SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Kościan oferta pracy F.H-U ATELIER KAMILA SZUKAŁA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedaży,pomoc i doradztwo klientom w zakupach, dbałość o wygląd salonu i ekspozycje produktów, budowanie relacji z klientem
Data publikacji: 2019-11-05
Lokalizacja: Kościan (wielkopolskie)
Pracodawca: F.H-U ATELIER KAMILA SZUKAŁA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 32/a, 64-000 Kościan, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedaży,pomoc i doradztwo klientom w zakupach, dbałość o wygląd salonu i ekspozycje produktów, budowanie relacji z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościan
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościan
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Doświadczenie w pracy z klientami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
chęć uczenia się, zainteresowanie branżą aranżacji wnętrz, gotowość do szybkiego uczenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: F.H-U ATELIER KAMILA SZUKAŁA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
62-066 Kotowo 9/2, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Granowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kotowo
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.11.2019
Oferta pracy ważna do: 07.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6569a762b18b02722877603462114b7d
Podobne oferty pracy
demontaż pojazdów, składowanie i sprzedaż zdemontowanych części
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Radom (mazowieckie)
sporządzanie list płac wynagrodzeń nauczycieli, administracji i obsługi, sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw płacowych, sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych
Zespół Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - 2019-07-25 - Biłgoraj (lubelskie)
analizowanie wyników i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puck (pomorskie)
Do zadań należeć będzie:- przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskania funduszy unijnych i opracowywanie niezbędnych dokumentów,- opracowywanie merytoryczne opinii i załączników do wniosków o dofinansowanie- analiza możliwości finansowania projektów z programów europejskich,- opracowywanie informacji o ogłaszanych konkursach, dostępnych funduszach oraz zasadach ich pozyskiwania,- bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów oraz prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków unijnych,- doradztwo przy realizacji działań informacyjnych i promocyjnych funduszy europejskich,- przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeńOferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-12-17 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
współpraca i kontakt z klientem zagranicznym
Adriana S.A. - 2017-03-03 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
,
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji Stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji. Współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów. Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do: kontaktu z kandydatami do pracy i pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji; prowadzenia procesu rekrutacji zespołu pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji oraz pomocy w koordynowaniu pracy pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Gruzji; pomocy w załatwianiu spraw urzędowych, pomocy w załatwianiu zakwaterowania, tłumaczenia zakresu obowiązków.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice + teren całej POLSKI według zleceń.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na podobnym stanowisku w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (przerwa w zawodzie nie może być dłuższa nić 3 lata). Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka rosyjskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Katowice (śląskie)
wykonywanie przeglądów tech., czynności związane z przyjmowaniem i zdawaniem lokali, w tym ocena stanu tech. , ustalenie st. zużycia wyposażenia, sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NPRMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych .
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Nowy Glinnik (łódzkie)
wspomaganie rekrutacji i promocji ofert pracy dla opiekunów osób starszych z j.niemieckim, promocja oferty kursów i szkoleń, poszukiwanie kandydatów, teren całego kraju
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Kraków (małopolskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na ok. 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 21/207GODZ.PR.: 09:00-17:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (W TYM LICENCJAT)
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Pozyskiwanie nowych Klientów,Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Obróbka zdjęć produktowych. Wykonywanie atrakcyjnej i zgodnej z trendami grafiki. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Biegła obsługa komputera i internetu. Znajomość programu graficznego np. (Corel, Photoshop), Znajomości języka HTML, CSS będzie dodatkowym atutem. Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - praca z dostawcami zagranicznymi. Dobra organizacja pracy i samodzielność, Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, Wysoka kultura osobista, Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, Negocjowanie warunków współpracy.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu wypieku pieczywa
Marek Koniec PIEKARNIA - 2018-08-07 - Hrubieszów (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem i rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów, zarządzeń, wykazów, raportów i sprawozdań związanych z zatrudnieniem, naliczanie świadczeń, sporządzanie list płac i rozliczanie wynagrodzeń, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie materiałów do działań PR w mediach i portalach społecznościowych. Opisywanie produktów, monitoring sklepu, monitoring rynku, obsługa strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Legionowo (mazowieckie)
- aktualizacja i paszportyzacja zajęstości sieci - programowanie urządzeń abonamenckich - serwis techniczny
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Gdynia (pomorskie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie klientów na rynku wschodnim. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami. Sporzązdanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Poszukiwanie i wdrażanie na rynku wschodnim nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży.
VEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-23 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Sprzedaż art. medycznych, prowadzenie sklepu internetowego.I zmiana 9-17 pn-ptWynagrodzenie 2000 zł brutto
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Altercar Tomasz Nawrot - 2018-08-08 - Ryjewo (pomorskie)
utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych w zakresie nadzoru nad eksploatacją sieci i urządzeń, realizacji zadań remontowych i udziału w przeglądach obiektów. Praca na 1/2 etatu, 20 godzin tygodniowo, godziny pracy: 7.00- 15.00- wg harmonogramu. Okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Szczegóły oferty na stronie internetowej: www.zus.pl, BIP- zakładka oferty pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-07-13 - Słupsk (pomorskie)
- sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń i biletów-obsługa klienta- uczestnictwo w stażach i szkoleniach franczyzodawcy
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krosno (podkarpackie)
Rozliczanie czasu pracy kierowców, delegacji, prowadzenie dokumentacji biurowej
KORPOL - 2019-03-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników;2. Dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie; wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS;3. Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do prowadzenia obsługi płacowej;4. Sporządzenie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;5. Prowadzenie rozrachunków z pracownikami, w tym imiennej ewidencji wynagrodzeń pracowników;6. Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników;7. Sporządzenie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych;8. Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych;9. Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON;10. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO;11. Sporządzenie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia i wynagrodzenia;12. Sporządzanie informacji, analiz i zestawień w zakresie prowadzonej obsługi płacowej;13. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników;14. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw płacowych;15. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instrruowania i udzielania informacji dotyczących spraw płacowych;16. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oswiaty w Łodzi zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych;17. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy/
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
audyt stanowisk roboczych, przygotowywanie dokumentacji jakościowej, realizowanie planu kontroli jakości, wsparcie działów pracowniczych
"DELTA TRANS TRANSPORTE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-04 - Świętochłowice (śląskie)
-Aktywne pozyskiwanie klientów w zakresie możliwości pozyskiwania środków UE na rozpoczęcie działalności (dla osób indywidualnych) lub jej rozwój (dla firm).-Przygotowanie kompletnej dokumentacji na potrzeby realizacji konkretnego projektu w ramach funduszy UE (analizy finansowe, biznesplany, studia wykonalności, analizy branżowe, wnioski dotacyjne).-Przygotowywanie ofert usług doradczych.
PROACTIVE Centrum Wspierania Aktywnej Przedsiębiorczości Ewelina Hanus - 2015-11-17 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Olkusz (małopolskie)
obsługa klientów na rynkach wschodnich (Ukraina, Rosja), tworzenie raportów w Excel, tworzenie prezentacji w Power Point
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
staż ze środków unijnych POWER dla osób do 30-go roku życia
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Łowicz (łódzkie)
Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży (Centrala Banku). Podejmowanie działań wspierających działalność biznesową, koordynowanie procesów z zakresie zarządzania relacjami z klientami, jakości obsługi klientów wsparcie merytoryczne i organizacyjne pracowników oddziałów, organizowanie warsztatów w zakresie wymiany doświadczeń dotyczących podstawowych umiejętności sprzedażowych, zarządzania relacjami z klientami i standardów obsługi klienta oraz oferty produktowej banku, przygotowywanie raportów z realizacji planów sprzedażowych oddziałów, współtworzenie strategii rozwoju banku, współtworzenie nowych produktów i ich wdrażanie, stały monitoring sytuacji rynku konkurencji oraz pogłębianie wiedzy branżowej, wsparcie działalności handlowej: opracowywanie procedur wewnętrznych dotyczących produktów i usług oraz konkursów sprzedażowych, tworzenie baz danych itp. aktywne wspieranie Dyrektora Wsparcia SprzedażyWymagania: umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętności interpersonalne i komunikacyjne na wysokim poziomie, samodzielność, kreatywność i silna orientacja na realizację celów, silna motywacja do pracy i bardzo dobra organizacja pracy, czynne prawo jazdy kat. BOferujemy: możliwość wdrażania własnych pomysłów w życie i samodzielność w realizacji zadań, aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy i jej projektów, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)