SPECJALISTA DS. EKSPORTU Grodzisk Wielkopolski oferta pracy DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołajczyka 6, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodzisk Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodzisk Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali przedstawiciele handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Mikołajczyka 6, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, świadectwa pracy. Preferowana forma kontaktu: kontakt osobisty, telefoniczny 61 44 44 060 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: dabex (at) parkietydabex.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Mikołajczyka
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Produkcja gotowych parkietów podłogowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali przedstawiciele handlowi
Data dodania oferty pracy: 10.02.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-09-18 - Siedlce (mazowieckie)
kompleksowa administracja dokumentacji kadrowo-płacowej związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie listy płac w systemie kadrowo-płacowym, rozliczanie nieobecności wynikających ze stosunku pracy, sporządzanie umów cywilno-prawnych, wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie Veritum, sporządzanie raportów do GUS, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, merytoryczne wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy i administracji personalnej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień kadrowo-płacowychgodz. pracy 8.00-16.00,
CONSENSUS Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Analiza rozwiązań systemó ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputwrowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemówmoderniczacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
Wyszukiwanie kontrahentów, nowych klientów (odbiorców części zamiennych) na Kubie i w krajach Afryki Północnej. Znajomość rynku motoryzacyjnego w tych krajach, negocjowanie umów i warunków zbytu części zamiennych. Kontakty z potencjalnymi kontrahentami na Kubie.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Stróżewko (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)
•analizowanie i usuwanie usterek w obszarze hardware i software•telefoniczna i zdalna pomoc użytkownikom przy rozwiązywanie problemów IT•konfiguracja sprzętu oraz instalacja oprogramowania
Streit GmbH Arbeitsmedizinischer und Sicherheitstechnischer Dienst - 2015-11-13 - Niemcy (Niemcy)
Wystawianie faktur na lokale usługowe, zawieranie umów. Praca na pół etatu, godziny i ilość - do ustalenia. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - CV na adres: sekterariat (at) smkomunalnik.pl, tel.: 71 346 97 81.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Komunalnik" - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
pomocnik spawacz
Józef Wasilewski FIRMA WASILEWSKI - 2018-07-25 - Podegrodzie (małopolskie)
prowadzenie numeracji i ewidencji obiektów mostowych, przygotowywanie danych do projektów planów rocznych, ...wykształcenie średnie techniczneprawo jazdy kat. BMS Officeznajomość zagadnień prawa administracyjnegoprzepisów prawnych z zakresu ustawy o drogach publicznychKPA
Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Poznań - 2017-09-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
szczegóły na stronie www.mops.cieszyn.pl - zakładka BIP (szczegóły na stronie www)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-10-25 - Cieszyn (śląskie)
praca biurowa przy koputerze powyżej 4 godz. dziennie wymagająca samodzielności i komunikatywności, praca w zespole, również prac w terenie poza siedzibą biura, czas pracy: 7.30-15.30 oraz w systemie zmianowym ( zima) 4.00-12.00 i 12.00 -20.00 kierowanie służbowym pojazdem osobowym
Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju - 2017-11-27 - Biłgoraj (lubelskie)
przygotowywanie materiałów promocyjnych, wspierających proces sprzedaży i komunikacje z klientem, opracowanie tresci materiałów reklamowych, współpraca z mediami, Kształtowanie wizerunku firmy na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych,budowanie świadomości marki, monitorowanie i ocena efektywności prowadzonych działań marketingowych i PR, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,budowanie wizerunku w mediach społecznościowych, współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działaniami spółki
"LAUBER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2018-09-12 - Żyrardów (mazowieckie)
Aktywny udział we wdrażaniu i utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i zewnętrznych Przygotowywanie procedur i propozycji usprawnień procesu produkcji pod kątem jakościowym.
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
1. Przygotowywanie zestawień materiałowych i dokumentacji produkcyjnej.2. Wprowadzanie i analiza danych.3. Współpraca z działem projektowym i działem zaopatrzenia.4. Sporządzanie raportów oraz analiza poprodukcyjna.
TRIBO SPÓŁKA Z O.O. - 2018-08-21 - Nowa Wieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie pracy w gospodarstwie sadowniczym, cięcie gałęzi w sadzie,zbieranie i pakowanie owoców, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Kopana (mazowieckie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
realizacja sprzedaży zgodnie z założonym planem, pozyskiwanie nowych Klientów w zakresie kompleksowych usług proponowanych przez PEKAES, w szczególności: usług transportu krajowego i międzynarodowego, zarówno drobnicowego, jak i całopojazdowego, utrzymanie profesjonalnych relacji z Klientami, proponowanie nowych rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb i wymagań Klientów, przygotowywanie kalkulacji i ofert dla Klientów, realizacja zadań powierzonych na stanowisku zgodnie ze strategią sprzedaży
PEKAES Sp.zo.o. - 2018-06-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem; opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytanie ofertowe, zamówienia); prowadzenie negocjacji handlowych; współpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowych; zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: okres próbny, czas określonyKontakt z pracodawcą: nurkiewicz.yoojin (at) gmail.comGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: ul. LG 1a, 55-040 Biskupice Podgórnesala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-11-23 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE OPISÓW I ZDJĘĆ PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
Poszukiwanie dostawców i klientów z Ukrainy, Rosji, Białorusi. Prowadzenie korespondencji biznesowej, prowadzenie spotkań biznesowych, przygotowywanie ofert w języku rosyjskim i ukraińskim.
"WIELKOPOLSKI DOM DORADZTWA GOSPODARCZEGO I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI" Sp.z.o.o. - 2016-08-22 - Otwock (mazowieckie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
ELEKTRO - BUD Mariusz Andrzejewski - 2016-03-10 - Leszczydół-Nowiny (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI -Bank Polski-S.A - 2018-01-04 - Kluczbork (opolskie)
Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (branża IT), rejestracja zgłoszeń, zgłaszanie awarii. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1,3 lub 6 m-cy - w zależności od kandydata, później zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat. Praca wg grafiku przy zachowaniu 8-godzinnego systemu pracy, w przedziale czasowym 06:00-21:30. Wynagrodzenie w przedziale 2100zł-2400 zł - uzależnione od stanowiska i umiejętności.
QUMAK S.A. - 2016-09-14 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie teczek akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem umów o pracę, samodzielne stanowisko pracy w biurze rachunkowym.
Biurex s.c. Doradztwo Podatkowe - 2017-06-06 - Nysa (opolskie)
Praca w województwach : warmińsko - mazurskim, podlaskim i mazowieckim. Realizacja planów sprzedazy nawozów na podległym terenie , dbanie o prawidłową realizację zawartych umów , utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami oraz nawiązywanie relacji z nowymi klientami
AGROCHEM Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Obsługa, sprzedaż na portalu aukcyjnym allegro, współpraca z działem marketingu przy tworzeniu kompanii promocyjnych, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie ofert, reprezentowanie firmy.CV można skladać w biurze firmy na ul. 1 Maja 2 w Łosicach
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łosice (mazowieckie)