SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ K/M Warszawa oferta pracy KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych. Obsługa szkoleń. Opracowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie szkoleń. Obsługa systemów informatycznych niezbędnych do realizacji szkoleń. Tworzenie i prowadzenie rejestrów szkoleniowych oraz baz zasobów dydaktycznych.
Data publikacji: 2019-01-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okrzei 4, 03-710 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych. Obsługa szkoleń. Opracowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie szkoleń. Obsługa systemów informatycznych niezbędnych do realizacji szkoleń. Tworzenie i prowadzenie rejestrów szkoleniowych oraz baz zasobów dydaktycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Premia miesięczna, dodatek stażowy, fundusz socjalny, nagrody, "13", nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw szkoleń (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe: 2 lata. Zakres obowiązków: planowanie i organizowanie przedsięwzięć edukacyjnych. Obsługa szkoleń. Opracowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie szkoleń. Obsługa systemów informatycznych niezbędnych do realizacji szkoleń. Tworzenie i prowadzenie rejestrów szkoleniowych oraz baz zasobów dydaktycznych.Oferty są przyjmowane łącznie z oświadczeniami dostępnymi na stronie Krajowej Szkoły Skarbowości.Zgłoszenia:tel. 22 511 21 59, e-mail: ewa.polaska (at) mf.gov.pl (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Okrzei 4, 03-710 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Okrzei
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż wyrobów gastronomicznych w kraju jak i za granicą, zarządzanie, organizacja imprez okolicznościowych. Praca na umowę o prace lub umowę zlecenie. Godziny oraz dni pracy do ustalenia z pracodawcą.
"POD GRUNWALDEM" Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Brzesko (małopolskie)
Działania związane z marketingiem, w tym pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy marketingowe, PR, przygotowywanie ofert handlowych. Miejsce pracy: Wrocław ul. Baciarellego 54 Kontakt kandydatów z pracodawcą telegoniczny: 71 37-05-118 lub 071 347-79-15Oferta znajduje się w sali: C,B
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie pracy personelu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów branżowych (podłogi drewniane) z krajów francuskojęzycznych. Sprzedaż produktów, promowanie marki, budowanie stałych relacji handlowych z klientami, poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowych.
Wytwórnia Parkietów DĄBEX Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-03-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- przygotowywanie wniosków o dotacje unijne- kontrola zarządcza- prowadzenie archiwum
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. J. Garści w Jeleniej Górze - 2019-01-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa programu Płatnik, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
transport towarów do klienta, wykonywanie powierzonych zadań na magazynie,
FAGO Sp. z o.o. - PSB MRÓWKA - 2017-08-14 - Świdnica (dolnośląskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Radomsko (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie imprez okolicznościowych, dbanie o salę
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Złotów (wielkopolskie)
- SAVOIR Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. należąca do Savoir Group, działająca na terenie całego kraju, wspierająca firmy zagraniczne jak i krajowe w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Opis stanowiska: Rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla, Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, Bieżąca obsługa klienta i realizacja planu zatrudnienia, Budowanie dobrych i długoterminowych relacji z klientem, Nadzorowanie zmian i koordynacja zlecenia, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych przyjmowanych od klientów.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, System premiowy powiązany z wynikami pracy, Możliwość awansu, Pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie, Prywatną opiekę medyczną. - Wynagrodzenie: od 2350 do 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość podstawowych zagadnień Prawa Pracy. Samodzielność i nastawienie na cel. Bardzo dobra organizacja pracy. Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point). Szeroka wiedza na temat metod i procesów rekrutacyjnych. Dodatkowym atutem będzie: Miejsce zamieszkania Katowice, Doświadczenie w obsłudze klienta, Prawo jazdy kategorii B.
SAVOIR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Praca na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży.
