SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI
Wynagrodzenie: od 16,88 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 16,88 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
16,88 zł/h x min. 80 h/m-c = min. 1350,40 praca miedzy 8 a 20praca również w weekendypraca związana z wyjazdami według zleceń
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 16,88 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019
Data zakończenia pracy: 17.02.2022
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Power Point
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; umiejętność obsługi programu Word, Excel, Power Point; podstawowa znajomość języka rosyjskiego oraz ukraińskiego. Zakres obowiązków: rekrutacja i koordynowanie pracowników; - nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej; sporządzanie umów dla pracowników; udzielanie niezbędnej informacji dla pracowników; obsługa telefoniczna, mailowa klientów oraz pracowników.Gwarantowane szkolenie.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 13.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie dokumentów sprzedażowych, logistycznych, magazynowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie róznic gazu LPG, przygotowanie raportów i zestawień,archwizacja dokumentów; min.rok doświadczenia na podobnym stanowisku; wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-06-13 - Zawadzkie (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych w Środowiskowym Hufcu Pracy w Łobzie
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie - 2018-12-18 - Łobez (zachodniopomorskie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Siedlce (mazowieckie)
PROGRAM-ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.OBSŁUGA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH W ZAKRESIE KSIĘGOWOŚCI.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-06-14 - Wejherowo (pomorskie)
według umowy
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2017-10-10 - Jarocin (wielkopolskie)
Praca w oddziale firmy; bezpośredni kontakt z innymi oddziałami; rekrutacja i zarządzanie kierowcami przypisami do oddziału; koordynacja napraw serwisowych; dbanie o środki transportu. Konrakt e-mail: piotr.szyszka (at) pawtrans.pl, lub tel. 607 105 326, lub osobisty. Oferta dostępna w sali F
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
sprzedaż paliw
Operacz Wioleta - 2017-02-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)
pomiar i monitorowanie ryzyka finansowegodokonywanie analiz ryzyka finansowegowykonywanie sprawozdańweryfikacja procedurpromowanie i reprezentowanie banku
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-17 - Ustroń (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, łatwość uczenia się, dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność. Charakterystyka pracy: zewnętrzne mycie przeszkleń w technologii teleskopowej. Praca dodatkowa w oparciu o umowę zlecenie, wynagrodzenie miesięczne, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-16 - Rybnik (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Realizowanie kampanii marketingowej, palnowanie i koordynowanie działań związanych z wizerunkiem firmy, tworzenie materiałów reklamowych, zarządzanie stronami internetowymi poprzez CMS, zarządzanie gadżetami, monitorowanie wydatków marketingowych, współpraca z działem sprzedaży.
DROG-BRUK A. P. SZCZEREK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-20 - Błaszki (łódzkie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)wystawianie faktur i not księgowych15)regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obsługiwanych, z tytułu dostaw i usług16)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT - 7C17)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji18)przestrzeganie dyscypliny budżetowej19) stałe podnoszenie kwalifikacji20)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach21)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce22)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych23)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych24)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji kontrahentów zagranicznych, kontrola dokumentacji IKEA, nadzór badań i wzorów IKEA, wprowadzanie danych do systemu
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.Utrzymanie klienta.Szkolenia z zakresu ubezpieczeń.Dbałość o czystość w biurze.Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Swarzędz (wielkopolskie)
1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
Administracja bezpieczeństwa systemu SAP, nadawanie uprawnień użytkownikom, rozwój profili użytkowników SAP, czuwanie nad aktualnością dostępów i uprawnień użytkownikówsystemu SAP dla wszystkich lokalizacji.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Częstochowa (śląskie)
jw.
Kompania Biurowa Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, koordynacja pracy biura
Biuro Usługowo-Handlowe Dziuba, Zalewski s.c. - 2018-09-26 - Bogdanka (lubelskie)
układanie i montaż elementów kamiennych
BŁYSKAL JANUSZ "GRANITY BŁYSKAL" - 2017-07-10 - Parcele Łomskie (mazowieckie)
- zdobywanie nowych rynków zbytu,- przyjmowanie zamówień od klientów oraz potwierdzanie terminu realizacji,- przekazywanie zamówień od klientów do realizacji przez produkcję oraz prowadzenie bieżących stanów ich realizacji,- przygotowanie dokumentów związanych z wysłaniem towaru na zasadach wewnątrz wspólnotowej Dostawy Towaru lub Exportu,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej bieżącej współpracy w zakresie ofert handlowych, raportów ze spotkań,- monitorowanie stanu należności klientów eksportowych,- rozpatrywanie i nadzorowanie ewentualnych reklamacji klienta
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2017-07-05 - Milicz (dolnośląskie)
Administrowanie obiektami Spółki. Prowadzenie spraw związanych z transportem samochodowym (samochody dostawcze), prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem budów na podstawie realizowanych umów.
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw zakupów
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Żabno (małopolskie)
wprowadzanie danych do systemu ,obliczanie
GONAR BIS Sp. o . o. - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
- obsługa klienta w zakresie usług Cyfrowego Polsatu oraz Plusa
ROZY-TEL KATARZYNA RÓŻYŃSKA. - 2016-08-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Instalacja systemów radioliniowych i światłowodowych, praca na południu Polski.
GREKOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)