SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Charnowo oferta pracy "AEROSOL SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, budowanie bazy kontaktów, badanie potrzeb klienta oraz ustalanie zakresu współpracy, opracowywanie ofert / przygotowywanie kalkulacji, rozmowy i negocjacje handlowe, analiza rynku i konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zamówień, budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez sprawne działania sprzedażowe i posprzedażowe, prawidłowe wystawianie dokumentów sprzedażowych i fakturowanie, wprowadzanie danych do systemu; godziny pracy: 8.00- 16.00
Data publikacji: 2018-11-06
Lokalizacja: Charnowo (pomorskie)
Pracodawca: "AEROSOL SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-270 Charnowo 36, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, budowanie bazy kontaktów, badanie potrzeb klienta oraz ustalanie zakresu współpracy, opracowywanie ofert / przygotowywanie kalkulacji, rozmowy i negocjacje handlowe, analiza rynku i konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zamówień, budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez sprawne działania sprzedażowe i posprzedażowe, prawidłowe wystawianie dokumentów sprzedażowych i fakturowanie, wprowadzanie danych do systemu; godziny pracy: 8.00- 16.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Charnowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności negocjacyjne i handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w dziale sprzedaży i obsłudze klienta; komunikatywność; bardzo dobra organizacja czasu pracy; wysoka kultura osobista; orientacja na realizację celów i potrzeby klientów; dobra znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat. B; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym dobrą komunikację. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie od 3500 do 5000zł brutto
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"AEROSOL SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
76-270 Charnowo 36, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Charnowo
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Kolno (podlaskie)
-rozliczenie czasu pracy, rozliczenie finansowe, dołączenie spraw do systemu oraz ich kontrola pod kątem spójności i kompletności, zamówienia, itp
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Nekla (wielkopolskie)
Identyfikacja terenów pod inwestycje mieszkaniowe, handlowo-usługowe, koordynacja przebiegu procesów formalnych zw z oceną stanu prawnego terenów a w szczególności przygotowanie wystąpień oraz wniosków i uzyskiwanie wymaganych przepisami decyzji. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata w budownictwie, prawo jazdy kat B, dyspozycyjność, praktyczna znajomość procedur administracyjnych.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Luzino (pomorskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Przedbórz (łódzkie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; znajomość branży elektrycznej; dobra organizacja pracy; zdolności negocjacyjne; Zakres obowiązków: składanie zamówień do dostawców, kontrola realizacji zamówienia, szczegółowa analiza dostawców, negocacje, utrzymywanie stanów magazynowych na odpowiednim poziomie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Portowa
ZPUE SILESIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2017-01-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
obsługa postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2017-04-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
specjalista ds marketingu
Dariusz Szaraniec Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe DARMET - 2016-06-27 - Nowiny (mazowieckie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów;- profesjonalna analiza potrzeb klienta oraz dobór odpowiedniego rozwiązania finansowego;- kompleksowa obsługa klientów;- skuteczna realizacja planów sprzedażowych;
Notiv Financial Industry S.C. - 2016-09-13 - Łódź (łódzkie)
Promowanie wizerunku firmy, pozyskiwanie i utrzymywanie współpracy z klientami, prezentacja produktów firmy, opieka nad kluczowymi klientami, relizacja planów sprzedaży, monitoring płatności.
Design sp. z o.o. - 2017-01-30 - Głuchołazy (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
PIASTPOL Klejnowski, Kobierecki Spółka Jawna - 2018-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż biletów wstępu i usług edukacyjnych; profesjonalna obsługa klienta; udzielanie informacji nt. oferty CNE; dbanie o dobry wizerunek CNE; obsługa kasy, wystawianie faktur, paragonów; rozliczanie kasy, sporządzanie raportów kasowych.Równoważny system czasu pracy do 12h/dobę.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów
BYTOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 marca 1997r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
Jednostka Wojskowa 2454 - 2017-02-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-08-11 - Siedlce (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-przygotowywanie dokumentacji cent transferowych,-prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku oraz pracowników Spółki,-udział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych,-sporządzanie raportów oraz zestawień,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż towarów wyrobów tekstylnych na rynek Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Woźniki (mazowieckie)
zbieranie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów, dokonywanie zakupów, rozliczanie należności
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
specjalista do spraw zakupów
Silva Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-12 - Mielec (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: ochrona środowiska; min. rok stażu pracy; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska wymaganej aktualnymi przepisami, w tym: zgłoszenia instalacji; wnioski o wydanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza; na wytwarzanie, przetwarzanie odpadów, zbieranie, transport; operatów wodnoprawnych; wniosków o wydanie pozwoleń zintegrowanych; kart informacyjnych przedsięwzięć i raportów o oddziaływaniu na środowisko; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2017-08-11 - Knurów (śląskie)
Bieżąca obsługa klientów, sprzedaż produktów zawartych w ofercie, obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych, obsługa elektronicznego systemu obsługi klienta, dbałość o pozytywne relacje z klientem, wystawianie faktur vat, sporządzanie raportów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.CV wraz z listem motywacyjnym należy złożyć w biurze term ul. Zgorzelecka 52 w godzinach 8-15.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bolesławiec - 2017-06-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
bardzo dobra znajomść i umiejętność stosowania przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,praktyczna znajomość rozliczania czasu pracy w różnych systemach, tworzenie tabel, zestawień, sprawozdań w programach, obsługa programów kadrowo-płacowych, prowadzenie spraw socjalnych
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowywanie dokumentacji i materiałów związanych z procedurą konkursową o udzielenie świadczeń zdrowotnych w Szpitalu,- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem umów cywilnoprawnych,-prowadzenie ewidencji i sporządzanie sprawozdań oraz zestawień wynikających z umów cywilnoprawnych,- opracowywanie zbiorczych sprawozdań wynikających z zakresu działania Działu Kadr; praca w godz. 7.25-15.00; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.25-15.00;
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
Poszukujemy osoby z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego do pracy przy obsłudze zamówień internetowych z rynku niemieckiego (mail, tel.). Oczekujemy biegłej znajomości obsługi komputera, zaangażowania, kreatywności.
4L Textil Wojciech Siwy - 2017-09-14 - Grzybowo (zachodniopomorskie)