SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Kamieniec Ząbkowicki oferta pracy P.H.U. "ZA-BEL" Władysław Zapotoczny

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: -NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC;-KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI (ZUS, US);-SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH W PROGRAMIE KADROWO-PŁACOWYM ORAZ PŁATNIK ZUS;-WPROWADZANIE I AKTUALIZOWANIE DANYCH DO SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO;-ROZLICZANIE SKŁADEK ZUS I PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH;-SPORZĄDZANIE ZBIORCZYCH RAPORTÓW I SPRAWOZDAŃ W ZAKRESIE SPRAW DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA I PŁAC.

Data publikacji: 2019-09-06

Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)

Pracodawca: P.H.U. "ZA-BEL" Władysław Zapotoczny

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolejowa 15a, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC;-KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI (ZUS, US);-SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH W PROGRAMIE KADROWO-PŁACOWYM ORAZ PŁATNIK ZUS;-WPROWADZANIE I AKTUALIZOWANIE DANYCH DO SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO;-ROZLICZANIE SKŁADEK ZUS I PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH;-SPORZĄDZANIE ZBIORCZYCH RAPORTÓW I SPRAWOZDAŃ W ZAKRESIE SPRAW DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA I PŁAC.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8 00 - 16 00

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamieniec Ząbkowicki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamieniec Ząbkowicki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU PROMAX PŁATNIK- BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMSTAŻ PRACY 2-3 LATA

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: P.H.U. "ZA-BEL" Władysław Zapotoczny

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich

Adres pracodawcy:
Kolejowa 15a, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+ OSTATNIE ŚWIADECTWO PRACY

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU , Godziny : PO UPRZEDNIM KONTAKCIE TELEFONICZNYM

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: ząbkowicki

Gmina pracodawcy: Kamieniec Ząbkowicki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kamieniec Ząbkowicki

Ulica pracodawcy: Kolejowa

Numer budynku pracodawcy: 15a

Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 06.09.2019

Oferta pracy ważna do: 30.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?905f4031eb132c53565e3498e3863ec1

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA BANKOWOŚCI - od 2 100 PLN

obsługa klienta banku
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO (J. FRANCUSKI) - od 3 900 PLN

Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 2 000 PLN

selekcja i rekrutacja pracowników na stanowiska niższego, średniego szczebla, delegacje, podpisywanie umów z kontrahentami
kontakt przez OHP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 15 PLN

Opracowywanie projektów umów, uchwał, pełnomocnictw zarządzeń oraz innych dokumentów prawniczych, w tym w języku rosyjskim i języku ukraińskim; interpretowanie prawa i opracowywanie wyjaśnień obowiązujących przepisów, opiniowanie umów; opracowywanie informacji dla kierownictwa o przewidywanych zmianach w prawie i w przepisach w zakresie interesującymKlientów Kancelarii, zwłaszcza prawie ukraińskim i rosyjskim; prowadzenie szkoleń w zakresie rozumienia i stosowaniaprawa dla Klientów w języku rosyjskim i języku ukraińskim; udzielanie porad prawnych Klientom Kancelarii; przyjmowanie interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ - 1 017,4 PLN

PROWADZENIE RAPORTÓW BILANSÓW TOWARÓW W MAGAZYNIE, NADZÓR NAD TWORZENIEM, KORYGOWANIEM I ROZLICZANIEM PROCESU FAKTUROWANIA, UZGADNIANIE ZDANIA TOWARU WYPRODUKOWANEGO W FIRMIE
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

Budowanie wizerunku marki w sieci, planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanałach e-commerce, obsługa sklepu internetowego (dodawanie produktówna stronę, tworzenie treści), monitorowanie działań w zakresie SEOi SEM, monitoring i analiza konkurencyjności oferty na rynku e-Commerce, udział w planowaniu magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 780 PLN

poszukiwanie kontrahentów dbanie o wizerunek przedsiębiorstwa, realizacja planów sprzedażowych przedsiebiorstwa, obsługa zamówień, kontrola dostawy towarów, obsługa sprzedaży
BOWIM PODKARPACIE - 2019-04-09 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-01-03 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 6 500 PLN