REDCOM LTD Bartłomiej Redman - 2016-03-23 - Wejherowo (pomorskie)
- planowanie procesu produkcji - nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionych- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników produkcyjnych- przygotowanie zestawień stanowisk produkcyjnych oraz instrukcji stanowiskowych- nadzorowanie obiegu dokumentacji produkcyjnej, opracowywanie oraz aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej- nadzorowanie nad wdrażaniem nowych technologii- nadzór nad przestrzeganiem zasad BHPPraca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-06 - Słupsk (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klienta, utrzymywanie długoterminowej współpracy, wprowadzanie zamówień do systemu, rzetelna ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2016-06-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sprzedaz produktów firmy na rynek wschodni - Rpsja, Ukraina, obsługa sprzedaży, obsługa klientów, komunikacja i obsługa programu sprzedażowego "OPTIMA"
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodny
Geotermia Grudziądz Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
ewidencja operacji; prowadzenie rachunku kosztów i wyników analizowania wyników; sporządzanie oraz raportowanie zestawień ksiegowych, weryfikacja faktur i rozwiązywanie niezgodności; udział w planowaniu budżetu, sporządzaniu i rozliczaniu planów finansowych; sporządzanie i analiza bilansu; przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz, kontroling oraz analzia danych finansowych, interpretowanie i wskazywanie obszarów działalności do poprawy lub optymalizacji kosztowej; opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych i innych rozliczeń; kontrola wyliczeń ZUS, sprawdzanie i sporządzanie deklaracji: CIT, VAT; monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2017-11-21 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie zamówień,doradztwo, fakturowanie, znajomość technologii produkcji masy betonowej
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RAK-BUD Raczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna - 2017-06-27 - Księżyno (podlaskie)
Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferta skierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-14 - Bieruń (śląskie)
Pomoc klientom w rejestracji kart SIM poprzez weryfikację ich tożsamości za pomocą kamery internetowej lub aplikacji. Obsługa klienta przez telefon oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu i platform mediów społecznościowych. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Bułgaria (Bułgaria)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, cykliczne opracowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy, nadzór nad gospodarką opakowań zwrotnych:rozliczanie sald ze sklepami, prowadzenie bilansu opakowań, obsługa systemu TMS, tworzenie raportów i analiz, bieżąca współpraca ze sklepami, nadzór nad systemem do ewidencji czsu pracy, ścisła współpraca z działem kadr, bieżące wystawianie faktur działu logistyki, ścisła współpraca z działem księgowości, nadzór: nad zakupami działu, optymalizacja kosztów, nad funkcjonowaniem systemu HACCP na Platformie Logistycznej, ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów.
POL-AGRO S.A. - 2016-02-12 - Grójec (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
xxx
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gowidlino (pomorskie)
ocena receptur kosmetyków, tworzenie i kontrola dokumentacji kosmetyku.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Współpraca z bieżącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych na rynkach francusko-, włosko- i hiszpańskojęzycznych. Przyjmowanie i obsługa zapytań ofertowych w zakresie rozwiązań IT. Dobór optymalnych rozwiązań do wymagań klienta. Koordynowanie zamówień klientów, nadzorowaniu działań logistycznych związanych z ich obsługą. Budowa strategii sprzedaży produktu na rynku krajowym i zagranicznym.- Znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego, angielskiego jest wymagana ponieważ osoba na tym stanowisku ma obsługiwać kraje Ameryki Południowej, Hiszpanię, Włochy oraz Francję. Dodatkowo język angielski jest głównym językiem używanym w naszej firmie z powodu międzynarodowego charakteru spółki.- Wynagrodzenie: 3050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące. Następna umowa o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00, 16:00-24:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznego. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera.
SENETIC SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
prowadzenie multi agencji ubezpieczeń,sprzedaż ubezpieczeń,obsługa klienta
Marek Mazurkiewicz - 2016-11-10 - Czeladź (śląskie)
Promocja usług medycznych,rehabilitacyjnych i w zakresie opieki nad osobami starszymi,prowadzenie strony internetowej
Specjalistyczne Centrum Pielęgnacyjno-Opiekuńcze EWA-MED sp. z o.o. - 2018-03-27 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
TELEFONICZNA I E-MAILOWA OBSŁUGA KLIENTA I NAPŁYWAJĄCYCH ZGŁOSZEŃ,PODSTAWOWA POMOC PROGRAMISTYCZNA,UDZIELANIE INFORMACJI O USŁUGACH ORAZ DORADZTWO,BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,UTRZYMANIE OBIEGU INFORMACJI I DOKUMENTACJI
BRIGHT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)