SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG IMIGRACJI I LEGALIZACJI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG IMIGRACJI I LEGALIZACJI
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy.
Data publikacji: 2017-11-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Umowa zlecenie, od 18h/tydzień do 72h/miesiąc, system cz. pracy jedna zmiana
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG IMIGRACJI I LEGALIZACJI
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2017
Data zakończenia pracy: 12.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe min. 2 miesiące na danym stanowisku, znajomość programów komputerowych.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 01.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Podobne oferty pracy
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-22 - Katowice (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiempracownika oraz wsparcie we wdrożeniu do pracy. Zakładanie, prowadzenie iaktualizacja akt osobowych pracowników firmy. Prowadzenie i weryfikacjaewidencji czasu pracy. Planowanie i organizowanie szkoleń oraz nadzór nad ichrealizacją. Nadzór nad procesami przetwarzania danych osobowych. Sporządzanie raportów i analiz kadrowych na potrzeby firmy. Prowadzenierejestru planowanych i zrealizowanych szkoleń pracowników oraz prowadzeniedokumentacji z nimi związaną. Realizacja projektów z obszaru miękkiego HR. Praca od 8-16
ILLUSTRO DORADZTWO S.C. G. Rippel, N. Kotas-Rippel - 2018-01-12 - Opole (opolskie)
Wg rozporządzenia i norm. Praca w godzinach 8-16
PGB human resources sp. z o.o. - 2017-05-25 - Murów (opolskie)
Ochrona obiektów (obiekty różnego rodzaju - użyteczności publicznej i biurowe) na terenie Gdyni.
Nord Security Sp. z o. o. - 2017-07-04 - Gdynia (pomorskie)
- Obsługa klienta na sali sprzedaży- Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie (Subiekt GT)- Wprowadzanie do systemu dokumentów handlowych- Aktywne poszukiwanie nowych klientów- Przygotowywanie ofert- Realizacja zamówień
Hurtownia Porcelany "CENTRUM" Porcelana, Szkło, Sztućce Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2017-11-17 - Świętochłowice (śląskie)
Dostarczanie korespondencji i przekazów pieniężnych.Budowanie pozytywnej relacji z klientami. Praca w godzinach 8.00-16.00 (zadaniowy system pracy). Zatrudnienie na okres 3 miesięcy. Praca na terenie Śremu.
Poczta Polska S.A. - 2017-04-19 - Śrem (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klientów w siedzibie pracodawcy, obsługa zapytań mailowych i telefonicznych, sprzedaż wycieczek i usług turystycznych, obsługa posprzedażowa klienta,
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Piła (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bolechowice (świętokrzyskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-02-21 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-08-30 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż usług firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie i rozliczanie urlopów, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, list obecności, przygotowywanie umów, świadectw pracy, wystawianie dokumentów i zaświadczeń, itp.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-09-10 - Poznań (wielkopolskie)
KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KLUCZOWYCH KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY,SPRZEDAŻ PRODUKTÓW/USŁUG
UNICALL COMMUNICATION GROUP POLAND SP. Z O.O. - 2019-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie stałego i dobrego kontaktu z obecnymi klientami. Przygotowywanie i rozsyłanie ofert handlowych. Przygotowywanie umów z klientami. Rozliczanie z wykonanych prac. Praca na terenie woj. lubelskiego.
Cool Expert Waldemar Zań - 2019-06-05 - Stare Króle (lubelskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku hiszpańskiego, kontakt z klientami z rynku hiszpańskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy1)Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 1050 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godz.: 7:30-15:30. Możliwość zatrudnienie również w zadaniowym czasie pracy. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe:rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości i płac. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
Kształtowanie wizerunku firmy, kontakty z mediami, nadzór nad współpracującymi agencjami PR, przygotowywanie materiałów informacyjnych, gazetek firmowych oraz informacyjnych materiałów wewnętrznych (np. publikowanych w internecie), kontakt z rynkiem zagranicznym (Ukraina) w celu utrzymywania kontaktu/relacji z partnerami biznesowymi oraz poszukiwania nowych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
Planowanie budżetu RWKL w Bydgoszczy, bieżąca kontrola planu wydatków, sporządzanie druków orzeczeń lekarskich, wykonywanie czynności Inspektora Ochrony Danych Osobowych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa i utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych.
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2018-09-03 - Ulanów (podkarpackie)
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami, - przygotowywanie ofert, - współpraca z magazynem,- wystawianie faktur; Pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Słupsk (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW Z BAZY DANYCH
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
-prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem podmiotu leczniczego-opracowywanie projektów umów, zarządzeń, regulaminów-prowadzenie systemów informatycznych NFZ (w szczególności: SZOI)
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2018-10-15 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów, analizowanie wyników finansowych rynku, składanie raportów, współpraca z Urzędem Celnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Łuków (lubelskie)
promocja oraz marketing piłki siatkowej, stworzenie dzieła polegającego na wykreowaniu sportowca lub treneramiejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz + teren całego krajupremia uznaniowa do wynagrodzenia
SPORTOWA AGENCJA MEDIALNA SAM-SPORT Alicja Malinowska - 2016-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-07 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Przeprowadzenie badań rynkowych i gromadzenie informacji rynkowej, planowanie i wdrazanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
- nawiązywanie kontaktów- prowadzenie negocjacji na terenie Armenii- współpraca z kontrahentami z Armenii- przygotowywanie ofert handlowych- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)