Wyszukiwanie kandydatów w różnych kanałach rekrutacyjnych (Linkedin, Xing) i prowadzenie ich przez proces rekrutacyjny w lokalizacjach Azja-Pacyfik. Utrzymywanie relacji z kandydatami, którzy mogą być zainteresowani pracą w późniejszych terminach. Kontakt z kandydatami pasywnymi z regionu Azja-Pacyfik. Mapowanie rynku w celu zidentyfikowania trendów w rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC; SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji związanej z całym przebiegiem zatrudnienia pracowników, w tym cudzoziemców; sporządzanie raportów rozliczeniowych dla ZUS, GUS, deklaracji podatkowych; sporządzanie listy płac (w tym wynagrodzenia, zasiłki, potrącenia); sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, czuwanie nad pozyskaniem dokumentów pozwalających na pracę cudzoziemców wraz z obsługą obowiązków z tym związanych; samodzielne sporządzanie (bez wyceny) i obsługa ofert do postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z PZP; czuwanie nad pozyskaniem dokumentów wymaganych do podpisania umowy dla wygranych postępowań.
GARDENBUD Sp. z o.o. - 2019-04-25 - Libiąż (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I MARKETINGU - 3 000 - 4 000 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: przygotowanie i uaktualnianie bazy potencjalnych klientów, rejestrację na portalach przetargowych oraz branżowych, cykliczne sprawdzanie portali, informacji. Kompletowanie dokumentów, tłumaczenie ich, pilnowanie terminów składania ofert. Wyszukiwanie, proponowanie targów, wystaw. Projektowanie materiałów reklamowych dla całej firmy. Koordynowanie publikacji prasowych.
MOSTOSTAL CHOJNICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-01 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA (DS. ŻYWNOŚCIOWYCH)W SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJWYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 520 PLN

Główne obowiązki na stanowisku pracy:-sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na artykuły żywnościowe związane z planowaniem żywienia funkcjonariuszy SG, pracowników i innych osób w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,-samodzielne rozpoznawanie rynku na dostawy, usługi w dziale żywnościowym w celu zapewnienia nieprzerwanego zabezpieczenia potrzeb Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,-bieżące samodzielne prowadzenie elektronicznej ewidencji środków trwałych Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej, prowadzenie książki kontowej wydatków budżetowych, sprawdzanie, przygotowywanie i opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami na środki trwałe. Sporządzanie sprawozdań rocznych ze środków trwałych, sporządzanie Planu Zamówień Publicznych w zakresie działalności działu żywnościowego. Odpowiadanie za jego realizację zgodnie z planem rzeczowo-finansowym. Branie udziału w rocznym planowaniu potrzeb rzeczowo-finansowych działu żywnościowego,-sporządzanie projektów decyzji Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakresie Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej i opiniowanie wniosków o odpłatne wyżywienie kierowane do Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem uzyskania zgody,-bieżące branie udziału w klasyfikowaniu i wybrakowaniu sprzętu Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej,- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:-stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,-występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,-upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,-doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, -przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,-prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,-prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,-gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,-zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,-prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:-koordynacja i zarządzanie projektami, -organizacja zadań w projektach,-opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,-rekrutacja uczestników do projektu,-kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,-przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,-współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,-czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,-przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,-promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,-sprawozdawczość okresowa,-monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,-bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,-przygotowywanie wniosków o płatność,-archiwizacja dokumentacji projektów,-reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku - 2019-10-29 - Płock (mazowieckie)

KONSERWATOR - SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY - od 2 540 PLN

