SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - JANKI - SALON PLUS Janki oferta pracy LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - JANKI - SALON PLUS
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów, realizacja celów sprzedażowych, praca w Salonie PLUS między godz. 9-21 od poniedziałku do niedzieli - wg grafiku, wynagrodzenia: 1850 zł + prowizja
Data publikacji: 2016-07-13
Lokalizacja: Janki (mazowieckie)
Pracodawca: LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mszczonowska 3, 05-090 Janki, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów, realizacja celów sprzedażowych, praca w Salonie PLUS między godz. 9-21 od poniedziałku do niedzieli - wg grafiku, wynagrodzenia: 1850 zł + prowizja
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - JANKI - SALON PLUS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Janki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2016
Data zakończenia pracy: 25.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży
Nazwa pracodawcy: LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Mszczonowska 3, 05-090 Janki, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Raszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Janki
Ulica pracodawcy: Mszczonowska
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.07.2016
Oferta pracy ważna do: 13.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Układanie instalacji elektrycznej, obsługa i naprawy urządzeń elektrycznych, wentylacji, mechanicznych, obsługa urządzeń akustycznych.Godziny pracy: 8-16, 14-22.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-03-22 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie wybranych analiz, dokumentów, prezentacji na potrzeby biura, sporządzanie kosztorysów ofertowych na przetargi, terminowe przygotowywanie wycen, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o sporządzane kalkulacje kosztowe, budowanie i utrzymywanie długoterminowych pozytywnych relacji z klientami.
ASTORGA SP. Z O.O. - 2016-02-17 - Nowe Grabie (mazowieckie)
tworzenie ofert dla klientów; dowóz towaru do klienta, odbiór i wysyłka towaru u kuriera; zamwaianie towaru; negocjowanie cen/warunków;
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Legnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
przyjmowanie zapotrzebowań na zakupy, organizacja konkursu ofert, negocjacje z dostawcami, finalizacja dostaw
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Starachowice (świętokrzyskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Przedsiębiorstwo OCHMAN Adam Ochmann - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa w zakresie umów o pracę
"Audytor" Biuro Rachunkowe - Małgorzata Grabowska - 2016-04-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Staż w firmie: PPHU PABLO. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Podzamcze (świętokrzyskie)
- obsługa urządzeń biurowych- obsługa beneficjentów- zapoznanie się z dokumentacją unijną- przygotowywanie korespondencji- przygotowywanie wniosków o pomoc unijną- wsparcie administracyjne w czasie realizacji projektu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bielsko (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż usług izolacyjnych
PPHU "Andy" Izolacje Tekstylne Maciaszek Andrzej - 2017-09-13 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami ze wschodu, liczne wyjazdy zagraniczne w celu podpisywania umów.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Żelechów (mazowieckie)
- obsługa kontrahentów- dbanie o estetykę sprzedaży - aktualizacja cen towarów na sprzedażyOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: WyryPraca w godzinach: 10-18 pn-pt . Możliwość pracy w soboty w godz. 8-15- za sobotę będzie do wybrania dzień wolny . (ok. 2 soboty w m-cu).
