SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU* Tarnobrzeg oferta pracy WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU*
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kontrahentów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzedaży,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
Data publikacji: 2016-01-19
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 159, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kontrahentów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzedaży,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850 zł brutto w okresie bróbnym,
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU*
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera w ramach pakietu Microsoft Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: doświadczenie w zawodzie
Nazwa pracodawcy: WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 159, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 159
Profil działalności pracodawcy: Obróbka mechaniczna elementów metalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.01.2016
Data dodania oferty pracy: 19.01.2016
Oferta pracy ważna do: 18.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakupy zagraniczne surowców oraz ogólna pomoc w prowadzeniu biura i zarządzaniem obiegiem dokumentów.
LARSON ROBERT BARTOSZCZYK I TOMASZ LEWANDOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-23 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa sekretariatusprawy marketingowe
MARINE TECHNOLOGIES SP. Z O.O. - 2018-01-12 - Miastko (pomorskie)
-Współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych w dziale eksportu-Aktywne poszukiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami-Prezentacja oferty-Sprzedaż i obsługa zamówień-Współpraca z agencją celną-Dbanie o dobry wizerunek firmy na rynkach zagranicznych
POLONICA D.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANYTOWO-AKCYJNA - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych:Umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowe, itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych.Ewidencja czasu pracy (listy obecności, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa. Przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczania wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wypłat itp.)Fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowym odpisów na ZFSŚ, rozliczanie "wczasów pod gruszom" itp., udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych).Pozostałe rozliczenia z pracownikami.Zagadnienia finansowo - księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp. (bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji.Sprawozdania statystyczne do GUS (P-02, G-02b, P-01, G-02b).Proponowane wynagrodzenie 3200 zł - 4500 zł w zależności od oceny kompetencji.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
– dokumentacja pracownicza (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– umowy o pracę, wypowiedzenia umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– umowy cywilnoprawne (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– listy płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– deklaracje do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– delegacje pracownicze; ewidencja zwolnień lekarskich– plany urlopowe, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– badania okresowe pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami BHP– zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;– wsparcie procesu rekrutacji.
SUN PROJECT SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
praca
INŻYNIERIA Rzeszów SA - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
samodzielne realizowanie zadań w ramach przydzielonego zakresu obowiazków i odpowiedzialności, ustalenie zakresu rocznego planu wykonywania audytów we wszystkich działach Spółki, organizacja i realizacja audytów wewnętrznych we wskaznycm obszarze funkcjonowania, kontrola zgodności wybranych aspektów działania Spółki w stosunku do uwarunkowań zewnętrznych i procedur wewnętrznych, prowadzenie dokumentacji z realizowanych działań, analizyprocedur funkcjonujących w Spółce i ocena ryzyka związanego z niedostosowaniem się do nich, opracowanie rekomendacji związanych z procesami zapobiegawczymi, monitorowanie i wsparcie wdrażanych rekomendacji, przygotowanie okresowych raportów dot. obszaru audytu wewnętrznego, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce w zakresie audytu wewnętrzego, ocena istniejacych mechanizów kontrolnych efektywności procesów oraz proponowanie zmian wpływających na podniesienie efektywności w tym obszarze
