SPECJALISTA DS.OBSŁUGI MULTIMEDIÓW Poznań oferta pracy TEATR WIELKI IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W POZNANIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI MULTIMEDIÓW
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: obsługa elektroakustycznej próby i przedstawień oraz innych imprez, obsluga audiowizualnych urządzeń do projekcji, rejestarcja i emisja obrazu, konserwacji urządzeń elektroakustycznych i audioakustycznych i audiowizualnych, obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń do komunikacji bezprzewodowej i przewodowej wewnętrznej, znajomość scenariusza efektów wizualnych
Data publikacji: 2019-06-24
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: TEATR WIELKI IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:A. Fredry 9, 61-701 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa elektroakustycznej próby i przedstawień oraz innych imprez, obsluga audiowizualnych urządzeń do projekcji, rejestarcja i emisja obrazu, konserwacji urządzeń elektroakustycznych i audioakustycznych i audiowizualnych, obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń do komunikacji bezprzewodowej i przewodowej wewnętrznej, znajomość scenariusza efektów wizualnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI MULTIMEDIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw animacji multimedialnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 1 rok (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności:realizacja projekcji multimedialnych i dźwięku, obróbka i tworzenie projekcji, czytanie nut, doświadczenie i znajomość sprzętu oprogramiwania sprzętowego do tworzenia projekcji, mapping, obróbki dźwięku i wszelkich materiałów wideo (Pakiet Adobe, Final Cut, Resolumne, QLab), realizacja nagrań audio i wideo, tworzenie gotowych materiałów na potrzeby archiwum, znajomość systemów operacyjnych Windows, MacOs, iOS oraz znajomość sprzetu komputerowego w tym zagadnień sieci komupterowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TEATR WIELKI IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
A. Fredry 9, 61-701 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: A. Fredry
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw animacji multimedialnej
Data dodania oferty pracy: 24.06.2019
Oferta pracy ważna do: 24.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97137d05bb9a1bb269fc3bd1902363ad
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie i obsługa klientów
1. MYRLAND Szymon Myrlak 2. FOREVER sp. c. Tomasz Rydz, Szymon Myrlak - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)
wg zakresu obowiązków
RADPOL S.A. Człuchów - 2016-08-10 - Człuchów (pomorskie)
Rozliczenie zleceń produkcyjnych, analiza i raportowanie zapotrzebowania na materiały do produkcji, komunikacja z innymi komórkami firmy, m.in. współpraca z działem zakupów w zakresie planowania zakupów materiałów potrzebnych do produkcji, przygotowywanie raportów o wykonanej i planowanej produkcji, uczestniczenie w inwentaryzacjach.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2019-04-15 - Głuchołazy (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzętu laboratoryjnego, wykonywanie analiz
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Żabno (małopolskie)
aktywne poszukiwanie możliwości automatyzacji procesów w całej organizacji, budowanie narzędzi, które umożliwią automatyzacje procesówprofesjonalna obsługa klientów wewnętrznych, prowadzenie szkoleń/treningów związanych z obszarami usprawnień
Lufthansa Global Business Services - 2017-01-13 - Kraków (małopolskie)
Rada Nadzorcza Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego NOWA w Raciborzu ogłasza konkurs na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Spółdzielni.Do obowiązków Wiceprezesa będzie należało reprezentowanie i kierowanie spółdzielnią mieszkaniową, praca administracyjno-biurowa, współdziałanie z instytucjami rządowymi i samorządowymi oraz wykonawcami prac zleconych.Od kandydata oczekuję się znajomości prawa spółdzielczego, audytu i kontroli finansowej oraz rachunkowości zarządczej, znajomości zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych,znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania podmiotów gospodarczych, wykształcenia wyższego, oświadczenia o niekaralności, doświadczenia zawodowego ponad 3 lata.
Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego "NOWA" w Raciborzu - 2018-04-06 - Racibórz (śląskie)
Logowanie się i odpowiadanie na zapytania e-mail / telefoniczne w uzgodnionym terminie, w razie potrzeby audytowanie/procesowanie raportów dotyczących podróży i wydatków. Regularne logowanie do Cisco (w godzinach pracy) i informowanie o rezygnacji z linii telefonicznej (w przypadku przerw, nieobecności), działania Source to Pay (jeśli jest to wymagane, ale nie są sprzeczne z SOD): przetwarzanie faktur, wstępne przetwarzanie, zdobywanie, autoryzowanie zapłata, raportowanie, rejestrowanie czynności na koncie (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD): FA, FAKTURA, VAT, SBI, raportowanie, zamawianie operacji gotówkowych (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD), stosowanie płatności przychodzących, czyszczenie kont klientów, raportowaniewynagrodzenie nie mniej niż 4300 zł
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
Zadania:- tworzenie czasopisma i portalu branżowego, a także programów konferencji- telefoniczny i osobisty kontakt z klientem- nawiązywanie i rozwój długofalowych relacji z przedstawicielami zakładów przemysłowych, instytucji i uczelni, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami na łamach naszego pisma, portalu i na naszych konferencjach- kontakt z pozostałymi działami firmy w celu rozwoju projektówOczekiwania:- wysoka kultura osobista oraz motywacja- umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem- zaangażowanie i chęci rozwoju- prawo jazdy kat.B (samodzielne prowadzenie samochodu)- doświadczenie w redakcji artykułów - mile widziane- znajomość języka angielskiego - mile widzianePracodawca oferuje:- pracę w stabilnej firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem klientów- możliwość kontaktu z ciekawymi ludźmi, z kluczowych zakładów w Polsce- stabilne zatrudnienie, premie i nagrody- prywatną opiekę medyczną - swobodę w realizacji własnych pomysłów i ambicji- udział w profesjonalnych szkoleniach.
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2019-04-10 - Racibórz (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kontaktów z zagranicznymi biurami podróży, głównie Białoruss, Rosja, Ukraina, Litwa. Opracowywanie ofert w j. rosyjskim i inne obowiązki biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Białystok (podlaskie)
- aktywna współpraca z klientami firmy,- przepakowywanie aplikacji, dostosowywanie pakietów instalacyjnych, przygotowywanie skryptów dla klientów GSS zgodnie z wytycznymi,- rozwiązywanie problemów z przepakowywanymi aplikacjami,- dostarczanie propozycji i rozwiązań biznesowych,- tworzenie wdrożeń dla instalacji/ deinstalacji pakietu,- testowanie pakietu przed jego przejściem na dalsze etapy. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż i demontaż urządzeń, regeneracja wałów korbowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łęgowo (pomorskie)
uprawa, przechowywanie zboża i rzepaku
BNA Polska SP.zo.o - 2018-10-19 - Obliwice (pomorskie)
zapewnienie terminowego ,ilościowego i jakościowego zaopatrzenia w zakresie surowćów,pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych,porównywanie cen oraz prowadzenie negocjacji handlowych,prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami,ocena dostawców pod względem jakości ekonomicznej efektywności zakupów i wiarygodności,sporządzenie sprawozdań z powierzonych zadań,prowadzenie bazy danych dostawców oraz towarów,optymalizacja procesów zakupowych
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2017-11-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista ds. produkcji zwierzęcej
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2016-12-12 - Smardzko (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
Kompletowanie i archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur zbiorczych
BAKOMA S.A. - 2017-10-10 - Łódź (łódzkie)
- współudział w opracowywaniu instrukcji i kart technologicznych oraz norm zakładowych z zakresu przetwórstwa tworzyw sztucznych; - współudział w opracowywaniu i wdrażaniu procedur kontroli jakości dotyczących przetwarzanych tworzyw sztucznych, - wykonywanie wyrywkowych badań kontrolnych surowców, półfabrykatów i wyrobów; - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji systemu ISO związanej z przeprowadzanymi badaniami
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE D.K.LAMIN SPÓŁKA JAWNA PIOTR DANILUK, WIKTOR KIERSNOWSKI - 2017-02-17 - Zaścianki (podlaskie)
Specjalista do spraw sprzedaży żurawi
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2016-02-23 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
Możliwa współpraca zdalna, aktywne uczestniczenie w tworzeniupozycji rynkowej biura, działanie w budowaniu bazy ofertnieruchomości,rozwój portfela współpracy developerskiej. Zakres douzgodnienia.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-01 - Opole (opolskie)
jw.
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa klientów, rozmowy telefoniczne, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Gniezno (wielkopolskie)
pakowanie gotowej produkcji
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Janiszowice (lubuskie)
zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 01.02.2016 r. (Dz. Urz. MS. z 2016 r., poz. 76); 07.30-15.30
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2018-03-20 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem, sporządzanie list płac i rachunków do umów cywilnoprawnych, przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON, sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych. Firma oferuje pracę w miłej atmosferze, możliwość doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie, atrakcyjny system wynagrodzeń.
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Bełchatów (łódzkie)
Praca w restauracji w godzinach od 10:00-22:00. Mile widziane doświadczenie, dyspozycyjność.
PHU RESTAURACJA KAMIENIEC - 2016-10-13 - Kamień Śląski (opolskie)