SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I RAPORTOWANIA PRODUKCJI. Głuchołazy oferta pracy Fabryka Armatur Głuchołazy s.a.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I RAPORTOWANIA PRODUKCJI.
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczenie zleceń produkcyjnych, analiza i raportowanie zapotrzebowania na materiały do produkcji, komunikacja z innymi komórkami firmy, m.in. współpraca z działem zakupów w zakresie planowania zakupów materiałów potrzebnych do produkcji, przygotowywanie raportów o wykonanej i planowanej produkcji, uczestniczenie w inwentaryzacjach.
Data publikacji: 2019-04-15
Lokalizacja: Głuchołazy (opolskie)
Pracodawca: Fabryka Armatur Głuchołazy s.a.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 1A, 48-340 Głuchołazy, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczenie zleceń produkcyjnych, analiza i raportowanie zapotrzebowania na materiały do produkcji, komunikacja z innymi komórkami firmy, m.in. współpraca z działem zakupów w zakresie planowania zakupów materiałów potrzebnych do produkcji, przygotowywanie raportów o wykonanej i planowanej produkcji, uczestniczenie w inwentaryzacjach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I RAPORTOWANIA PRODUKCJI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głuchołazy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głuchołazy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: planista produkcyjny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe, dobra znajomość pakietu MS Office ( w tym Excela), komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, samodzielność i umiejętność pracy pod presją, znajomość pracy w systemach klasy ERP, doświadczenie w procesie planowania produkcji.
Nazwa pracodawcy: Fabryka Armatur Głuchołazy s.a.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Wrocławska 1A, 48-340 Głuchołazy, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Głuchołazy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głuchołazy
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy:
Fabryka Armatur "Głuchołazy" S.A. od 1919 roku zajmuje się produkcją armatury i będąc liderem na rynku polskim, oferuje szeroki asortyment wysokiej jakości armatury przemysłowej.Naszym podstawowym celem jest produkowanie armatury niezawodnej, bezpiecznej i życzliwej dla środowiska naturalnego. Wieloletnia tradycja produkcyjna naszego przedsiębiorstwa oparta o wiedzę i doświadczenie zespołu konstruktorów i technologów, pozwala nam oferować armaturę przeznaczoną do zastosowania w instalacjach o następujących parametrach eksploatacyjnych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: planista produkcyjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2019
Data dodania oferty pracy: 11.04.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0ca7a9cfe83f7466b04723193332a630
Podobne oferty pracy
Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksiąg pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych, rozrachunków z kontrahentami, rozrachunków z pracownikami w tym ewidencją wynagrodzeń, operacji zakupu i sprzedaży, operacji gotówkowych-rozliczenie kasy, przekazywanie w terminie do budżetu w należnej wys pobranych dochodów należnych jed sam terytorialnego, obsługa fin-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości za pomocą programu fin-księgowego pod nazwą fin firmy VULCAN, regulowanie w terminie zobowiążań jednostki z tytułu dostaw i usług, prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C, rozliczanie w księgach rachunkowych, sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, stałe podnoszenie kwalifikacji, bieżące monitorowanie zmian w przepisach w zakresie wykonywanych czynności, przestrzeganie przepisów wew określonych w jednostce, prowadzenie korespondencji w zakresie spraw fin, inf Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie reklamodawców. Aktywne budowanie i utrzymywanie własnego portfela klientów.
kontakt przez OHP - 2016-04-18 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
RefDo30Zakres: -przygotowywanie ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż wskazanych produktów, kontakt telefoniczny (wychodzący i przychodzący) z klientami, również w sprawach obsługowych i reklamacyjnych.
TVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie modelu architektonicznego w programie Archicad
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Żary (lubuskie)
Prece związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-04-01 - Sosnowiec (śląskie)
czyszczenie przewodów kominiarskich, praca na wysokości
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH Alicja Szwedo - 2015-12-02 - Piła Kościelecka (małopolskie)
Prace przy linii produkcyjnej; Pakowanie opakowań towarów sztucznych; Dołączanie brakujących opakowań z towarów sztucznych; Prace stojące;
kontakt przez OHP - 2017-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie kampanii reklamowej firm z krajów Ameryki Łacińskiej oraz Południowej, wsparcie marketingowe krajowych firm na ww rynku i rynku krajowym, rekrutacja klientów potrzebujacych owego wsparcia, wsparcie marketingowe na rynkach hiszpańsko i angielskojęzycznych.
