SPECJALISTA W DZIALE WSPARCIA TECHNICZNEGO Z J. ANGIELSKIM I NIEMIECKIM Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Najlepsza oferta na rynku wynajem laptopów.Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE WSPARCIA TECHNICZNEGO Z J. ANGIELSKIM I NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-01-19
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-437 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W DZIALE WSPARCIA TECHNICZNEGO Z J. ANGIELSKIM I NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2016
Data zakończenia pracy: 31.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie - kierunki techniczne, informatyczne; bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego (poziom minimum B2); dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym; znajomość pakietu MS Office; znajomość systemów operacyjnych Windows XP/7/8/10; mile widziana wiedza z zakresu serwisu sprzętu komputerowego (PC, laptopy, drukarki, modemy); doświadczenie w środowisku helpdesk będzie dużym atutem. Obowiązki: udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych i sprzętowych; współpraca z innymi inżynierami serwisu w zakresie naprawy sprzętu; kontrola jakości zgłoszeń rejestrowanych w systemie; udział we wdrożeniu nowych usług w obszarze wsparcia technicznego. Pracodawca oferuje: elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym 24/7; międzynarodowe środowisko pracy; pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach; szkolenie od pierwszego dnia pracy; ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej, prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym, kartę Multisport inne dodatkowe benefity. Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Włochy (adres zastrzeżony przez pracodawcę użytkownika). Umowa z agencją pracy tymczasowej. Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie aplikacji na adres warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref.HELP/DESK/JĘZ
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data dodania oferty pracy: 19.01.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PROGRAM- ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIAPraca na stanowisku pomocnika stolarza.
"STUDIO NATI" NATALIA MUSIATOWICZ - 2016-04-26 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa pralnico-wirówek, tunelu pralniczego i stacji automatycznego dozowania środków piorących.
"CITONET-BYDGOSZCZ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-02-10 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2018-07-31 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:15-14:15. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych. Znajomość produktów finansowych.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
operatywne planowanie produkcji, przygotowywanie planów produkcyjnych, analiza realizacji planów, zarządzanie podległym personelem, współpraca z Kierownikiem Działu Produkcyjnego, raportowanie do Dyrektora Produkcji
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na terenie woj. Opolskiego
PPUH "Paga-Pro" Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-05-09 - Krapkowice (opolskie)
Prowadzenie biura Stowarzyszenia, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie reklamy nieruchomości. Czynności marketingowena portalach branżowych.Przechowywanie dokumentacji. Pomoc w obsłudze klientów biura. Aktualizacja ofert dewoloperskich.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Głogów (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, praca w systemie równoważnym, dwie zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30. Praca w Pile i Złotowie. Zatrudnienie od lipca 2017r.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-07 - Piła (wielkopolskie)
obsługa dokumentów księgowych:CIT,PIT,VAT.Mile widziane wykształcenie ekonomiczne.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Skwierzyna (lubuskie)
Wprowadzanie dokumentów finansowo – księgowych do systemu informatycznego. Uzgadnianie sald ksiąg rachunkowych. Prowadzenie spraw członkowsko-lokalowych. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem placami zabaw. Kontrola usług dotyczących utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni na terenach osiedli. Przyjmowanie zgłoszeń i prowadzenie rejestrów usterek i awarii.Kontakt z pracodawcą e-mail: smkarlowice (at) smkarlowice.pl.Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Karłowice" - 2016-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka francuskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów pedicure specjalistycznego, promocja stanowiska pracy, obsługa recepcji oraz punktu sterylizacji gabinetowej. Zgłoszenia cv na email.
CENTRUM PODOLOGICZNE M. HAFEZI - CHOJECKA - 2016-04-26 - Łódź (łódzkie)
- organizacja pracy na terenie zieleni,- nadzór pracowników przy pracach z zakresu urządzania i pielęgnacji zieleni,- przygotowywanie ofert przetargowych
Zieleń Miejska Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Białystok (podlaskie)
prace magazynowe, drobne prace naprawcze na terenie zakładu
LIBRA EUROPE Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Komorniki (wielkopolskie)
praca biurowa, rozliczanie dostaw, przygotowywanie procesu logistycznego
FRESH FROZEN FOOD PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Dziardonice (kujawsko-pomorskie)
Znajomość prac remontowo-budowlanych, zdolność do przyswajania wiedzy o nowych technologiach i technikacj prac, malowania, układanie glazury, rozładowanie dostaw materiałów. praca 20 godzin w tygodniu.
ANATOL-BUD ANATOLII IVASHCHUK - 2016-10-27 - Słomin (mazowieckie)
doświadczenie na ww stanowisku ( ze szkłem budowlanym)
JERZY REKSA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE TECH-GLAS - 2018-04-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
nadzór i koordynacja realizacji projektów inwestycyjnych, współpraca z wykonawcami, przygotowywanie dokumentacji inwestycyjnych i przetargowych
Zakład Remontowo Budowlany Stanisław Romaniuk - 2017-11-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Uczestniczy w procesie księgowania faktur za zakup towarów, materiałów, surowców, inwestycji i usług realizowanych przez spółki, dla których Centrum prowadzi księgi rachunkowe; uczestniczy w procesie księgowania i rozliczania podróży służbowych i wydatków pracowniczych tych spółek, buduje możliwości doskonalenia procesów poprzez realizację szkoleń i rozwoju ludzi, ocenia źródła usprawnień procesowych (wyniki audytu, zmiany techniczne, zaangażowanie w poprawy projektów; zapewnienie referencyjnej zawartości i wiedzy oraz doradzanie zespołom projektowym, które realizują projekty w zakresie metod CPI, współpraca z wewnętrznymi udziałowcami , uczestniczy w weryfikacji i kontroli formalno-rachunkowej księgowanych faktur, współdziała przy wykonywaniu prawidłowych raportów dla kadry kierowniczej, współdziała w zakresie zapewniania zgodności księgowanych wydatków z przepisami podatkowymi, współdziała z działami księgowości bankowej oraz działami księgowości skarbowej w cel ściągania należności, bierze udział w pracach związanych z zamknięciem miesiąca
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa spraw pracowniczych, prowadzenie rekrutacji, rozliczanie czasu pracy.
"TERMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Czaple (pomorskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgdonie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty w godz.: 9:00-14:00.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Doradztwo, sprzedaż pakietów ochronnych , zdrowotnych dla Firm
PZU na Życie S.A. - 2016-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)