SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ I OBSŁUGI KLIENTA Rzeszów oferta pracy AVA SP. Z O.O. SP. KOM
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna sprzedaż usług naszej firmy ( szkolenia, kursy, produkty, sprzęt )przygotowywanie dokumentacji unijnej,spotkania z klientami, videosprzedaż,budowanie pozytywnego wizerunku firmyzarządzanie sprzedażą na podległym terenie
Data publikacji: 2020-02-17
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: AVA SP. Z O.O. SP. KOM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 489, 35-304 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna sprzedaż usług naszej firmy ( szkolenia, kursy, produkty, sprzęt )przygotowywanie dokumentacji unijnej,spotkania z klientami, videosprzedaż,budowanie pozytywnego wizerunku firmyzarządzanie sprzedażą na podległym terenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: [Godzina zakończenia pracy] : 20:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: nauczyciel przedmiotów zawodowych medycznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: AVA SP. Z O.O. SP. KOM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 489, 35-304 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 489
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: nauczyciel przedmiotów zawodowych medycznych
Data dodania oferty pracy: 17.02.2020
Oferta pracy ważna do: 16.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?032062f0262b4fb71ed552666bd03a55
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji związanej z systemem HACCP i wprowadzanie zmian.
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Zagrodzie - 2019-05-21 - Zagroda (lubelskie)
-NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC;-KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI (ZUS, US);-SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH W PROGRAMIE KADROWO-PŁACOWYM ORAZ PŁATNIK ZUS;-WPROWADZANIE I AKTUALIZOWANIE DANYCH DO SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO;-ROZLICZANIE SKŁADEK ZUS I PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH;-SPORZĄDZANIE ZBIORCZYCH RAPORTÓW I SPRAWOZDAŃ W ZAKRESIE SPRAW DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA I PŁAC.
P.H.U. "ZA-BEL" Władysław Zapotoczny - 2019-09-06 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Przygotowywanie, pozyskiwanie ofert nieruchomości oraz prezentacja ofert klientowi.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GK GRZEGORZ KONIECZNY - 2018-03-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
analiza rynku, tworzenie ofert sprzedażowych, negocjowanie warunków i wumów handlowych, reazlizawnie założonych planów sprzedażowych, współpraca z klientem z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe (marketing, ew. ekonomia), dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office; mile widziana znajomość zagadnień technicznych i jęz. angielskiego; zakres obowiązków: analiza rynku spawalniczego, obsługa i aktualizacja CRM, reklama i promocja działalności Instytutu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice
INSTYTUT SPAWALNICTWA - 2018-09-27 - Gliwice (śląskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Praca w Katowicach, ul. Pukowca 25, ul. Przemysłowa 3. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-11-08 - Katowice (śląskie)
terapia indywidualna i grupa z osobami uzależnionymi
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2016-04-21 - Rożnowice (wielkopolskie)
- udzielanie porad informatycznych użytkownikom stanowisk komputerowych oraz drukujących;- weryfikacja stanu kablowego;- weryfikacja działania urządzeń peryferyjnychDEKLARACJA PO STAŻU: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Brwinów (mazowieckie)
księgowość w biurze rachunkowym, obsługa pakietów gospodarki płac
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)
Kontrola jakości detali, przygotowanie raportów pomiarowych; praca od zaraz; jedna zmiana (7-15 lub 8-16 do uzgodnienia); wynagrodzenie 3300zł- do uzgodnienia; możliwość zatrudnienia na stałe; pracodawca gwarantuje: stabilne warunki zatrudnienia- umowa o pracę, wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności, możliwość zdobywania nowych doświadczeń, rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i samorealizacji; kontakt z pracodawcą osobisty (11-16) oraz e-mailowy
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Potęgowo (pomorskie)
- koordynowanie bieżących zamóweiń oraz planowanie dostaw - wsparcie w procesie koordynowania sprzedaży- asystowanie przy prowadzeniu profili na portalach spolecznościowych (m.in. Lindkedin, VKontkte)- opracowywanie materiałów informacyjnych o firmie z zamiarem kreowania pozytywnego wizerunku w Social Media
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EXPORT-IMPORT JÓZEF WILK - 2019-02-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów na terenie Srbii, prezentacja oferty sprzedażowej, prowadzenie rozmów z klientami , nadzór sprzedaży i zamówień, znajomość rynku sprzedaży owoców i warzyw, wyjazdy do Serbii
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Koziel (mazowieckie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów na rynkach EU, udzielanie informacji o bieżących ofertach pracy, rekrutacja i selekcja pracowników, prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
FORBIS SP. Z O.O. SP.K. - 2019-05-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Wykonywanie prewencji robotów i systemów sterowania, analizowanie problemów, nadzór nad linią produkcyjną.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Wodzisław Śląski (śląskie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA TERENIE UKRAINY
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o stan techniczny nieruchomości. Zlecanie i kontrola bieżących napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej, przygotowywanie planów remontowych, organizowanie prac remontowych
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
Przedstawienie ofertRealizowanie planów sprzedażowychPrzyjmowanie i ewidencja zamówień
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe (geodezja i/lub marketing), mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu i/lub geodezji; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zdolności interpersonalne, umiejętność organizowania czasu pracy oraz umiejętności negocjacyjne; obsługa komputera, w tym pakietu Office, poczty elektronicznej i Internetu; budowanie relacji z klientami; utrzymywanie kontaktów z kontrahentami; obsługa zamówień; zarządzanie akcjami marketingowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Gliwice (śląskie)
selekcja kandydatów do pracy/ kontakt z kandydatami z Europy Wschodniej/ kontakt telefoniczny, mailowy/ rekrutacja pracowników na różne stanowiska/ bieżąca obsługa biura
DREMAN BUILDING SP. Z O.O.SP.K. - 2019-12-23 - Opole (opolskie)
Prace rachunkowe, księgowe
FIRMA HANDLOWA IN-HOME JUSTYNA SIUDEK - 2015-12-11 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych; współpraca z działem marketingu; współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw kadrowych i obliczanie wynagrodzeń.
Ostrowiecki Kombinat Budowlany S.A. - 2018-08-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówień klientów w zakładach produkcyjnych.Zarządzanie wyrobami gotowymi w magazynach, organizowanie dostaw do klienta, kontakt z klientem i zakładami produkcyjnymi. Zarządzanie i uaktualnianie bazy danych w systemie. Regularne księgowanie dostaw w systemie.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obrabiarek skrawających
Bronisław Misikonis NORTHWOOD - 2018-03-16 - Strzykocin (zachodniopomorskie)