SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI Mogilno oferta pracy INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji firm współpracujących
Data publikacji: 2015-12-08
Lokalizacja: Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Piłsudskiego 4, 88-300 Mogilno, powiat: mogileński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji firm współpracujących
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mogilno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mogileński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mogilno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Adres pracodawcy:
Marszałka Piłsudskiego 4, 88-300 Mogilno, powiat: mogileński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: mogileński
Gmina pracodawcy: Mogilno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mogilno
Ulica pracodawcy: Marszałka Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.12.2015
Data dodania oferty pracy: 05.12.2015
Oferta pracy ważna do: 15.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie projektów o tematyce prozdrowotnej, realizacja działań prozdrowotnych, koordynowanie działań prozdrowotnych i opiekuńczych, budowanie bazy opiekunek domowych/medycznych i koordynowanie ich pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
dokonanie zakupów materiałowych, tworzenie i realizacja zamówień warsztatu, kontrola stanu materiałów, obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie rozliczeń z dostawcami, organizowanie pracy warsztatu
GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Wińsko (dolnośląskie)
bieżąca obsługa operacyjna klienta w placówce stacjonarnej, sprzedaż produktów bankowych(kredyty, karty kredytowe, debety, limity, lokaty, konta), aktywny udział w funkcjonowaniu placówki, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży, obsłudze klienta lub finansach. Jako dodatkowy elwment wynagrodzenia przewidziana jest prowizja od zrealizowanej sprzedaży produktów bankowych.
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2015-11-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
praca na budowie na terenie Polski
FADBET Spółka Akcyjna - 2017-08-03 - Białystok (podlaskie)
usługi kurierskie i pocztowe. wprowadzanie danych z listów przewozowych, wózkowy załadunek paczek i listów, układanie przesyłek,weryfikacja wagi, wypłata pobrań , odbieranie połączeń, raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Wspieranie doradców klienta. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych. Bezpośredni kontakt z klientami , gdy zachodzi potrzeba. Zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami. Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert i koordynacja procesu ofertowego. Analiza dokumentacji technicznej. Sporządzanie ofert przetargowych i wycen. Kontakt z potencjalnymi kontrahentami. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
P.R.I.B. HYDROPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-07 - Gostynin (mazowieckie)
zaopatrzenie w materiały, koordynowanie zamówień, zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaz poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2016-09-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nadzór nad właściwym przebiegiem obsługi pojazdów klientów odmomentu wjechania samochodu poprzez przegląd i/lub naprawę domomentu zakończenia naprawy pojazdu (wg zaleceń producenta pojazdów)- realizacja procesu serwisu samochodów zasad i procedur firmy, a wszczególności: - właściwe diagnozowanie usterek w pojeździe - jakość,terminowość i efektywność napraw pojazdów - koordynacja naprawpojazdów zgodnie z zaleceniami producenta pojazdów - właściweorganizowanie czasu przeglądów i/lub napraw - zarządzanie pracąmechaników celem uzyskania pożądanych wskaźników efektywnościwykorzystania warsztatu i jakości dostarczanych usług - dbałość o jakość,wynik i czystość przeglądów i napraw zlecanych przez klientów serwisu -przeprowadzanie wewnętrznych badań jakości napraw, praca w godz. 7-15/12-20
Warsaw Truck Center sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
poszukiwanie rynków zbytu i klientów
GAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analiza możliwości pozyskania dofinansowania, weryfikacja terminów i rodzaju naborów, monitorowanie planowanych projektów, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, nadzór nad wdrażaniem i realizacją projektów, bieżąca aktualizacja wiedzy z zakresu dotacji
FREEVOLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie korespondencji, wydawanie/odbieranie apartamentów, rozliczania płatności, prowadzenie strony wwwDodatkowe informacje co do zatrudnienia, warunków pracy, godzin pracy pod nr tel.: 795000832
HORYZONT- ANNA WERNIKOWSKA - 2016-09-06 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
nadzór nad grupą osób pracujących w tartaku, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia
Usługowy Zakład Stolarski Józef Rzepa - 2018-08-10 - Chorzemin (wielkopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
realizowanie planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Analiza rynku, pozyskiwanie nowych klientów, wizyty u klientów, przygotowywanie ofert handlowych
Podkarpackie Centrum Produkcyjno-Wdrożeniowe "EKO-KARPATY" dr inż. Jan Pąprowicz - 2016-12-07 - Tarnowiec (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
PLANOWANIE, PROJEKTOWANIE I WYKONYWANIE POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW OPROGRAMOWANIA WE WŁASNYM OBSZARZE WIEDZY, ZGODNIE Z PODANĄ SPECYFIKACJĄ, ZAPOZNANIE Z NARZEDZIAMI I PROCESAMI ZWIAZANYMI Z PRACA. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ W SWOJEJ DZIEDZINIE SPECJALIZACJI.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- szkolenie pracowników z zakresu danych osobowych- wykonywanie zadań z zakresu administrowania danych osobowych- tworzenie procedur z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z RODO- kontrola procedur z zakresu ochrony danych osobowych zgodnie z RODO
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-05-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur, rozliczanie zaliczek prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń. WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie (administracja, ekonomia), obsługa pakietu MS OFFice, doświadczenie w sprawach administracyjno-księgowych.
FIRMA USŁUGOWA INSTALACYJNO-SPAWALNICZA "MALEC" DARIUSZ MALEC - 2017-09-07 - Manasterz (podkarpackie)
Znajomość sprzętu IT, Znajomość języka angielskiego w stopniu conajmniej średnim, Wykształcenie średnie lub wyższe (kierunkiinformatyczne), Doświadczenie na podobnym stanowisku, Prawojazdy kat. B, Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności,Samodzielność na powierzonym stanowisku, Chęć podejmowanianowych wyzwań zawodowych, Otwartość na wiedzę i noweumiejętności, Dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole
System Data Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Mielec (podkarpackie)
- sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych,- analiza dokumentacji oraz przygotowanie ofert,- prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej,- współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-09-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2015-11-06 - Morawica (świętokrzyskie)
pozyskiwanie klientów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw kadrowych i płacowych
Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Bilcza (świętokrzyskie)
Wykształcenie: średnie lub zawodowe; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; uprawnienia na wózki widłowe; sprawność fizyczna i manualna; rzetelność, odpowiedzialność, dokładność; zakres obowiązków: wydawanie towaru z magazynu, przygotowywanie i rozładunek dostaw; dbanie o porządek w magazynie, nadzór nad powierzonym mieniem; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; praca także w soboty; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
"ART CERAMIKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE EKSPORT-IMPORT WIESŁAW ZAGÓROWSKI - 2018-03-16 - Gliwice (śląskie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)