rodzaju pism i wniosków•sporządzanie zestawień i analiz•nadzór nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacja •prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami •praca administracyjna biuraWspomaganie procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami:•przygotowywanie umów najmu•organizacja i nadzór nad terminami i wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków, weryfikacja w miejscu nieruchomości •weryfikowanie faktur, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych, mediów
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Śrem (wielkopolskie)
Nadzór nad organizacją i przestrzeganiem przepisów BHP na terenie prowadzenia budowy.
ENERGOMONTAŻ-POŁUDNIE KATOWICE - 2016-03-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Praca w Kutnie-kontakty z dostawcami międzynarodowymi, planowanie produkcji,nadzorowanie dostaw,kontrola magazynu,zamawianie części, wprowadzanie i aktualizowanie danych, nadzór nad wprowadzaniem zmian,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziane osoby niepełnosprawne.
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-01-25 - Kutno (łódzkie)
prace związane z obsługą technologiczną biogazowni
BIOGAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami i filią firmy w Izraelu. Przygotowanie ofert sprzedaży wyrobów hutniczych i materiałów do przemysłu lotniczego.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Mysłowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy: Duninowo; wysokość wynagrodzenia: 3500- 4000 zł brutto
RAGN- SELLS TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2018-06-26 - Duninowo (pomorskie)
Prowadzenie i rozliczanie ewidencji syntetycznej i analitycznej, prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej, rozliczanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie klatek schodowych (12 klatek schodowych) i terenów zewnętrznych.Miejsce wykonywania pracy : Zabrze ul. Żółkiewiskiego.
kontakt przez PUP - 2019-12-16 - Zabrze (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Jawor (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Wieszowa (śląskie)
do uzgodnienia
BEZPOL SECURE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
- Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych, bieżąca realizacja zamówień klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca po 8 godzin dziennie między 8:00-18:00.Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych (allegro, e-bay, itp). Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- jednak nie jest to warunek konieczny. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Kontakt wyłącznie telefoniczny (533-580-003) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)