SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Gliwice oferta pracy INSTYTUT SPAWALNICTWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe (marketing, ew. ekonomia), dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office; mile widziana znajomość zagadnień technicznych i jęz. angielskiego; zakres obowiązków: analiza rynku spawalniczego, obsługa i aktualizacja CRM, reklama i promocja działalności Instytutu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice
Data publikacji: 2018-09-27
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: INSTYTUT SPAWALNICTWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe (marketing, ew. ekonomia), dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office; mile widziana znajomość zagadnień technicznych i jęz. angielskiego; zakres obowiązków: analiza rynku spawalniczego, obsługa i aktualizacja CRM, reklama i promocja działalności Instytutu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office
Nazwa pracodawcy: INSTYTUT SPAWALNICTWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wraz ze zgodą na przwarzanie danych osobowych wysyłać na adres e-mail pracodawcy do dnia 30.10.2018. Pracodawca skontaktuje się z wybranymi osobami po przeanalizowaniu ofert do 09.11.2018
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bezpośrednia obsługa klienta.Wycena i sprzedaż okien PCV.Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk - 2017-10-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
przygotowywanie i wprowadzanie do systemu kadrowo - płacowego danych niezbędnych do poprawnego przeliczenia listy płac, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa oraz administrowanie tą dokumnetacją, współpraca z instytucjami ZUS, US, PIP, PEFRON, GUS, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, przygotowywanie róznorodnych raportów i analiz dotyczacych czasu pracy i wynagrodzeń pracowników
MATPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
praca biurowa - branża metalowa
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Lębork (pomorskie)
Naprawa samochodów osobowych
Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów AUTO POMAGIER - 2016-05-06 - Gdańsk (pomorskie)
Kontaktowanie się z klientami głównie ze Szwecji, przekazywanie informacji.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja i realizacja procesów logistycznych w firmie, zaopatrzenie, kontakt z dostawcami, optymalizacja stanów magazynowych (transakcje krajowe i zagraniczne), kompletacja towarów i materiałów dla procesów sprzedaży oraz produkcji i serwisu, sporządzanie planów i optymalizacja procesów produkcyjnych, dokumentacja działań w systemie ERP firmy.
STERNET Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Tarnów (małopolskie)
obsługa serwisowa, dobór akcesoriów do urządzeń mobilnych, konfiguracja sprzętu
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Nowy Targ (małopolskie)
zapewnienie realizacji zadań przez zespół developerski zgodnie z wymogami projektowymi, bliska współpraca z właścicielem produktu, edukowanie członków zespołu
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek, obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-18 - Lubaczów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw ekonomicznych, kadrowyck,. obsługa kasyProwadzenie i rozliczenie pracy kierowców
MIEJSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI - SŁUPCA - 2019-06-27 - Słupca (wielkopolskie)
Bezpośredni kontakt z klientem. Przygotowywanie ofert zgodnie z wymaganiami klientów. Organizowanie dokumentacji potrzebnych do podróży (odprawy lotnicze on-line, ubezpieczenia, wynajem aut). prowadzenie profilu na FB. Inne prace biurowe.Umowa o pracę na okres próbny, jedna zmiana, cały lub 3/4 etatu. Praca w godzinach 10:00-18:00 od poniedziałku do piątku.kontakt z pracodawcą; 71 712 07 70/71, biuro (at) vascotravel.com.pl
VASCO TRAVEL AGNIESZKA KOTULA, KATARZYNA MORZEJKO SPÓŁKA CYWILNA - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie biur, hali, pomieszczeń socjalnych. Praca w godz.: 6-14. Miejscw wykonywania pracy: Wrocław, ul. Szczecińska 7, ul. Skarbowców 23 oraz wg zleceń - Wrocław i okolice.
kontakt przez PUP - 2019-12-04 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Pajęczno (łódzkie)
Handel międzynarodowy z firmami pakistańskimi i indyjskimi, prowadzenie negocjacji w języku pakistańskim i indyjskim, wyszukiwanie ofert w internecie i kontakt z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Pomoc w przygotowywaniu projektów pism z zakresu przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, pomoc w przygotowywaniu projektów pism w sprawie interpretacji przepisów ustawy oceny oddziaływania na środowisko, pomoc w bieżących pracach Departamentu.
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Rozmowy telefoniczne z klientami ,pozyskiwanie nowych klientów,komunikatywność
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Tczew (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE STRATEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNKI UNII EUROPEJSKIEJ, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z ODBIORCAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH (W SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED), ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENTU SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, OGÓLNA WIEDZA W ZAKRESIE HANDLU OŚWIETLENIEM TYPU LED, ZNAJOMOŚĆ ŚWIATOWYCH RYNKÓW PRODUKTÓW OŚWIETLENIOWYCH, DOŚWIADCZENIE W HANDLU I OBROCIE PRODUKTAMI OŚWIETLENIOWYMI NA ŚWIATOWYCH RYNKACH, W TYM RYNKU CHIŃSKIM ORAZ RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Trzy zmianyOd 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wprowadzanie i sporzadzanie dokumentacji finansowo-księgowej
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-księgowych, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, VAT, GUS, obsługa programu komputerowego Rai.
WOLTAN ZAKŁADY APARATURY ELEKTRYCZNEJ SP. Z O.O - 2016-04-27 - Łódź (łódzkie)
Pakowanie produktów gotowych i półproduktów. Zabezpieczanie wyrobów do transportu. Układanie produktów zgodnie z zamówieniem. Pakowanie i komplementacja towarów. Proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Zduny (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-12 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie i opracowywanie ofert szkoleniowych, wyszukiwanie, dobieranie i pozyskiwanie trenerów, wykładowców. Organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym, logistycznym. Nadzorowanie przebiegu szkoleń. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. Prowadzenie rozmów telefonicznych z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy, tworzenie i administrowanie bazą danych kontaktowych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)