SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Śrem oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prace administracyjne biurowe: •tworzenie różnego rodzaju pism i wniosków•sporządzanie zestawień i analiz•nadzór nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacja •prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami •praca administracyjna biuraWspomaganie procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami:•przygotowywanie umów najmu•organizacja i nadzór nad terminami i wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków, weryfikacja w miejscu nieruchomości •weryfikowanie faktur, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych, mediów
Data publikacji: 2019-07-26
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace administracyjne biurowe: •tworzenie różnego rodzaju pism i wniosków•sporządzanie zestawień i analiz•nadzór nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacja •prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami •praca administracyjna biuraWspomaganie procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami:•przygotowywanie umów najmu•organizacja i nadzór nad terminami i wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków, weryfikacja w miejscu nieruchomości •weryfikowanie faktur, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych, mediów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator nieruchomości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : rzetelność i odpowiedzialność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Gostyńska 49, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: śremski
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śrem
Ulica pracodawcy: Gostyńska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 01.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9e0db9173b2438585f7f74c2d4bf8b99
Podobne oferty pracy
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
Organizacja i prowadzenie biura, przygotowywanie danych do raportów, wsparcie logistyczne, organizacyjne i administracyjne biura. Praca na terenie całego kraju.
K.U.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Kartuzy (pomorskie)
KONTAKT Z KLIENTEM, PRZYGOTOWYWANIE WYCEN, WYSTAWIANIE FAKTUR.
KARBOWNIK JACEK 1.BAKAR OPOCZYŃSKA FABRYKA OKIEN I DRZWI Z PCV I ALUMINIUM 2. BAKAR S.C. JACEK KARBOWNIK, BEATA KARBOWNI - 2019-03-28 - Opoczno (łódzkie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych. Obsługa szkoleń. Opracowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie szkoleń. Obsługa systemów informatycznych niezbędnych do realizacji szkoleń. Tworzenie i prowadzenie rejestrów szkoleniowych oraz baz zasobów dydaktycznych.
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
tworzenie list płac i zestawów deklaracji do ZUS, prowadzenie akt osobowych(w ograniczonym zakresie w ramach zadań biura rachunkowego)
Biuro Rachunkowe Janusz Ziółek - 2018-11-06 - Września (wielkopolskie)
Przygotowywanie odczynników oraz próbek do badań, wykonywanie analiz laboratoryjnych, interpretacja i opracowywanie uzyskanych wyników, sporządzanie dokumentacji z badań. Zatrudnienie od września. Umowa na okres próbny 3 miesiące. Jedna zmiana od godziny 7.00 do 15.00.
POLSKIE CENTRUM BADAŃ I CERTYFIKACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Piła (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów działających na rynku polskim:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-08-10 - Zarzecze (podkarpackie)
x
Salon Urody Alter Ego Ewa Pietrzak - 2017-08-11 - Białystok (podlaskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania)Fakturowanie sprzedaży Prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do Kierowników Zakładów Produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla Biura Rachunkowego. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, zdolność szybkiego uczenia się, komunikatywność.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: marketing (at) reh4mat.com
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-02-19 - Widna Góra (podkarpackie)
Analiza dokumentacji projektowej i dokumentów przetargowych, przygotowywanie kosztorysów
JUNKA PIOTR "PROGRESS" - 2018-07-09 - Połomia (śląskie)
wykształcenie zawodowe lub średnie, mile widzine doświadczenie, prawo jazdy kat. B oraz mile widziane C+ E Ogólny zakres obowiązków: Praca w zakresie budowy elektroenergetycznych lini kablowychśredniego i niskiego napięcia. Praca na wysokości powyżej 3 metrów.
VOLT - TIM Dariusz Rudnicki - 2019-05-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
TWORZENIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, OBSŁUGA PRAWNA SPÓŁKI, OBSŁUGA PRZEDSIĘWIĘĆ DEWELOPERSKICH, OBSŁUGA SPRAW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH NIERUCHOMOŚCI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI UMÓW O ROBOTY BUDOWLANE, ZNAJOMOŚĆ SPRAW Z OBSŁUGI PRAWNEJ NIERUCHOMOŚCI I PRZEDSIĘWZIĘĆ DEWELOPERSKICH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE TWORZENIA UMÓW CYWOLNOPRAWNYCH;WYNAGRODZENIE: GWARANTOWANE MINIMALNE+TO CO STRONY WYNEGOCJUJĄ PODCZAS ZAWARCIA UMOWY;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL a.kowalska (at) calbud.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE CALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Współtworzenie i realizacja zadań z zakresu budowania wizerunku firmy i działalności promocyjnej, przygotowanie materiałów informacyjnych, opracowywanie i uaktualnianie treści zawartej na stronie internetowej firmy, zarządzanie aktywnościami mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), monitorowanie i wdrażanie nowych strategii oraz stały monitoring konkurencji.
Paweł Lepert Vadim Eyewear - 2018-09-04 - Chabowo (zachodniopomorskie)
współpraca z klientem zagranicznym, poszukiwanie nowych klientów, kampanie ofertowe, kontakt telefoniczny, kampanie mailingowe, organizowanie i udział w targach
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Tarnów (małopolskie)
opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami,archiwizacja dokumentacji technicznej.
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i kontrola stanu technicznego instalacji wod.-kan. i cieplnych w obiektach budowlanych zarządzanych Spółkę.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca terapeutyczna z podopiecznym z zaburzeniami psychicznymi w jego miejscu zamieszkaniapraca w miejscu zamieszkania podopiecznychwynagrodzenie: 20 zł netto/godzinę
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2018-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie stosowania środków ochrony roślin w rolnictwie - praca w terenie oraz w biurze.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BOFERM Marcin Bojdo - 2016-02-04 - Górki (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzedachpraca na umowę zlecenie 139 godzin w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów' w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów', w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-171:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: BRAK. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)