SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ(NR 4426) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ(NR 4426)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
Data publikacji: 2018-07-05
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budowlana 4, 85-874 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- koordynacja zadań jakościowych dotyczących produktu i linii produkcyjnej- opracowywanie i kontrola wskaźników jakosci- prowadzenie ewidencji statusów reklamacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2500 brutto do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ(NR 4426)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczeniedobra znajomość MS Officezdolności analitycznesamodzielnośćodpowiedzialność
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KONSPO" MARIUSZ LATOS I ZBIGNIEW GLINIECKI - SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Budowlana 4, 85-874 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. w godz. 8.00-15.00: 601 943 502nwoloch (at) konspo.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 08:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Budowlana
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 04.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w sekretariacie szkoły w godz: 7:30-15:30. Obsługa interesantów.
Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "ORZEŁ" w Wejherowie - 2018-08-30 - Wejherowo (pomorskie)
w/g stanowiska
PACTUM KANCELARIA FINANSOWA RYSZARD TUTKO JOLANTA TUTKO SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Obsługa zleceń i kompletowanie zleceń w systemach informatycznych2. Analiza i monitorowanie rynków, prowadzenie negocjacji cenowych i zawieranie umów z kontrahentami w zakresie usług realizowanych przez jednostkę organizacyjną3. Przygotowanie niezbędnych ofert zawierających wycenę na realizację usług4. Przygotowywanie postępowań zakupowych na wyłonienie wykonawców usług5. Prowadzenie rejestru zawartych kontraktów 6. Bieżąca analiza realizacji zawartych kontraktów7. Ewidencja danych dotyczących zawartych kontraktów i udzielonych zamówień w systemach informatycznych8. Planowanie realizacji potrzeb klienta wykonawstwem własnym lub podwykonawcą9. Zlecanie i potwierdzanie wykonania usług przez podwykonawców10. Prowadzenie gospodarki magazynowejPraca na okres próbny : 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. PurkyniegoKontakt kandydatów z pracodawcą: Przemyslaw.Machowczyk2 (at) orange.com, 504 26 11 90sala D
Orange Real Estate Sp. z o.o - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert w oparciu o dostępne narzędzia i produkty, koordynacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówienia, obsługa posprzedażowa klientów.
MÓWISZ I MASZ Paweł Orzyłowski - 2016-02-01 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
1. Współpraca przy tworzenium projektów graficznych opakowań, ulotek, folderów, itp.; 2. Organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktu i marki firmy; 3. Koordynowanie działań marketingowych zmierzających do wypromowania produktu; 4. Obsługa strony internetowej firmy i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Teresin (łódzkie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja celów marketingowych, prowadzenie analiz i badań rynku, nawiązywanie i utrzymanie kontaktów biznesowych
MS Auto Service - 2016-11-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
-TWORZENIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY-OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I MARKETINGOWYCH-WPROWADZENIE FIRMY DO PORTALI INTERNETOWYCH I REKLAMA INTERNETOWA-REDAGOWANIE TEKSTÓW REKLAMOWYCH I MARKETINGOWYCH-PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ-PROWADZENIE ROZLICZEŃ-REDAGOWANIE PISM -WSPÓŁPRACA Z RADCĄ PRAWNYM
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec - 2016-09-14 - Trzebownisko (podkarpackie)
Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracodawców, sprawowanie kontroli nad dokumentacją pracowniczą oraz dokumentami dotyczącymi szkoleń z zakresu BHP.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2016-03-21 - Lublin (lubelskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Wola (śląskie)
Zarządzanie bieżącymi projektami, sprzedaż usług, testowanie usług.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Bochnia (małopolskie)
Specjalista ds. administracji ogólnej (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Bieruń (śląskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych w dziale eksploatacji., praca w godz. 8-16
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na analizie rynków arabskich pod kątem wdrażania strategi sprzedażowych firmy w celu dalszego oferowania produktów handlowych. Ponadto dokonywane będą bieżące analizy sytuacji gospodarczo-politycznych mających wpływ na prowadzenie współpracy z kluczowymi i potencjalnymi klientami Spółki z Bliskiego Wschodu i Afryki. Pracownik odpowiedzialny będzie za analizę potencjalnych ryzyk, mogących pojawić się w procesie rozwoju Spółki na rynkach krajów Bliskiego wschodu i Afryki. Odpowiedzialność pracowników dotyczyć będzie w zakresie monitorowania i analizowania otoczenia rynkowego z uwzględnieniem działań konkurencji - bezpośredni kontakt z rejonu rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Załadunek i rozładunek towarów. Kontrola stanów magazynowych, przygotowywanie i wydawanie zamówień, utrzymanie porządku w miejscu pracy. Praca w godz 06.00-14.0; 14.00-21.00; 21.00-06.00
HART sp. z o.o. - 2015-12-01 - Opole (opolskie)
Nadzór nad utrzymaniem ruchu urządzeń elektrycznych w zakładzie produkcyjnym.
