SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy Ostrowiecki Kombinat Budowlany S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych i obliczanie wynagrodzeń.
Data publikacji: 2018-08-14
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: Ostrowiecki Kombinat Budowlany S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rosłońskiego 4, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowych i obliczanie wynagrodzeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne, najlepiej rachunkowość.
Nazwa pracodawcy: Ostrowiecki Kombinat Budowlany S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Rosłońskiego 4, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Rosłońskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie robót ogólnobudowlanych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 14.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja zamówień, ofertowanie, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami firmy,
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Piekary Śląskie (śląskie)
korekta i zabezpieczanie lakieru, czyszczenie wnętrza
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)
Praca na budowach, wznoszenie, remontowanie budynków.
PHU"POLNORD"Czesław Werkmiller - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-07-12 - Pleszew (wielkopolskie)
Rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wprowadzanie i rozliczanie raportów fiskalnych z kantyn. Sporządzanie not korygujących dot. faktur i rachunków. Prowadzenie rejestru faktur. Księgowanie i rozliczanie zaliczek. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Monitorowanie rozrachunków z tytułu zabezpieczeń należytego wykoniania. Zastępstwo kasjerki podczs nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
- planowanie procesu produkcji - nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionych- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników produkcyjnych- przygotowanie zestawień stanowisk produkcyjnych oraz instrukcji stanowiskowych- nadzorowanie obiegu dokumentacji produkcyjnej, opracowywanie oraz aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej- nadzorowanie nad wdrażaniem nowych technologii- nadzór nad przestrzeganiem zasad BHPPraca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-06 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista w zakresie rolnictwa, leśnictwa i mechaniki, przygotowanie, instalacja oraz kontrola systemu fertygacyjnego na plantacji borówki amerykańskiej, przeprowadzenie fertygacji oraz innych niezbędnych zabiegów pielęgnacji, instalacja konstrukcji, zadaszeń na plantacji
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Białousy (podlaskie)
sprzedaż produktów, pozyskiwanie i obsługa klientów wietnamskich
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie półproduktów i potraw kuchni azjatyckiej, komponowanie przypraw stosownaych w kuchni azjatyckiej. Dbałość o porządek i czystość w kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Łódź (łódzkie)
koordynowanie procesów sprzedażowych,przygotowanie ofert handlowych,rozpoznanie potrzeb klientów,budowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad środkami i procesem transportu, ścisła współpraca z agencjami celnymi i firmami spedycyjnymi w Polsce i Turcji, kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistki, nadzór nad przepływem dokumentacji transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych, poszerzanie bazy danych przewoźników
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Łazy (mazowieckie)
zajmowanie się sprawami personalnymi firmy
COMFORT S.A. - 2017-10-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Rozwóz warzyw i owoców, prace spedycyjne.
Handel Obwoźny Tomasz Włoch - 2017-09-22 - Bytom (śląskie)
obsługa klienta, wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych, bieżąca czynność związana z biurem obsługi klienta. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie +premia
"LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O. - 2017-10-27 - Pruszków (mazowieckie)
Praca na budowie, praca w Krakowie
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
- wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami, - przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE KALENDARZA SPRAW SADOWYCH, PROWADZENIE AKT SPRAW SĄDOWYCH, PISANIE PISM PROCESOWYCH I PRZEDPROCESOWYCH, WEZWAŃ I ZAWIADOMIEŃ, PROTOKOŁOWANIE ROZPRAW, PROWADZENIE BAZY DANYCH SPRAW SĄDOWYCH, PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW, OBSŁUGA SPRAW SKIEROWANYCH DO POSTĘPOWANIA MEDIACYJNEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ I SPRAWOZDAŃ DOTYCZĄCYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA AKT, WYMAGANIA: WYŻSZE PRAWNICZE, EWENTUALNIE 5 ROK STUDIÓW PRAWNICZYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PRAWNYCH, SZCZ. KPK, USTAWY O IZBACH LEKARSKICH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ, SAMODZIELNOŚĆ I BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE; GODZINY PRACY 9-17; 7:30-16; 7:'30-15wynagrodzenie 2700,00 zł + premia miesięczna max 30% + wysługa lat-max 20%
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2018-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-13 - Cieplewo (pomorskie)
1. opracowuje i sporządza na bieżąco zamówienia na potrzebne materiały niezbędne do produkcji;2. czuwa nad prawidłowym stanem i rotacją materiałów w magazynie;3.ściśle współpracuje z kontrahentami w zakresie branży stalowej;
PRZEDSIĘBIOERSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SP. Z O.O. - 2015-12-03 - Rybnik (śląskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-10-25 - Rososzyca (wielkopolskie)
bieżąca obsługa dokumentacji księgowej
Przetwórnia Owoców i Warzyw Kowalkowski Robert Lubawa - 2015-12-01 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw sprzedaży: obsługa klientów w salonie sprzedaży, aktywna sprzedaż
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Lubin (dolnośląskie)
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników - teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [Płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON- Raporty WND, INF. itd.-Kontakt telefoniczny 504-067-418,-CV: dagmara (at) pia-michna.pl
MICHNA SPÓŁKA Z O.O. SP. K. - 2016-12-01 - Ropuchy (pomorskie)
Koordynowanie pracami organizacyjnymi i nadzór nad realizacją umów o dofinansowanie:- przygotowywanie wniosków o płatność, dokumentacji i postępowań przetargowych- pisanie wniosków o dofinansowanie inwestycji,- kontakt z Instytucją Finansującą oraz udział w kontrolach- kontrolę wydatków, weryfikację wytycznych Instytucji Finansującej, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji- archiwizację dokumentacji- analizę oraz opracowywanie raportów/sprawozdań
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Cieszyn (śląskie)
realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji
GAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Wińsko (dolnośląskie)
pomoc murarzom, zbrojarzom, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
udział w przygotowaniu założeń dla realizacji projektu inwestycyjnego, w celu opracowania kompletnej dokumentacji technicznej; sporządzanie założeń technicznych które są podstawą SIWZ i zapotrzebowanie na zakup maszyn , urządzeń, konstrukcji dla realizowanych zadań w ramach branży;współpraca z Kierownikiem projektu, udział w ocenie technicznej złożonych ofert na roboty i usługi w ramach branży;zapoznawanie się z umowami, dokumentacją inwestycji, zbiorczym zestawieniem kosztów, harmonogramami dostaw oraz montażu urządzeń inwestycyjnych;uczestniczenie w opracowywaniu wniosków z przebiegu zadania inwestycyjnego w celu udoskonalenia procesu realizacji inwestycji, wykonywanie raportów, prezentacji oraz prognozowanie wykonania zakończenia prac inwestycyjnych
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-08-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykszyałcenie średnie ogólnokształcące, mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, mile widziane doświadczenie w sprzedażu usług finansowychZakres obowiązków: - aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych- utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami- pozyskiwanie nowych klientów- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmyPraca w firmie: Fines Operator Bankowy
Biznes Partner Mikołaj Roszczak - 2018-02-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)