SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Sprzątanie biur, hali, pomieszczeń socjalnych. Praca w godz.: 6-14. Miejscw wykonywania pracy: Wrocław, ul. Szczecińska 7, ul. Skarbowców 23 oraz wg zleceń - Wrocław i okolice.
Data publikacji: 2019-12-04
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzątanie biur, hali, pomieszczeń socjalnych. Praca w godz.: 6-14. Miejscw wykonywania pracy: Wrocław, ul. Szczecińska 7, ul. Skarbowców 23 oraz wg zleceń - Wrocław i okolice.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sprzątaczka biurowa
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Sprzątaczka biurowa (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: bez znaczenia, staż pracy: 6 miesięcy na podobnym stanowisku, umiejętności: znajomość środków czyszczących, mile widziana umiejętność obslugi maszyny sprzątającej, odpowiedzialność, dokładność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data dodania oferty pracy: 05.12.2019
Oferta pracy ważna do: 27.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cba36807aeb90e3f6a86d29c79caca82
Podobne oferty pracy
- aktywne pozyskiwanie klientów i partnerów biznesowych- przygotowywanie ofert handlowych w jezyku arabskim
kontakt przez PUP - 2020-11-09 - Łódź (łódzkie)
Dowóz towaru bezpośrednio do klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert, wykonywanie obmiarów, kosztorysów, opracowywanie koncepcji prac i ich wycena (branża instalacji sanitarnych). Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia osoby. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
"TERMOTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Piła (wielkopolskie)
Przewóz towarów na terenie kraju.
F.H.U. AGROSTAN - 2017-03-17 - Stare Proboszczewice (mazowieckie)
obsługa klientów, realizacja celów sprzedażowych, praca w Salonie PLUS między godz. 9-21 od poniedziałku do niedzieli - wg grafiku, wynagrodzenia: 1850 zł + prowizja
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-13 - Janki (mazowieckie)
poszerzanie rynku zbytu, kontakt z klientem,
WOODPOL SP.ZOO - 2020-11-09 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych.
"LEMAR" E.Czyża, P.Bieleń sp. jawna - 2016-07-15 - Grajewo (podlaskie)
1. Przeprowadzenie wstępnej diagnozy potencjału i funkcjonowania społecznego.2. Kwalifikowanie uczestnika do preferowanej ścieżki wsparcia (1. Społecznej lub 2. Społ.- zawodowej).3. Wydawanie opinii dla uczestnika ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej (po pierwszym miesiącu uczestnictwa) w zakresie kierowania uczestnika do WCI i wyboru zewnętrznego kursu zawodowego i praktyk, badania predyspozycji udziału i określanie formy wsparcia udziału w projekcie dla każdego uczestnika.4. Prowadzenie monitoringu postępów w zakresie reintegracji społecznej (wszystkich uczestników, przez cały okres ich udziału w projekcie).5. Opracowywanie raportu końcowego dla każdego uczestnika.6. Badanie postępu efektywności społecznej i zatrudnieniowej na zakończenie udziału w projekcie.7. Pełnienie roli opiekuna wsparcia przez cały okres udziału w projekcie.8. Prowadzenie konsultacji indywidualnych w zależności od potrzeb uczestnika.9. Współpraca ze Stowarzyszeniem KARAN oraz MOPS w zakresie reintegracji każdego uczestnika.10. Inne czynności związane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.11. Współpraca z kadrą projektu i udział w spotkaniach kadryForma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista wsparcia, w terminie do dnia 24.06.2020 r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Dyrektor Wrocławskiego Centrum Integracji - Róża Szerement, tel. 504 799 565. Oferta dostępna w sali C, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2020-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
-opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych, marketingowych oraz redagowanie tekstów,-edycja treści na istniejących stronach internetowych,-prowadzenie kont firmowych na portalach społecznościowych,-ścisła współpraca z działem handlowym,-przygotowywanie materiałów prasowych,-współpraca z partnerami zewnętrznymi, agencjami reklamowymi,-wsparcia przy organizacji wydarzeń, eventów, targów, konferencji,-kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów,-wspieranie działu sprzedaży,-analizowanie postępowań przetargowych,-tworzenie ofert przetargowych i sprzedażowych,Oferujemy:-stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-atrakcyjny system wynagrodzeń,-możliwość podnoszenia kwalifikacji,-bardzo dobre warunki pracy,-bardzo dobrą atmosferę w pracy
MEDSEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-02 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż części do Rosji i zdobywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych.Miejsce pracy: ElblągGodziny pracy: do ustalenia, pełen wymiar czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia chińskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- OBSŁUGA MASZYN:PIŁY FORMATOWEJ, HEBLARKI,GRUBOŚCIÓWKI,FREZARKI LUB GOTOWOŚĆ DO PRZYUCZENIA (ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA)- OBSŁUGA ELEKTRONARZĘDZI- DROBNE PRACE NAPRAWCZE I KONSERWATORSKIE- POMOC PRZY CIĘŻSZYCH PRACACH PORZĄDKOWYCH- PRZEWÓZ TOWARU LUB OSÓB BUSEM (9 OSÓB)WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SZCZECINIE - 2019-11-22 - Dobra (zachodniopomorskie)
wprowadzanie faktur, odbieranie poczty elektronicznej
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2017-12-14 - Lubsko (lubuskie)
- pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu- reprezentowanie spółki w krajach arabskich- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2020-03-31 - Łódź (łódzkie)
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - rozliczanie czasu pracy, - administracja dokumentacji dostarczonej do działu, - realizacja procesu naliczania i wypłat wynagrodzeń, - rozliczanie czasu pracy, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi ZUS, US, GUS i inne, - przestrzeganie obowiązujących w zakładzie zasad BHP, - obsługa ubezpieczenia grupowego,- wystawiane i podpisywanie wszelkich zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,- podpisywanie dokumentacji związanej z PIT i ZUS.Kontakt e-mail: m.frankiewicz (at) trenkwalder.com.pl.Oferta dostepna w sali: E.
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego Amazon.
INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-01 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, realizacja zamówień składanych przez klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży, wyjazdy służbowe na terytorium Białorusi, Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Przemyśl (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami z Afryki Środkowej i Wschodniej. Obsługa transakcji handlowych. Dbałość o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie procedur rekrutacji i selekcji kandydatów także z zagranicy na różne stanowiska- przygotowywanie dokumentów zwiazanych z podjęciem pracy - tworzenie baz danych
Alex Personel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Montaż stolarki budowlanej
BRAMY - POLSKA.PL - 2019-01-28 - Szydłowiec (mazowieckie)
realizowanie planów sprzedażowych poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
"PARTNER CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Wolbórz (łódzkie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej; wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online
AGRO-SKLEP SP. Z O.O. SP.K. STRZELCE OPOLSKIE - 2018-03-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Gdynia (pomorskie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Naliczanie i dokumentowanie wydatków osobowych i świadczeń pracowników Szkoły oraz realizacja zadań związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym. Umowa na okres próbny 3 m-ce. planowane zatrudnienie kwiecień/maj. Jedna zmiana w godz. pn.-czw. 07.30-15.30, pt. 07.00-15.00.
SZKOŁA POLICJI W PILE - 2018-02-21 - Piła (wielkopolskie)
Wykańczanie wnętrz.
"PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE LUX JANINA I BOGUSŁAW LEJMAN SPÓŁKA JAWNA" - 2020-05-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Aktywna sprzedaż ofert usług branży turystycznej- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie relacji z obecnymi Klientami- Realizacja planów sprzedaży- Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert i koordynacja ich realizacji- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
AMW REWITA Sp. z o.o. - 2018-06-05 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)