SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSOWANIA Myjomice oferta pracy Zakład Projektowo-Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSOWANIA
Wynagrodzenie: 2 250 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za powierzone czynności (zamówienia i kosztorysy). Wymagane umiejętności negocjacyjne, solidność i kreatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywanych czynnościach służbowych oraz wysoki poziom kultury osobistej. Wymagana b. dobra znajomość programu kosztorysowego NORMA oraz programu do projektowania, obsługi plotera, ksera, skanera i urządzeń biurowych.CV należy składać na adres: sekretariat (at) projektobud.pl
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Myjomice (wielkopolskie)
Pracodawca: Zakład Projektowo-Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-600 Myjomice 17/C, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za powierzone czynności (zamówienia i kosztorysy). Wymagane umiejętności negocjacyjne, solidność i kreatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywanych czynnościach służbowych oraz wysoki poziom kultury osobistej. Wymagana b. dobra znajomość programu kosztorysowego NORMA oraz programu do projektowania, obsługi plotera, ksera, skanera i urządzeń biurowych.CV należy składać na adres: sekretariat (at) projektobud.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 250 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myjomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 250 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Biegła obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Zakład Projektowo-Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-600 Myjomice 17c, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Atrakcyjne wynagrodzenie i bardzo dobre warunki pracy.CV należy składać na adres: sekretariat (at) projektobud.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Kępno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myjomice
Numer budynku pracodawcy: 17c
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 12.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7c4788be34de320f3b145f51b0ce9986
Podobne oferty pracy
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2016-12-09 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
• Realizacja procesów rekrutacyjnych• Aktywne pozyskiwanie Kandydatów• Prowadzenie dokumentacji• Kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami oraz Pracownikami• Inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Złotów (wielkopolskie)
kontakt z blogerami, wlaścicielami stron, mediami lokalnymi i proponowanie współpracy w zakresie promowania stron internetowych
EMOTIVO Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Puławy (lubelskie)
obsługa sklepu internetowegoaktywne pozyskiwanie i obsługa klientówprezentowanie produktów i usług firmyudzielanie informacjirozwiązywanie problemów, analiza potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
fakturowanie sprzedaży, pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Bratoszewice (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Lublin (lubelskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-12-09 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
realizowanie strategii marketingowej, dbanie o spójność przekazów i materiałów marketingowych kierowanych do klienta biznesowego, tłumaczenie umów i innych dokumentów, rozmowy z kontrahentami, prezentacja oferty handlowej firmy, opracowywanie materiałów reklamowych oraz informacyjnych, wsparcie w zakresie obsługi spotkań wewnętrznych jak i zewnętrznych organizowanych przez Dyrektora Sprzedaży, raportowanie zrealizowancyh działań
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2017-09-07 - Tarnów (małopolskie)
Wspólpraca z klientem francuskojęzycznym, wsparcie procesów administracyjno-księgowych, wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego.Pracodawca oferuje umowę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, praca jednozmianowa, pełny etat.Kontakt osobisty: ul. Batorego 35 34-120 Andrychów.
DONE Deliveries Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K - 2019-04-01 - Andrychów (małopolskie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa klientów indywidualnych i firm, sprzedaż zdalna na miejscu.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Bochnia (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Staż organizowany przez GUP.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowymGodziny pracy: od 7.45 do 15.45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kadrowo-płacowa prowadzonych firm. Sporządzanie dokumentacji do ZUS, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
Biuro Podatkowe "Konsultant" - 2018-08-02 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy
PROFITO MAYER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Gostyń (wielkopolskie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2017-09-04 - Poznań (wielkopolskie)
kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-09 - Opole (opolskie)
Tworzy, utrzymuje lub zamyka dokumentację projektów i informacje o badaniach; -Jest obecny, bierze udział, przygotowuje i dystrybuuje protokoły spotkań i obszarów działania zarówno na spotkania wewnętrzne, jak i zewnętrzne;-Odpowiada za utrzymanie czasowej i skutecznej komunikacji pomiędzy członkami zespołu i personelem ośrodka. Informuje na bieżąco kierownictwo projektu oraz monitorów badań klinicznych(CRA) o ośrodkach i bieżącym stanie badań; -Zapewnia wsparcie administracyjne dla koordynatorów projektu i koordynatorów funkcjonalnych; - Dba o archiwizację wszystkich dokumentów badawczych w oparciu o odpowiednie wytyczne i politykę; - Wspieranie działań na rzecz zapewnienia jakości, w tym przygotowanie do audytów i przeglądów wewnętrznych, przygotowywanie dokumentacji i podejmowanie działań następczych w związku z rozstrzygnięciem kwestii wymagających podjęcia działań.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY I ZAKUPU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, UTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH RELACJI Z KLIENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa klientów biura, sporządzanie list płac, przygotowanie i wysyłanie deklaracji oraz raportów do: ZUS, US, KRUS, PFRON
Biuro Obrachunkowe Robert Łabudziński - 2019-07-12 - Nisko (podkarpackie)
Montaż instalacji hydraulicznych
Herzog Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Niemcy (Niemcy)
telefoniczna realizacja zamówień, realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji
kontakt przez OHP - 2016-07-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)
opracowanie projektów marketingowych, prowadzenie firmowych sewisów internetowych,sprzedaż usług hotelowych
F.H.U "FOX" Piotr Cybula - 2016-10-19 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Tworzenie ofert usług, planów i realizacja, nawiązywanie kontaktów z klientami ze Wschodu, przygotowywanie budżetu, analizowanie, sporzadzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)