Zakład Energoelektryczny "ENERGO-STIL" Sp. z o.o. - 2018-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, spec. finanse lub rachunkowość; staż pracy: min. 2 lata; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; praktyczne doświadczenie w zakresie: ewidencji faktur sprzedaży i rozrachunków, ewidencji wyciągów bankowych, przepisów regulujących proces odzyskiwania należności, rozrachunków; biegła obsługa komputera w zakresie Word, Excell, PowerPoint oraz internetu; praktyczna znajomość i umiejętność obsługi systemu Microsoft Dynamics AX lub systemu klasy ERP, mile widziana znajomość systemów hotelowych; prawo jazdy kat. B; Ponadto: umiejętność posługiwania się bazami danych do celów analitycznych, zdolność szybkiego uczenia się, dokładność i rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; zakres zadań: ewidencja wyciągów bankowych w systemie ERP, ewidencja zapłat w systemie hotelowym, współpraca wewnętrzna w zakresie aktualizacji stanu należności przeterminowanych, bieżące kontakty z kontrahentami w zakresie realizacji płatności współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie procedury prawnej odzyskiwania należności, współpraca z pozostałymidziałami Spółki, wykorzystanie wiedzy w zakresie rachunkowości, controllingu i finansów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
RYBHAND Jarocin - 2017-09-19 - Jarocin (wielkopolskie)
Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandi oraz praca z zespołem Habufa Polska.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Nysa (opolskie)
obsługa klienta (rozmowy telefoniczne, korespondencja, etc.); sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji; sporządzanie i tworzenie pism, zestawień oraz arkuszy kalkulacyjnych; prowadzenie ewidencji, rejestrów; analiza ankiet; obsługa urządzeń biurowych; działania marketingowe (promocyjne), w tym: prowadzenie działań promocyjno informacyjnych; pozyskiwanie odbiorców projektów unijnych; budowanie pozytywnego wizerunku i relacji z uczestnikami oraz klientami firmy. Miejsce odbywania stażu: Inowrocław, ul. Dubienka 2
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Komaszyce (kujawsko-pomorskie)
Znajomość ofert wiodących organizatorów, znajomość systemów rezerwacyjnych (turystyka, bilety lotnicze, ubezpieczenie), znajomość pakietu Office, komunikatywność, samodzielność oraz odpowiedzialność, doświadczenie w pracy w biurze podróży, nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista, dobre umiejętności komunikacyjne, znajomość geografii Europy i Świata, język angielski-komunikatywny, umiejętność pracy w zespole, solidność i zaangażowanie, dobry kontakt z klientami, cierpliwość i wytrwałość w dążeniu do celu, zaangażowanie, pozytywne nastawienie i chęć rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, kursach branżowych i wyjazdach studyjnych, dyspozycyjność i samodzielność w działaniu, umiejętność radzenia sobie ze stresem, komunikatywność i umiejętnośc pracy w zespole
KONSORCJUM POLSKICH BIUR PODRÓŻY SP. Z O.O. - 2018-01-23 - Łódź (łódzkie)
obowiązki kancelaryjne, administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
bezpośredni kontakt z klientami ze Szwecji oraz Ukrainy, rozwiązywanie problemów klientów, negocjacje warunków
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
obsługa klienta, przyjmowanie i układanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, spotkania z klientami, przygotowanie projektów umów, zleceń, utrzymanie relacji handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Legnica (dolnośląskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja szkoleń, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Sandomierz (świętokrzyskie)