BIURO RACHUNKOWE DEBET WOJCIECH DRANKOWSKI - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
kontakty handlowe, zamawianie leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-04-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie wyższe, umiejętności - komunikatywność, suminność, dobra znjomość pakietu MS Office, praktyczna znjomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków wtym VAT, CIT, PCC, umijętność analitycznego myślenia.Ogólny zakres obowiązków: - kontrola zapisów księgowych i uzgadnianie sald kont księgowych;- weryfikacja i księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu;- obsługa rozrachunków- dokonywanie przelewów bankowych, kompensat, umów przekazu;- księgowanie innych dokumentów m.in. umów leasingu tzw. przekształconego, list płac;- dokonywanie rozliczeń międzyokresowych zgodnie z zasadami wewnętrznym spółki; - prowadzenie korespondencji oraz współpraca z kontrahentami i komórkami merytorycznymi w Spółce;- współpraca w zakresie windykacji należności z wyznaczoną w Spółce komórką;- przygotowanie, weryfikacja ewidencji aktywów trwałych;- weryfikacja dokumentów dotyczących importu, eksportu, obrotu wewnątrzwspólnotowego;- przygotowywanie rejestrów i deklaracji VAT, VAT-UE, podatku akcyzowego;- itp.
"BLENDING" SP. Z O. O. - 2019-03-01 - Zduny (wielkopolskie)
utrzymywanie i naprawa infrastruktury technicznej i urządzeń Spółki, naprawa zewnętrznej infrastruktury technicznej, wykonanie prac związanych z utrzymaniem infrastruktury kolejowej, miedzianej, światłowodowej oraz urządzeń telekomunikacyjnych
kontakt przez OHP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI BIUROWEJ OBSŁUGA KLIENTÓW - W TYM TELEFONICZNA OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJWPROWADZANIE DANYCH KLIENTÓW DO BAZ DANYCHUDZIELANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH SZKOLEŃ
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2019-02-25 - Trzebownisko (podkarpackie)
-Konfiguracja,testowanie,weryfikacja systemów i produktów ds bezpieczeństwa-Optymizacja systemu bezpieczeństwa-Konstruowanie i konfiguracja nowej infrastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego-Wiedza o technologiach,metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Zabierzów (małopolskie)
j.w.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MULTIMAX" Damian Chwiejczak - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Wymóg konieczny: osoba z doświadczeniem i umiejętnością pracy z klientemPo kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Łódź (łódzkie)
-obsługa i utrzymanie relacji z obecnymi klientami,-pozyskiwanie nowych klientów -wsparcie dla klientów w zakresie systemów zabezpieczeń-prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych-prowadzenie szkoleń i prezentacji z zakresu systemów zabezpieczeń
DOROTA KISIELEWSKA DPK SYSTEM - 2017-09-06 - Wieliczka (małopolskie)
przygotowywanie zleceń i umów na roboty remontowe i projekty, rozliczenie robót remontowych i pozyskiwanie decyzji i warunków zabudowy, planowanie remontów rocznych i wieloletnich, prowadzenie ksiażek obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie i wystawianie ofert sprzedaży na portalach internetowych, obsługa zamówień: przyjmowanie, kompletowanie , wysyłka, korespondencja z klientem, kontakt telefoniczny
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Klikuszowa (małopolskie)
jw.
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażu w godz. 08.00-16.00 (pon) /07.00-15.00 (wt-pt)
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zawiercie (śląskie)
organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży,przygotowywanie ofert handlowych,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,udział w wydarzeniach handlowych-targi
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Lubartów (lubelskie)
Montaż kostki brukowej
Zakład Produkcyjno-Usługowy "ALIMA" Alicja Maciocha - 2018-06-08 - Jasło (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
Nauczyciel chemii
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. W .Goetla SUCHA BESKIDZKA - 2016-04-01 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Dwa lata stażu w Agencji zatrudnienia, znajomość obsługi komputera umiejętność pracy w zespole. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/ opiekunki, publikacja ofert o pracę, budowanie profili osobowościowych.Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. kontakt e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Rybnik (śląskie)