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-08-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pomaganie Klientom w zakresie technicznej obsługi komputerów stacjonarnych i przenośnych, aplikacji i systemów internetowych; Rozwiązanie przydzielonych zleceń w zgodzie z ustalonymi umowami SLA i standardami jakości firmy; Utrzymywanie wysokiej skuteczności logowania (dostępność) dla klientów; Realizowanie zleceń w uzgodnionym w liczbie i terminie wskazanym przez SLA; Postępowanie zgodnie z normami jakości (głos i akcent, monitorowanie technologii), wymaganiami prawnymi i polityką firmy; Dbanie o pozytywne wrażenia klientów i dokładanie starań w celu zmniejszenia średniego czasu obsługi; Aktualizowanie dzienników pracy, postępowanie zgodnie z procedurami w zakresie zmian / eskalacji i zgodności procesów; Skupianie się na działaniach o wartości dodanej, takich jak aktualizacja bazy wiedzy i samodoskonalenie; Diagnostyka/rozwiązywanie problemów/ diagnostyka sprzętu /oprogramowania/sieci na rzecz klientów drogą telefoniczną (w Ameryce Łacińskiej i Meksyku w języku hiszpańskim); Wspieranie wewnętrznego personelu pomocniczego IM w zakresie rozwiązywania problemów z trasą; Administrowanie i kontrola procesów Wejścia i Wyjścia użytkowników; Wykorzystywanie systemu śledzenia połączeń w celu dokumentowania problemów i zleceń pracy oraz zarządzania takowymi; Praca zespołowa, pomoc w szkoleniu nowych pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Zabierzów (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Marki (mazowieckie)
Budowanie długofalowych relacji oraz opieka nad klientami, przyjmowanie zamówień, przygotowanie ofert handlowych, przekazywanie klientom informacji dotyczących produktów wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów,przygotowywanie ofert handlowych na potrzeby klienta,utrzymanie trwałych relacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Tworki (mazowieckie)
- Prowadzenie promocji i rekrutacji na szkolenia - Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i sprawozdań - Organizacja szkoleń i koordynacji z trenerami- Bieżący monitoring szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie ewidencji zgłoszeń reklamacyjnych,- prowadzenie korespondencji z klientami w sprawach reklamacyjnych,- pozyskiwanie dokumentacji związanej ze szkodami,- rozpatrywanie reklamacji ze względu na ich terminowość.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
-obsługa procesu realizacji zamówień,-wystawianie faktór sprzedaży oraz dokumentów wysyłkowych,-współpraca z działem handlowym,-kontrola należności klientów
"MEDOS" Marian Buławka Ewa Buławka Spółka Jawna - 2016-06-13 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; księgowanie faktur, uzgadnianie rejestru VAT, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatku od nieruchomości
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2017-06-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Dębówka (mazowieckie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Mielec (podkarpackie)
Organizowanie i prowadzenie zajęć edukacyjno - terapeutycznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych związanych z przebudową, budowa, rozbudową oraz modernizacji infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej a mianowicie opracowywanie planów inwestycyjnych kosztorysów inwestorskich, harmonogramów rzeczowo-finansowych, koordynacja projektów budowlano-wykonawczych
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wod. i Kanal. - 2017-08-02 - Chorzów (śląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Bochnia (małopolskie)
Kontakt z klientami zagranicznymi (Ukraina, Białoruś), delegacje w związku z pozyskiwaniem nowych klientów.
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2018-09-05 - Mielec (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Brzeg (opolskie)
Wyszukiwanie przetargów na platformach zakupowych, wyszukiwanie zleceń do poszerzenia asortymentów produkcji i wyszukiwanie zleceń, opracowywanie dokumentacji do przetargów i tym samym zabezpieczenie produkcji.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o. - 2017-02-03 - Bieruń (śląskie)
Praca w Jarosławiu.Prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Prowadzenie i organizacja biura. Planowanie i organizacja wyjazdów i opiekunek do Niemiec. Prowadzenie kursów języka niemieckiego.Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość komputera, komunikatywność, elastyczność, kreatywność, znajomość języka niemieckiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Magnuszew (mazowieckie)
PRACA NA STANOWISKU SPRZEDAWCY W MARKIECIE BUDOWLANYM "MRÓWKA"OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
HURTOWNIA BUDOWLANA "AGAD" SP. ZO.OMARKET BUDOWLANY"MRÓWKA" W CHEŁMŻY - 2016-03-30 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-02-04 - Siedlce (mazowieckie)
bieżąca obsługa, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
ADAMCZUK-SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-03-15 - Łuków (lubelskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Zabiegi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Malbork (pomorskie)