SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA WARSZTATU Wińsko oferta pracy GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA WARSZTATU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: dokonanie zakupów materiałowych, tworzenie i realizacja zamówień warsztatu, kontrola stanu materiałów, obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie rozliczeń z dostawcami, organizowanie pracy warsztatu
Data publikacji: 2018-01-10
Lokalizacja: Wińsko (dolnośląskie)
Pracodawca: GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 29, 56-160 Wińsko, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dokonanie zakupów materiałowych, tworzenie i realizacja zamówień warsztatu, kontrola stanu materiałów, obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie rozliczeń z dostawcami, organizowanie pracy warsztatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca od zaraz do 31.12.2018r. z możliwością przedłużenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA WARSZTATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wińsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wińsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolności komunikacyjne jak i negocjacyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie na stanowisku
Nazwa pracodawcy: GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Górze
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 29, 56-160 Wińsko, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Wińsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wińsko
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana obsługa pakietu ms office 2010, znajomość ms excel, umiejętność poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań, analiza finansów przedsiębiorstwa, analityka finansowa udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; udział w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych; minimum roczne doświadczenie w pracy w finansach, księgowości lub prognozach finansowych; wiedza i doświadczenie w zakresie Funduszy Europejskich; wiedza i doświadczenie metod ocen ryzyka, tworzenia rezerw oraz zarządzania kapitałem w działalności kredytowej/pożyczkowej
SMB Consulting - 2016-01-25 - Lublin (lubelskie)
Konserwacja urządzęń i maszyn, naprawy urządzeń i maszyn, prace warsztatowe i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Kamienica Polska (śląskie)
Wyszukiwanie kandydatów w różnych kanałach rekrutacyjnych (Linkedin, Xing) i prowadzenie ich przez proces rekrutacyjny w lokalizacjach Azja-Pacyfik. Utrzymywanie relacji z kandydatami, którzy mogą być zainteresowani pracą w późniejszych terminach. Kontakt z kandydatami pasywnymi z regionu Azja-Pacyfik. Mapowanie rynku w celu zidentyfikowania trendów w rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa aukcji internetowych.
FIRMA HANDLOWA KINGMAN Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Klęczany (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa strony www, allegro,
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
obsługa biura-budowanie i wzmacnianie wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, przyjmowanie i procesowanie zamówień, sprzedaż produktów firmy, wystawianie faktur, pakowanie i nadawnie paczek.
CENTRUM PEPSYNY Monika Kubik - 2016-04-14 - Rąbień AB (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac zleconych budowlanych, np. niwelacja terenu, prace przy układaniu kostki brukowej, zagęszczanie podłoża po zakończeniu prac budowlanych, obsługa zagęszczarki, załadunek zagęszczarki na terenie firmy i dostarczenie jej na plac budowy, praca od poniedziałku do soboty w godz. 8.00-16.00. Istnieje możliwość udostępnienia dla pracownika samochodu służbowego do dyspozycji.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Pęcice (mazowieckie)
Krojenie, szycie wyrobów z lnu, prasowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Włodawa (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka szwedzkiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa
PPHU JOL-MARK - 2016-03-22 - Węgierska Górka (śląskie)
pakowanie płyt dvd, prace pomocnicze, pakowanie pudełek w kartony
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Józefosław (mazowieckie)
- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-04-28 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów przez Internet
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ciechanów (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mysłowice (śląskie)
Odpowiedzialność za tworzenie i definiowanie procesów biznesowych w obrębie danej grupy lub funkcji. Rozwój silnych relacji z klientami, w celu zrozumienia procesów biznesowych i identyfikacji czynników kreowania wartości. Ocena potrzeb dot. oprogramowania i sprzętu oraz w razie potrzeby projektowanie nowych lub modyfikowanie istniejących procesów i systemów, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom. Zaangażowanie w projekty (programy płacowe wg harmonogramów, tworząc przepływy procesów biznesowych oraz koordynację z innymi PMO). Ścisła współpraca z dostawcą
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2016-11-16 - Nysa (opolskie)
sporządzanie kompletnej dokumentacji HACCP wg wymogów ustawy o bezpieczeństwie żywnoścu, układanie menu, planowanie wydatków, gramatury i wycena serwowanych dań w uzgodnieniu z kucharką i dyrektorem BOK, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe i zlecone, obsługa kelnerska i pomoc w sprawnym funkcjonowaniu kuchni, obsługa sekretariatu BOK, odbiór i wysyłka korespondencji, obsługa gości i petentów przychodzących do dyrektora BOK, rejestrowanie faktur przychodzących, obsługa narad i konferencji
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2017-01-18 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów, zdobywanie nowych, utrzymywanie stałych relacji z klientami.
F.U.H. LaMente ILONA MOTYL - 2017-10-18 - Zawiercie (śląskie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
tworzenie harmonogramów dostaw, zarządzanie flotą pojazdów, nadzór nad czasem pracy kierowców
BLUE LINE ENGINEERING S.A. - 2017-02-20 - Krzywopłoty (zachodniopomorskie)
jw
BIO-OGRÓD-ZIELONE BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i realizacja zgłoszeń dotyczących usług transportowych, nieczystości stałych i płynnych,realizacja zadań z zakresu utrzymania czystości, porządku w gminie oraz zieleni miejskiej,organizacja i kontrola pracy działu,prowadzenie ewidencji i dokumentacji posiadanych środków transportowych,wystawianie kart drogowych, rozliczanie paliw, olejów i części zamiennych ,prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie zadań działuprowadzenie i nadzór spraw związanych z ochroną środowiska,przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości z zamówień publicznych,nadzór nad realizacją robót remontowych środków transportu i maszyn,sporządzanie sprawozdań i analiza danych związanych z zajmowanym stanowiskiem.Zaopatrzenie w materiały
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-04-20 - Iłowa (lubuskie)
aktywizacja sprzedaży na rynku arabskim, planowanie, wdrażanie i monitorowanie w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Sosnowiec (śląskie)
spawanie, załadunek odpadów, konserwacja sprzętu
Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. zo.o. - 2017-10-03 - Morąg (warmińsko-mazurskie)