SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY Mikołów oferta pracy Prewenta sp.z.oo
Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie ofert i prezentacji produktowych. Prowadzenie aukcji internetowych. Prowadzenie sklepu internetowego. Współpraca z pracownikami działu w zakresie realizacji zamówień.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny na 3 m-ce, docelowo umowa o czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pon-pt 7:00-15:00
Data publikacji: 2018-06-07
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: Prewenta sp.z.oo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gliwicka 136, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie ofert i prezentacji produktowych. Prowadzenie aukcji internetowych. Prowadzenie sklepu internetowego. Współpraca z pracownikami działu w zakresie realizacji zamówień.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny na 3 m-ce, docelowo umowa o czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pon-pt 7:00-15:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie ogólnokształcące, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Excel, biegłe poruszanie sie po Internecie -umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
Nazwa pracodawcy: Prewenta sp.z.oo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Gliwicka 136, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: Rozmowy kwalifikacyjne w Dziale Kadr w dniach 11.06.2018 i 13.06.2018 , Godziny : w godzinach od 9.00 do 13.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Ulica pracodawcy: Gliwicka
Numer budynku pracodawcy: 136
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.06.2018
Oferta pracy ważna do: 02.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Mysłowice (śląskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie na stan. produkcyjnym min. 3 lata, znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, zdolności manualne, zmysł techniczny, zaangażowanie, samodzielność; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa maszyn, rozliczanie surowca, wyrobu gotowego oraz komponentów użytych podczas realizacji procesu, kontrola jakości z obowiązującymi procedurami; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Gliwice (śląskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów,nadzorowanie spłat zobowiązań.Kontakt z klientami zagranicznymi hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
Liczenie asortymentu magazynowego i sklepowego za pomocą skanera (nie wymagane jest doświadczenie, pracownicy są szkoleni).Praca w godzinach wieczornych i nocnych.
kontakt przez OHP - 2016-09-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami RP, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" SP. Z O.O. W GWIZDAJU - 2016-02-22 - Gwizdaj (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe: ekonomiczne, handlowe lub pokrewne. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży. BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE. Znajomość pakietu MS Office, znajomość modułu sprzedażowego SAP, znajomość INCOTERMS
SGL Carbon Polska S.A. - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
koordynowanie współpracy z klientami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych na rynek indyjski, bieżące kontakty mailowe i telefoniczne z klientami z |Indii, poszerzanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie rekrutacji uczestników, współudział w opracowywaniu Indywidualnego Programu Socjalnego dla uczestników,kwalifikowanie uczestników do grup szkoleniowych na podsatwie analizy umiejętności zawodowych, organizowanie zajęć i współudział w opracowaniu harmonogramu harmonogramów reintegracji zawodowej
Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - 2018-04-03 - Bytom (śląskie)
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-07-07 - Linowiec (pomorskie)
Analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywani i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Miejsce wykonywania pracy Rzeszów, terytorium RP, delegacje zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace biurowe.
Przedsiebiorstwo "AGRO - PLON" Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Suwałki (podlaskie)
pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami; sprzedaż reklam;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2017-02-15 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Specjalista ds. administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie świadczeń opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi umowami oraz przepisami.Kontakt z pracodawcą e-mail lub osobiście w dziale kadr.Miejsce pracy: WrocławOferta znajduje się w sali: E, C
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)
Tworzenie grafik, plakatów. Tworzenie stron internetowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc przy obsłudze maszyn i urządzeń do obróbki drewna
ZAKŁAD DRZEWNY "FORESTER" WOJCIECH KAWALEC - 2017-06-27 - Długi Kąt-Osada (lubelskie)
pomoc mieszkańcom: w czynnościach higienicznych, w karmieniu, w załatwianiu spraw w instytucjach, w drobnych zakupach, prace porządkowe w pokojach mieszkalnych oraz pozostałych pomieszczeniach związanych z przebywaniem mieszkańcó, czuwanie nad bezpieczeństwem podopiecznych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Pszczyna (śląskie)
Demontaż pojazdów.
AUTO KASACJA Mariola Gańko - 2018-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Rozmowy handlowe, ofertowanie i utrzymanie dobrych relacji zpartnerami B2B, rozbudowa bazy kontrahentów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-06-12 - Opole (opolskie)
* PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH ZE STOSUNKIEM PRACY (ZATRUDNIANIE, ZMIANY W UMOWACH, ROZWIĄZANIE UMOWY* PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO LIST PŁAC; WYPŁATA WYNAGRODZEŃ* PRZYGOTOWYWANIE I WYPŁACANIE RACHUNKÓW Z UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH* WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW DOTYCZĄCA ZATRUDNIONEGO PERSONELU* INNE OBOWIĄZKI ZWIĄZANE ZE SPRAWAMI KADROWYMI (URLOPY, EWIDENCJA CZASU PRACY, ZESTAWIENIA, ITP)
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
realizacja planów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, reprezentowanie firmy na spotkaniach, badanie potrzeb klienta, praca biurowa, składanie raportów przełożonemu, zapewnienie bardzo dobrych relacji z klientami
FIRE FAMILY Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Świdnica (dolnośląskie)
realizacja zamówień,dystrybucja,transport,obsługa klientów i dostawców
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
wprowadzanie faktur do programu sprzedażowego z zachowaniem należytej starannościwspółpraca z zewnętrzymi i wewnętrznymi klientami
Spółka Cywilna Ewa i Paweł Sokołowscy - 2016-09-21 - Komarówka Podlaska (lubelskie)
obsługa klientów arabskojęzycznych, dokłądanie wszelkich strań do ustalenia kontaktu, pomoc klientom oraz dzielenie się pomysłami dotyczącymi ropzwiązań problemów, dbanie o dobry wizerunek firmu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, znajomość rynku azjatyckiego (artykuły spożywcze), prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na w/w stanowisku, znajomość j. wietnamskiego biegle, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: współpraca z kontrahentami z Wietnamu, sprzedaż, kupno artykułów spożywczych z rynku Azji(Wietnam).
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Lublin (lubelskie)
specjalista do montażu sufitów podwieszanych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)