INSTALATOR sp. zo.o. sp.k - 2017-02-01 - Wyry (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klintów, kontakt z obecnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Pianowo (wielkopolskie)
Firma specjalizująca się w usługach ubezpieczeniowych oferuje staż absolwencki dla osób, które wiążą swój rozwój zawodowy z branżą finansowo - usługową. Staż absolwencki obejmuje szkolenia przygotowujące do pracy, po których osoba odbywająca staż rozpocznie obsługę klienta w zakresie podstawowym. Następnie po drugim etapie szkoleń uczestnik stażu rozpocznie obsługę klientów w zakresie doradztwa w wyborze produktów ubezpieczeniowych.Praca w Centrum Ubezpieczeń jest to praca w biurze, dla tych którzy lubią dynamicznie działać, preferują pracę, gdzie jest kontakt z klientami oraz dla tych którzy dodatkowo chcą być premiowani za aktywną pracę.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zamówienie transportów
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
-pełnienie roli "łącznika" pomiędzy fabryką Philips Lighting Electronics a funkcją zakupową w Holandii,pełnienie roli członka zespołu wprowadzającego nowe produkty do produkcji, w zakresie inżynierii zakupowej, materiałów, kosztów, negocjacji,- prowadzenie oraz egzekucja projektów optymalizacji kosztowej,ścisła współpraca z działąmi: rozwoju, marketingu, jakości oraz logistyki,- aktywny udział w projektach "value engineering" oraz warsztatach, a także dalsze wprowaddzanie akcji usprawniajacych po warsztatach,- mapowanie bazy dostawców, wybór dostawców, współpraca z dostawcami, negocjacje z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Piła (wielkopolskie)
Planowanie, realizacja i promowanie kampanii i programów społecznych, badania rynkowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kraków (małopolskie)
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładach pracy,- prowadzenie szkoleń BHP,- sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP,- ocena ryzyka zawodowego,- opracowywanie instrukcji stanowiskowych,- koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy,- sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
P.P.H.U. AGC ENGINEERING Adam Celebański - 2018-03-30 - Koniecpol (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
operator VAVmarketingfotografowaniefilmowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Buk (wielkopolskie)
Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Wdrażanie strategii i metod promocji, doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Włodawa (lubelskie)
Praca w Kutnie-tworzenie działu kontroli jakości,czuwanie nad zapewnieniem wysokich standardów produktów, wykonywanie pomiarów i kontroli,nadzór nad audytami procesu i produktu,wdrażanie zmian,obsługa recylkulacji,mile widziane osoby niepełnosprawne,doświadczenie na podobnym stanowisku-mile widziane
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-01-25 - Kutno (łódzkie)
wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, komunikatywna znajomość języka obcegotylko w okresie próbnym stawka minimalna dalej wzrost wynagrodzenia
PHU PETROL Sp. z o.o., Hotel "ZAJAZD POD SZYSZKAMI" - 2017-03-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- Odpowiedzialność za utrzymanie dobrych relacji wewnątrz firmy jak na zewnątrz współpracując z klientami czy Partnerami handlowymi IBM, w zakresie wsparcia umów finansowych; Odpowiedzialność i posiadanie kompetencji w zakresie finansowania umów handlowych czy usług globalnego odzyskiwania aktywów; Korzystanie z dedykowanych systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów, administrowanie, przygotowywanie i akceptacja umów, wstępne fakturowanie / rozliczanie umów, indeksowanie stawek, zwroty, wynajem pośredni oraz rozliczanie końca okresu najmu, finansowanie dostawców, syndykacje, zakupy, finansowanie należności oraz zobowiązań; Zarządzanie należnościami i windykacja; Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla biznesu - odpowiedzialność za zadania organizacyjne o różnym stopniu złożoności; Zapewnienie strategicznego i kompleksowego wsparcia IBM, działając jako źródło informacji o wynikach biznesowych, formułowaniu strategii biznesowej, zarządzaniu własnymi procesami i wymaganiami systemowymi, zarządzając kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności, jak też wzmacnianie systemu kontroli wewnętrznych IBM; Koncentrowanie się na celach indywidualnych, zespołowych, działowych oraz operacyjnych. Pracownicy IBM Global Financing ( IGF) pełniący tę funkcję, zazwyczaj należą do wewnętrznej organizacji Business Support Operation (BSO). - Wynagrodzenie: nie mniej niż 8498 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 01.08.2018 r. do 31.07.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, Kierunki finansowe / Ekonomiczne / Biznesowe/ Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 8-10 lat na podobnym stanowisku w zakresie analizy finansowej i biznesowej, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza z zakresu zapewniania wsparcia operacyjnego dla biznesu; Doskonałe umiejętności analityczne, w tym analizy biznesowej i finansowej; Umiejętność formułowania strategii biznesowej; Znajomość systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów; Wiedza z zakresu czynności administrowania, przygotowywania i akceptacji umów, fakturowania / rozliczania umów, indeksowania stawek, zwrotów, wynajmu pośredniego oraz rozliczania końca okresu najmu, finansowania dostawców, syndykacji, zakupów, finansowania należności oraz zobowiązań; Wiedza dot. zarządzania należnościami i windykacji oraz zarządzania kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności i wzmacniania systemu kontroli wewnętrznych; Znajomość branży IT; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie (min. B2).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
montaż i konserwacja systemów nawadniających oraz profesjonalne zakładanie trawników
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Skrzeszew (mazowieckie)
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w jęzuku rosyjskim lub ukraińskim, przygotowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy, monitorowanie pracy zatrudnionych osób, tworzenie baz danych dla księgowości.
BISS GROUP SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Gdynia (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)