SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I ADMINISTRACJI Brzeg oferta pracy Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna BRZEG
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie studiów magisterskich,- pozyskiwanie funduszy, organizacja wykonywania projektów
Data publikacji: 2018-12-14
Lokalizacja: Brzeg (opolskie)
Pracodawca: Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna BRZEG
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piastowska 14, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie studiów magisterskich,- pozyskiwanie funduszy, organizacja wykonywania projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna BRZEG
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Piastowska 14, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeg
Ulica pracodawcy: Piastowska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 14.12.2018
Oferta pracy ważna do: 14.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów rolnych, zakup sprzętu i wyposażenia domowego, współpraca z kontrahentami z Ukrainy i Rosji.Oferta złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
Adam Guzowski - 2016-07-13 - Strzembowo (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub inżynierskie o specjalności: mechatronika lub elektronika; roczny staż pracy; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS OFFICE; mile widziane doświadczenie w pracy przy produkcji i montażu urządzeń elektronicznych; zdolność szybkiego przyswojenia nowej wiedzy; odporność na stres; odpowiedzialność i samodzielność; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-03-16 - Gliwice (śląskie)
redagowanie tekstów, współpraca z mediami, organizacja eventów, wydarzeń promocyjnych, planowanie kampanii promocyjnych i marketingowych.
BANK ŻYWNOŚCI W KRAKOWIE - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
dostarczanie komponentów na linie produkcyjnedojazd ze Świebodzic 69 zł/miesiąc
TRENKWALDER & PARTNER SP. Z O. O. - 2018-04-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów bankowych, realizacja określonych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, doradztwo w zakresie produktów bankowych, bieżąca obsługa.
ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2016-12-01 - Łomża (podlaskie)
nadzór i kierowanie zespołem kierowców, pracowników obsługi wywozu odpadów, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zmówień
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA ZOO W SOBÓTCE - 2018-01-09 - Sobótka (dolnośląskie)
Cel:Zapewnianie dostępności materiałów do produkcji (surowców i opakowań) przy zachowaniu optymalnych zapasów magazynowych.Opis stanowiskaDo najważniejszych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:- zapewnienie dostępności materiałów,- optymalizacja procesu zakupów przy zagwarantowaniu niezbędnej jakości,-rozwijanie poszczególnych asortymentów,-rozwijanie współpracy i codzienny kontakt z dostawcami,-negocjacje warunków współpracy z dostawcami, -tworzenie zamówień w programie SAP i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami,-nadzór nad terminowością realizacji zamówień, rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawą,-prowadzenie audytów dostawców,-monitoring i analiza rynku dostawców wraz ze sporządzaniem raportów.Wymagana wiedza, umiejętności, doświadczenieOczekiwania wobec Kandydatów:-preferowane wykształcenie wyższe,-doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, -biegła znajomość j. angielskiego warunkiem niezbędnym, mile widziana znajomość innych języków obcych,-wiedza z zakresu importu i eksportu produktów, -biegła znajomość pakietu MS Office,-znajomość programu SAP - mile widziane,-umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.OferujemyW zamian oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),-atrakcyjne wynagrodzenie,-bogaty pakiet socjalny,-liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
VVF Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Racibórz (śląskie)
wg stanowiska
Centrum Medyczne HCP sp. z o.o. - 2016-04-01 - Dąbki (zachodniopomorskie)
Klepanie i wymiana elementów
AUTO SERWIS Płocica Beata - 2016-08-18 - Zalesie (podkarpackie)
Obsługa pacjentów, wystawianie dokumentów, sprzedaż i dobór wyrobów medycznych, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Lublin (lubelskie)
•przygotowywanie ofert przetargowych pod względem dokumentacyjnym i merytorycznym.•przygotowywanie projektów pism i prowadzenie korespondencji na etapie procedury przetargowej,•współpraca z podmiotami zewnętrznymi, gromadzenie i analiza ofert, •udział w opracowywaniu projektów umów,•udział w negocjacjach,•uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowych,•badanie i weryfikacja ofert.
SANOCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. - 2017-05-04 - Sanok (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzoruje przygotowywanie raportów dla członków zespołu, nadzoruje wypłaty pracowników oraz zakładanie i likwidowanie rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klientem tureckojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; obsługa połączeń przychodzących/infolinia brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-10-13 - Siedlce (mazowieckie)
Kontakt z klientem, opracowanie zamówień od odbiorców, zamówienia do dostawców.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, budowanie bazy kontaktów, badanie potrzeb klienta oraz ustalanie zakresu współpracy, opracowywanie ofert / przygotowywanie kalkulacji, rozmowy i negocjacje handlowe, analiza rynku i konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zamówień, budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez sprawne działania sprzedażowe i posprzedażowe, prawidłowe wystawianie dokumentów sprzedażowych i fakturowanie, wprowadzanie danych do systemu; godziny pracy: 8.00- 16.00
"AEROSOL SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-06 - Charnowo (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Międzychód (wielkopolskie)
- realizacja procesu zaopatrzenia,- poszukiwanie dostawców,- przygotowanie zapytań ofertowych,- składanie/monitorowanie zamówień,- nadzór nad dokumentacją,- rozliczanie dostaw.
Stocznia Remontowa NAUTA Spółka Akcyjna - 2018-10-08 - Gdynia (pomorskie)
realizacja zadań związanych z ochroną środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów, przeprowadzanie bieżących kontroli w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji oraz raportów z zakresie BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej, inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań.
KIRCHHOFF POLSKA Spółka z o.o. - 2017-05-11 - Gliwice (śląskie)
- rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w Holandii - weryfikacjaznajomości języka angielskiego - kontakt z kontrahentami w Holandii. praca w godzinach 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-06-22 - Opole (opolskie)
promocja, pozyskiwanie odbiorców, sprzedaż
DB Budownictwo Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Staszów (świętokrzyskie)
organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaków z dotychczasowymi kontrahentami
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2016-11-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
CENTRUM OGROD ZIELONY KLOMB SP Z O O - 2017-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie zadań z zakresu bhp, prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu bhp, udział w dokonywaniu oceny ryzyka, sporządzanie analiz
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W LUBINIE - 2016-03-17 - Lubin (dolnośląskie)
Redagowanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Bełchatów (łódzkie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
Obowiązki:- obsługa komputera i kasy fiskalnej- obsługa i wykonywanie operacji w systemie NC+- prezentacja oferty operatora, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług NC+- wymiana i serwis sprzętu, usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów- budowanie pozytywnych relacji z klientami
SAT-SYSTEM - 2017-09-13 - Kościan (wielkopolskie)
Obsługa procesów płacowych,kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych, zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON, współpraca z zespołem kadr.
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)