SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI Świętochłowice oferta pracy "DELTA TRANS TRANSPORTE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: audyt stanowisk roboczych, przygotowywanie dokumentacji jakościowej, realizowanie planu kontroli jakości, wsparcie działów pracowniczych
Data publikacji: 2016-01-04
Lokalizacja: Świętochłowice (śląskie)
Pracodawca: "DELTA TRANS TRANSPORTE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chorzowska 134 B, 41-605 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
audyt stanowisk roboczych, przygotowywanie dokumentacji jakościowej, realizowanie planu kontroli jakości, wsparcie działów pracowniczych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świętochłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność odczytu rysunku technicznego
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi: poziomica, suwmiarka itp.
Nazwa pracodawcy:
"DELTA TRANS TRANSPORTE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Chorzowska 134 B, 41-605 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Świętochłowice
Gmina pracodawcy: Świętochłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętochłowice
Ulica pracodawcy: Chorzowska
Numer budynku pracodawcy: 134 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 04.01.2016
Oferta pracy ważna do: 03.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
analizowanie przetargów, robienie ofert, negocjowanie konkretów z klientami.
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2016-03-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Pieńki (podlaskie)
Planowanie i realizacja procesów rekrutacji, prowadzenie rozmów kwalifikacujnych, prowadzenie bazy danych, zamieszczanie ogłoszeń, rekrutacyjnych w internecie i prasie.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Płock (mazowieckie)
min. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi, szczegółowych informacji mozna uzyskać na strinie www.zdw.lodz.pl w zakłdace "Praca"
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi RDW Bełchatów - 2016-09-05 - Bełchatów (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, techniki sprzedaży, zarządzanie bazą danych, obsługa klienta, sporządzanie i przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Janówek (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych, ustawianie maszyn, kontrola bieżącej produkcji, organizacja pracy i przydział zadań, egzekwowanie przepisów BHP i p/poż, regulaminów, instrukacji itp
REMISTER ZPCH REMIGIUSZ REGUŁA - 2015-12-23 - Łódź (łódzkie)
akwizycja i sprzedaż towarów, organizacja dostaw, windykacja należności,współpraca z kontrahentami, poszukiwanie nowych możliwości rozwojuhurtowni, fakturowanie sprzedaży, praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Opole (opolskie)
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników;2. Dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie; wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS;3. Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do prowadzenia obsługi płacowej;4. Sporządzenie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;5. Prowadzenie rozrachunków z pracownikami, w tym imiennej ewidencji wynagrodzeń pracowników;6. Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników;7. Sporządzenie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych;8. Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych;9. Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON;10. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO;11. Sporządzenie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia i wynagrodzenia;12. Sporządzanie informacji, analiz i zestawień w zakresie prowadzonej obsługi płacowej;13. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników;14. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw płacowych;15. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instrruowania i udzielania informacji dotyczących spraw płacowych;16. Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oswiaty w Łodzi zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych;17. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy/
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac związanych z prodkcją i konfekcją wyrobu
P.P.H. "ADW" Sp z.o.o. - 2016-01-08 - Wyry (śląskie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsłga SPA, zakwaterowanie, sprzedaż produktów i usług.
Centrum Apiterapii APIBAŁT Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Bałtów (świętokrzyskie)
obsługa klienta, przygotowywanie zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy, obsługa programu Subiekt
S & Garden Sp. z o.o. Michał Sobota s.c. - 2018-04-24 - Trzebicz (lubuskie)
Obsługa telefoniczna pasażerów; układanie grafików kierowcom; obsługa komputera i urządzeń biurowych; korespondencja e-mailowa z klientami / kontrahentami;
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Pyrzowice (śląskie)
Do obowiązków należaeć będzie:-Obsługa kancelaryjna,-Obsługa programu Kadry i Płace,-Obsługa programu Płatnik,-Stosowanie przepisów prawa pracy, ZUS i PIT,-Zainteresowania z zakresu HR twardego,-Wystawianie faktur VAT i faktur korygujących.Oferujemy: -Umowę o pracę,-Wsparcie szkoleniowe oraz profesjolane wprowadzenie na stanowisko pracy.-Kontakt e-mail: minaylova.sasha (at) gmail.com-Kontakt telefoniczny: 511-704-081
APT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-24 - Gniszewo (pomorskie)
-wdrożenie i rozwijanie systemu magazynowego, -przejmowanie i wydawanie towarów, -prowadzenie systemu identyfikacji towarów, - kompletowanie ofert i deklaracje zgodności w systemie itp.
