SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY) Zawadzkie oferta pracy ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY)
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim lub angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Data publikacji: 2017-07-04
Lokalizacja: Zawadzkie (opolskie)
Pracodawca: ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubliniecka 12, 47-120 Zawadzkie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim lub angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH (SPRZEDAŻY)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawadzkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawadzkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KATEGORII B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość obsługi MS Office (Word, Excel), mile widziana znajomość branży stalowej (znajomość asortymentu, potencjalnych klientów, doradców oraz firm konkurencyjnych; dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
prowadzenie negocjacji handlowych, koncentracja na celach sprzedażowych, wysokie zaangażowanie, dokładność i rzetelność, gotowość do wyjazdów służbowych
Nazwa pracodawcy: ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Adres pracodawcy:
Lubliniecka 12, 47-120 Zawadzkie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7:00 do 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: strzelecki
Gmina pracodawcy: Zawadzkie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawadzkie
Adres strony pracodawcy: www.alchemia.pl
Ulica pracodawcy: Lubliniecka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-03-03 - Gliwice (śląskie)
Szkolenie w zakresie BHP
MARKET SERVICE TERESA PANKIEWICZ - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2018-09-03 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Do zakresu obowiązków właściwego dla roli należy wsparcie programów w wielu obszarach, w szczególności dotyczy to zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiązków nalezy monitorowanie postepów projektu, zbieranie informacji na temat ryzyk oraz wspieranie administracyjne wszelkich zmian procesowych. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejętności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabierzów (małopolskie)
realizacja budzetu, bieżący kontakt z klientami, budowanie pozytywnych relacjii
Expo Mazury S.A. Ostróda - 2016-05-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
montaż i demontaż silników, prace porządkowe
Regeneracja Hydrauliki Siłowej Pawłowski Dariusz - 2017-05-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa giełdy transportowej, wystawianie zlecen, fakturowanie rozliczanie kierowców, dyspozytor ssmaochodami cięzarowymi
ABC LOGISTIC - 2016-02-19 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bolesław (śląskie)
Organizacja struktury projektu, stosowanie ustandaryzowanych struktur dla dokumentacji, identyfikacja i eskalacja potencjalnych zagrożeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
Realizacja założonych działań marketingowych.
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przygotowywanie i montaż reklam, elementów komunikacji wizualnej
Mabit Studia Realizacji Reklamowych Waldemar Polcyn - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż internetowa, bezpośrednia obsługa klientów (cv na adres e-mail: biuro (at) gamadex.com.pl)
Gamadex Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chocznia (małopolskie)
obsługa kadrowa szkoły
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2017-04-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- PROWADZENIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ,- SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ,- OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK,- WSPÓŁPRACA Z ZUS, US, GUS,- EWIDENCJONOWANIE I ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻNOWYCH PRACOWNIKÓW,- WSPÓŁPRACA Z PUP,- WSPÓŁPRACA ZE SPECJALISTĄ DS. BHP
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2015-11-18 - Rogoźnica (podkarpackie)
Praca przy montażu okien i drzwi.
SPLENDOOR Krzysztof Złoch - 2016-08-08 - Siedlce (mazowieckie)
jw
MEDI-system Sp. zo.o - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
WYMAGANIAObsługa klientów,Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych,Wstępna selekcja,Aktywne poszukiwanie kandydatów,Przygotowanie zestawień i raportów rekrutacyjnych.Kontakt z pracodawcą:Monika Mróztel. 502 784 876mail. m.mroz (at) obpon.pl
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-07 - Przemyśl (wielkopolskie)
Nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
sprzątanie ciągów komunikacyjnych, pasaży, toalet, pomieszczeń socjalnych i biur na terenie Atrium Copernicus
EVER CLEANING Sp z o.o. - 2016-05-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie i eksploatacja oświetlenia miejsc publicznych na terenie miasta,wydawanie warunków i dokonywanie uzgodnień dotyczących infrastruktury technicznej na terenie miasta (wydawanie warunków dla budowy, przebudowy oświetlenia miejskiego i uzgadnianie dokumentacji projektowej na podstawie wydanych warunków),przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych,zawieranie i realizacja umów łącznie z ich rozliczeniem na dostawy i usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych, prowadzenie ewidencji infrastruktury technicznej,współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej miasta.
Urząd Miasta - 2016-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa kontrahentów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzedaży,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Prawidłowe, bezbłędne i terminowe rozliczanie wynagrodzeń dla pracowników w Polsce i za granicą oraz zgodne z przepisami prowadzenie spraw kadrowych, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej niezbędnej do zatrudnienia i rozliczania pracownika, wprowadzanie i aktualizowanie danych, ewidencjonowanie nieobecności, przyjęć i zwolnień pracowników, sporządzanie koniecznych raportów i deklaracji dla ZUS, Urzędu Skarbowego, Pfron, GUS i innych instytucji
NORDHUS S.A. - 2016-03-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Prace związane z transportem i logistyką.
FHU Bruk Bud Piotr Skoczek - 2016-10-10 - Otwock (mazowieckie)
obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)
- Obsługa sklepu internetowego. Wystawianie faktur sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zamówień.- Firma oferuje: Pracę w dynamicznym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy, etat, stałe wynagrodzenie + premia wg. uznania.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracą na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w branży NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagane dobre umiejętności komunikacyjne.
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)