- utrzymanie powierzonych do konserwacji obiektów i urządzeń przed przedwczesnym zniszczeniem polegające na konserwacji i wymianie lub reperacji,- usuwanie zgłoszonych i stwierdzonych w czasie pracy usterek, uszkodzeń itp.,- dokonywanie okresowych przeglądów stanu użytkowania obiektów i zgłaszanie wyników przeglądu przełożonemu,- remontowanie i konserwacja sprzętu kwaterunkowego,- bieżąca konserwacja i nadzór nad sprawnością maszyn stolarskich.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2019-08-07 - Osowiec-Twierdza (podlaskie)

SPECJALISTA - PSYCHOLOG - 1 600 - 1 700 PLN

Praca w Regionalnej Wojskowej Pracowni Psychologicznej we Wrocławiu. Rejestrowanie badanych pod nadzorem zatrudnionego w przychodni psychologa, uczestnictwo w badaniach selekcyjno-kwalifikacyjnych kandydatów do służby wojskowej oraz żołnierzy. 1/2 etatu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 656 161, Monika Brzyk lub Jan Bartoszewicz.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS HANDLU I ZAOPATRZENIA, - od 2 500 PLN

Pełna i samodzielna obsługa stoiska stacjonarnego komputer,kasa,terminal - bezpośredni kontakt z klientem.Obsługa sklepu internetowego, korespondencja, wysyłka towarów.Zaopatrzenie i sprzedaż towaru będącego przedmiotem naszego obrotu.Wykonywanie usług w zakresie dorabianie kluczy, drobne usługi ślusarskie, drobne usługi zegarmistrzowskie,obsługa ksero, obsługa komputera, Dbanie o porządek i wizerunek firmy. Dbanie wyniki finansowe.Lojalność wobec właściciela i dobra współpraca z resztą załogi.
PHU EXPRES A.Oleszek - 2019-08-05 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 3 500 PLN

Szczegóły naboru na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe lub średnie; doświadczenie zawodowe: 4 lata przy wykształcenieu wyższym; 5 lat doświadczenia przy wykształceniu średnim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-06-26 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA IT - do 2 700 PLN

Wdrażanie stworzonych rozwiązań do środowiska produkcyjnego, implementacja projektów na styku IT z obszarami automatyki, elektroniki, robotyki oraz biznesu, wsparcie techniczne pierwszej i drugiej linii, administracja systemów, aplikacji oraz optymalizacji procesów.
PREH CAR CONNECTN POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

współpracaz mediami, szkołami, pozyskiwanie sponsorów, reklam, funduszy
REGIONALNA FUNDACJA FILMOWA - 2016-02-02 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. HR (STAŻ) - 997,4 PLN

wystawianie i redagowanie na portalach społecznościowych ogłoszeń dotyczących poszukiwania pracowników, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA - od 2 250 PLN

prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazieleniania i wzajemnej zgodności: organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-11-08 - Barzkowice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW W ZESPOLE DS. PROGRAMÓW EUROPEJSKICH I WSPÓŁPRACYMIĘDZYNARODOWEJ - od 1 850 PLN

1.Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie;
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)

MONTER-KIEROWCA - od 2 250 PLN

kierowca, monter stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Łeba (pomorskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 100 PLN

Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień poprzez sklep internetowy, Allegro oraz OLX, obsługa klientów i doradztwo za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu,tworzenie, poszerzanie i zarządzanie treścią w sklepach internetowych, aktualizacja opisów, zdjęć, wprowadzanie nowych produktów, aktualizacje, przygotowywanie promocji i ich wizualizacji, współtworzenie planów sprzedażowych i ich realizacja przy współpracy z innymi członkami zespołu, bieżąca obsługa platformy handlu elektronicznego i powiązanych z nią programów, organizacja i realizacja strategii cenowej i marketingowej, kontakt z zewnętrznymi partnerami w zakresie obsługi procesów sklepu internetowego, sporządzanie raportów związanych z funkcjonowaniem sklepów internetowych oraz aukcji, prowadzenie fan page.
Copy -net s.c. - 2016-09-20 - Kielce (świętokrzyskie)


Wybierz powiat