METCONCEPT Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-03-23 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
praca z klientem,praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie szkoleń w zakresie dyscypliny i czasu pracy, szkolenie kucharzy i obsługi restauracyjnej w zakresie standardów obsługi gości obowiązującej w danej restauracji/hotelu
Zbigniew Kowalski Management - 2017-10-24 - Karpacz (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa procesów posprzedażowych i serwisowychKontakt telefoniczny - marketingowy z klientem zagranicznymWspółpraca z pozostałymi działami firmy za granicą w języku niemieckim; praca na terenie gminy Wysoka
IPF 2 Spółka Z O.O. - 2017-06-08 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie ksiąg podatkowych i handlowych,- sporządzanie kalkulacji w zakresie podatku dochodowego,- przygotowanie deklaracji VAT / VAT-UE,- sporządzanie deklaracji ZUS,- sporządzanie list płac,- prowadzenie akt osobowych- kontakt z Urzędem Skarbowym, ZUS oraz klientami.Wymagania:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub ukończone studia wyższe o specjalizacji finanse i rachunkowość,- minimum dwuletnia praktyka zawodowa, najlepiej w biurze rachunkowym,- znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów- znajomość zagadnień podatkowych- znajomość przepisów prawaLiczymy na długofalową współpracę.Osoba stająca się o zatrudnienie musi być zarejestrowan jak bezrobotna w PUP.Zachęcamy do kontaktu.
Studio O2 Projektant Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Łańcut (podkarpackie)
•kontakt telefoniczny z klientem w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnień w płatności•windykacja telefoniczna - doprowadzenie do jak najszybszej wpłaty należności•codzienny monitoring spłaty należności•kontrola wpłat należności po terminie zapłaty,•raportowanie działań•prowadzenie działań monitoringowych/windykacyjnych i kontrolnych zgodniez ustalonymi procedurami,•kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikiem,•współpraca z działem kontroli kredytowej i siecią handlową
"AGROCHEM PUŁAWY" Sp. z o.o. O/Człuchów - 2017-06-07 - Człuchów (pomorskie)
realizacja zadań związanych z procesem, kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania wojskowych kompleksów zamkniętych, dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamknietych pod względem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodności wykorzystania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniamiresortowymi
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z zewnętrznych źródeł, współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie. Współpraca z firmą rozliczającą koszty c.o., prowadzenie spraw dot. reklamacji odczytów i rozliczeń kosztów ogrzewania, sporządzanie analizy kosztów c.o., weryfikacja mocy zamówionej dla potrzeb c.o. i c.w.u. Wprowadzanie danych w zakresie odczytu liczników (woda, prąd, gaz) oraz sporządzanie analiz w tym zakresie, przygotowywanie projektów umów dotyczących dzierżawy i najmu. Aktualizacja map sytuacyjnych nieruchomości gruntowych, prowadzenie spraw dotyczących świadectw efektywności energetycznej, prowadzenie rejestru szkód zgłaszanych do ubezpieczyciela. Praca jednozmianowa w poniedziałek w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w piątek w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Białej.
KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
pozyskiwanie kluczowych klientów, kontakt z klientami i przedstawicielami innych firm, prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie zamówień, obsługa klienta branży przemysłowej na rynku wschodnim (Ukraina, Białoruś, Rosja), porozumiewanie się w językach ukraińskim, rosyjskim i angielskim z kontrahentami, biegła obsu komputera, programów sprzedażowych - Proposal
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Ponik (śląskie)
wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-2020, przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu, utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-2020, obsługa organizacyjnych spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka" - 2016-10-19 - Łowicz (łódzkie)
praca w godzinach od 7.30 do 15.30, kontakt z klientem biznesowym, pozyskiwanie klientów
Centrum Szkoleń EXPERT Barbara Jakubowska - 2017-05-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
rozliczanie czasu pracy, kadry-płace, wynagrodzenia itd.
ALERT Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klintem anglojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)
Dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych (dot. zakupów materiałów i usług oraz środków trwałych) do systemu Symfonia FK, bieżące monitorowanie i rozliczanie kontrahentów w zakresie kompensat, przygotowywanie płatności, monitorowanie rozrachunków z tytułu wadium, kaucji oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów, bieżąca weryfikacji obrotów i sald wybranych kont analitycznych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia i naliczanie amortyzacji, aktywna współpraca ze wszystkimi działami w instytucji.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2018-08-10 - Gdańsk (pomorskie)