SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC Bogdanka oferta pracy Biuro Usługowo-Handlowe Dziuba, Zalewski s.c.

Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, koordynacja pracy biura

Data publikacji: 2018-09-26

Lokalizacja: Bogdanka (lubelskie)

Pracodawca: Biuro Usługowo-Handlowe Dziuba, Zalewski s.c.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Teren KW Bogdanka bn, 21-013 Bogdanka, powiat: łęczyński, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, koordynacja pracy biura

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogdanka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Puchaczów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość systemu Comarch OPTIMA[Umiejętność 1] : przynajmniej 2-letnie doświadczenie - praca w dziale kadr/płac na podobnym stanowisku, znajomość obsługi arkusza Excel

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Biuro Usługowo-Handlowe Dziuba, Zalewski s.c.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej

Adres pracodawcy:
Budowlana 26, 20-469 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - za pośrednictwem PUP w Łęcznej

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Adres strony pracodawcy: www.kadryplace.com.pl

Ulica pracodawcy: Budowlana

Numer budynku pracodawcy: 26

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data dodania oferty pracy: 26.09.2018

Oferta pracy ważna do: 22.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - 1 600 - 3 300 PLN

Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów:- Telefoniczna obsługa klienta (wyjaśnienie zapytania klienta dotyczącego np. Faktury, kwestii technicznych, nowej oferty),- Weryfikacja poprawności umów- Back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtujących klienta kwesti.i
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 2 800 - 3 400 PLN

kontrola i badanie w toku napraw elementów kolejowych,udział w odbiorach dokonywanych przez inspektora transportowego dozoru technicznego,kontrola prawidłowego utrzymania i eksploatowania urządzeń,kontrola końcowa
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 062,77 PLN

Naliczanie wynagrodzeń , prowadzenie dokumentacji kadrowej. Obsługa programu komputerowego ds. kadr i płac.Wykształcenie min. średnie. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego. Praca w godz. 6-14/7-15.
" CROBIS" SP. Z O.O. - 2017-10-14 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I KONTAKTÓW Z KLIENTEM - od 1 850 PLN

Dobra znajomość obsługi komputera , samodzielność i dobra organizacja pracy , doświadczenie w rekrutacji pracowników
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-02-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ HYDRAULICZNY - od 2 200 PLN

Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI NIERUCHOMOŚCI I TURYSTYKI - od 2 050 PLN

prezentacja nieruchomości, zarządzanie nieruchomościami, prace biurowe itp
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Ronino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 997,4 PLN

- zapoznanie się ze statutem, regulaminem organizacyjym oraz regulaminem pracy Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach,- przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż,- zapoznanie z przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych,- zapoznanie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem wewnętrznym dot. zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu oraz prowadzeniu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi i przepisami wewnętrznymi, w tym przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania postępowań, sporządzanie pism i prowadzenie korespondencji z wykonawcami, badanie i ocenianie wniosków oraz ofert składanych w postępowaniach, przeprowadzanie procedur zawierania umów z wykonawcami, prowadzenie działań w zakresie procedur odwoławczych, dokumentowanie przebiegu postępowanie, kompletowanie dokumentacji,- udział w analizowaniu i opiniowaniu wniosków o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych RDOŚ,- przygotowanie korespondencji do wysyłki, - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do archiwizacji,- bieżące czynności związane z funkcjonowaniem Wydziału,- wykonywanie innych prac zleconych przez opiekuna.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA TECHNICZNY DS. SERWISÓW SMAROWNICZYCH - od 3 000 PLN

Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją usługi, przygotowywanie logistyczne usług. Współpraca z zespołem inżynieryjnym, wykonywanie pomiarów, badań technologicznych i diagnostycznych. Sporządzanie dokumentacji, raportów, sprawozdań. Stały kontakt i wsparcie techniczne dla oddziałów serwisów smarowniczych.
Ecol Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.HANDLU I MARKETINGU - 2 000 - 3 000 PLN

w zastępstwie wystawianie faktur sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie rynku i zapotrzebowanie na tkaniny, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Raszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA ZDROWIA ŚRODOWISKOWEGO - 997,4 PLN

poznanie ogólnych zasad prawa środowiskowego, procedury przeprowadzania kontroli,wpowadzanie danych do systemu Woda-excel, sporzadzanie projektów decyzji i ocen wody na podstawie sprawozdań, współpraca z innymi oddziałami
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Tworzenie ofert i prezentacji produktowych. Prowadzenie aukcji internetowych. Prowadzenie sklepu internetowego. Współpraca z pracownikami działu w zakresie realizacji zamówień.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny na 3 m-ce, docelowo umowa o czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pon-pt 7:00-15:00
Prewenta sp.z.oo - 2018-06-07 - Mikołów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA ORGANIZACJI - od 1 050 PLN

Organizacja i realizacja współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie prac budowlanych, zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne, sprzęt i środki czystości, administrowanie zasobami firmy, prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów eksploatacyjnych
UTIZ Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI AUTOMATÓW - do 2 000 PLN

Obsługa, rozliczanie automatów. Obsługa klientów korzystających z automatów, wypłaty z automatów.
Casino Sp. z o.o - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KEBABA - od 2 100 PLN

Obsługa linii produkcyjnej kebaba; Pakowanie wyrobów - kebaba
INTER PRODUKTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNYCH - od 2 000 PLN

prowadzenie dziennika korespodencji przychodzącej i wychodzącej; przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty; gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji; uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

przywożenie towaru, wystawianie faktur, pakowanie i wysyłanie towaru, obsługa klienta internetowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-02 - Gubin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 1 750 PLN

rozliczanie dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji firm współpracujących
INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONSULTINGU - od 2 000 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

Realizacja planów sprzedażowych poszukiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa handlowa, prezentacja oferty sprzedażowej, znajomość branży samochodowej, obsługa handlowa, obsługa klientów zagranicznych w języku azerbejdżańskim telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

prowadzenie rejestru kontrahentów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Markajmy (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat