SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Nisko oferta pracy Biuro Obrachunkowe Robert Łabudziński
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pełna obsługa kadrowo-płacowa klientów biura, sporządzanie list płac, przygotowanie i wysyłanie deklaracji oraz raportów do: ZUS, US, KRUS, PFRON
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Nisko (podkarpackie)
Pracodawca: Biuro Obrachunkowe Robert Łabudziński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polskiego Czerwonego Krzyża 4, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełna obsługa kadrowo-płacowa klientów biura, sporządzanie list płac, przygotowanie i wysyłanie deklaracji oraz raportów do: ZUS, US, KRUS, PFRON
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: niżański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 5
Nazwa pracodawcy: Biuro Obrachunkowe Robert Łabudziński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres pracodawcy:
Polskiego Czerwonego Krzyża 4, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: niżański
Gmina pracodawcy: Nisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nisko
Ulica pracodawcy: Polskiego Czerwonego Krzyża
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7ba17b47d27814f31922e652c16e0429
Podobne oferty pracy
• Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Klientem (głównie z zagranicznym)• Prowadzenie dokumentacji handlowej • Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki • Śledzenie i analiza informacji rynkowych z Polski i zagranicy i poszerzanie asortymentu zgodnie z potrzebami klientów
POLEXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Zawiercie (śląskie)
Fakturowanie,składanie ofert,przygotowywanie dokumentów do przetargów.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Marynin (lubelskie)
specjalista do spraw marketingu
Zbigniew Wiśniewski, Violetta Wiśniewska PSB AURA Spółka Cywilna - 2016-08-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż oferty i obsługa gości. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
PPUH "DEKOM" Sp. z o.o. (Sanatorium "Bałtyk") - 2016-01-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
Enforest Sp.zo.o - 2016-11-04 - Wińsko (dolnośląskie)
obsługa elektroakustycznej próby i przedstawień oraz innych imprez, obsluga audiowizualnych urządzeń do projekcji, rejestarcja i emisja obrazu, konserwacji urządzeń elektroakustycznych i audioakustycznych i audiowizualnych, obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń do komunikacji bezprzewodowej i przewodowej wewnętrznej, znajomość scenariusza efektów wizualnych
TEATR WIELKI IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W POZNANIU - 2019-06-24 - Poznań (wielkopolskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów dla pracowników, rozliczanie pracowników oraz udzielanie niezbędnych informacji pracownikom, obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz pracowników
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
Prace pomocnicze przy produkcji mebli.
Łuczak Marek Projektowanie i Wytwarzanie Mebli - 2019-06-06 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres e-mail: tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Tczew (pomorskie)
monter ociepleń budynków
FPUH "HARBIM" Robert Hanulak Mielec - 2019-05-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pełna księgowość, znajomość podatku VAT, koszty, sprzedaż
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2015-12-01 - Sopot (pomorskie)
Zaangażowanie w wykonywaną pracę, sprawna organizacja pracy, lojalność, kreatywność, zdolności interpersonalne. Wymagania: aktywne pozyskiwanie klientów, dbanie o dobry kontakt z klientem, nadzorowanie pracy działu marketingu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz PR.
Tachoinfo Maciej Jaskulski - 2017-05-22 - Rumia (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ Z TYTUŁU UMÓW O PRACĘ I UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH DO ZUS, PFRON, GUS, NALICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH DO US, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY I URLOPÓW PRACOWNICZYCH, KONTAKTY Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI ZUS, US, GUS, PIP, PFRON I INNE, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I DOKUMENTACJI NA POTRZEBY ZARZĄDU, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU KADR I PŁAC;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL jan.turnak (at) geomar.pl
GEOMAR S.A. - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, dobra org. pracy własnej; zakres obowiązków: sprzedaż ofert szkoleniowych, tel. kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Knurów;
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Knurów (śląskie)
- przygotowywanie i sprzedaz produktów i towarów gastronomicznych- przygotowywanie surówcow i potraw- sprzedaż biletów- obsługa klienta - nadzór i opieka nad osobami korzystającymi ze stref Aquaparku- wykonywanie czynności porządkowychGotowość do pracy w ramach godzin otwarcia obiektu (5:40-23:30) - 168h w miesiącu
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa łuparki do drewna
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Osiek (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów w terenie, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa posprzedażowa transakcji
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
- pełnienie obowiązków osoby pierwszego kontaktu w punktach informacyjno-doradczych dla cudzoziemców spoza UE w okresie od kwietnia 2019 roku przez kolejne 23 m-ce (3 dni w tygodniu x 6 godzin, w tym jeden dzień do 18:00)- wsparcie w procesie legalizacji pobytu i zatrudnienia, udzielanie informacji dotyczących systemu opieki zdrowotnej, pomocy socjalnej, opieki nad dziećmi i łączenia rodzin,- prowadzenie dokumentacji,
Caritas Archidiecezji Gdańskiej - 2019-03-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
szkolenia w zakresie BHP
Szkoła Podstawowa nr 17 - 2018-03-14 - Jaworzno (śląskie)
sporządzanie zamówień, fakturowanie, sporządzanie zestawień sprzedażowych, nadzór nad przygotowaniem niezbednych materiałów i analiz
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-02-24 - Limanowa (małopolskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Wielgolas Brzeziński (mazowieckie)
Opracowanie strategii rozwoju sieci sprzedaży, tworzenie nowoczesnych narzedzi sprzedaży, obsługa sklepu internetowego i strony www. budowanie sieci odbiorców
Firma Siwińscy s.c. Barbara Siwińska, Zdzisław Siwiński - 2018-09-06 - Pogorzel (mazowieckie)
Przygotowanie stanowiska pracy i sprzętu do terapii, Współpraca z zespołem terapeutycznym oraz Radą Programową OREW,Diagnozowanie potrzeb i możliwości wychowanków OREW im. K. Rajtar,Konstruowanie indywidualnych programów przy współudziale zespołu specjalistów,Prowadzenie terapii,Dokumentowanie pracy merytorycznej wymagane na tym stanowisku, Aktywne współpracowanie z innymi specjalistami oraz rodzicami wychowanków OREW,Opracowywanie opinii, sprawozdań, udzielanie wskazówek, instruktaży dla pracowników, rodziców/prawnych opiekunów,Wspieranie działań edukacyjno terapeutycznych oraz rewalidacyjno wychowawczych prowadzonych przez nauczycieli i terapeutów,Wspieranie działań wychowawczych dydaktycznych wynikających z koncepcji pracy OREW, Aktywne uczestnictwo w życiu kulturalnym placówki,Wykonywanie czynności niezbędnych do stworzenia optymalnych warunków pracy z podopiecznymi.Wymagania: wykształcenie: Ukończone studia wyższe o kierunku logopedia z przygotowaniem pedagogicznym,doświadczenie: mile widziane staż pracy bezpośrednio z dziećmi niepełnosprawnymi.KONTAKT: tel.16 621 53 78 wew..26,d.chrominska (at) psoni-jaroslaw.org.pl
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-12-17 - Jarosław (podkarpackie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów kancelarii. Praca w Modlnicy
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO,MAŁGORZATA MIĄSKO - 2016-05-30 - Modlnica (małopolskie)
sporządzanie ofert handlowych, pomiary techniczne, wyceny handlowe, pozyskiwanie nowych klientów
RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA - 2019-06-05 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)