SPECJALISTY DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW(NR 7613) Osielsko oferta pracy PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Stanowisko: SPECJALISTY DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW(NR 7613)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań należeć będzie:- przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskania funduszy unijnych i opracowywanie niezbędnych dokumentów,- opracowywanie merytoryczne opinii i załączników do wniosków o dofinansowanie- analiza możliwości finansowania projektów z programów europejskich,- opracowywanie informacji o ogłaszanych konkursach, dostępnych funduszach oraz zasadach ich pozyskiwania,- bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów oraz prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków unijnych,- doradztwo przy realizacji działań informacyjnych i promocyjnych funduszy europejskich,- przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeńOferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
Data publikacji: 2018-12-17
Lokalizacja: Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:86-031 Osielsko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań należeć będzie:- przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskania funduszy unijnych i opracowywanie niezbędnych dokumentów,- opracowywanie merytoryczne opinii i załączników do wniosków o dofinansowanie- analiza możliwości finansowania projektów z programów europejskich,- opracowywanie informacji o ogłaszanych konkursach, dostępnych funduszach oraz zasadach ich pozyskiwania,- bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów oraz prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków unijnych,- doradztwo przy realizacji działań informacyjnych i promocyjnych funduszy europejskich,- przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeńOferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTY DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW(NR 7613)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Osielsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osielsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wiedza w zakresie identyfikacji możliwych źródeł finansowania, pozyskania środków unijnych oraz rozliczenia projektów europejskich,- doświadczenie z zakresu pisania i rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych, - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, - wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność pracy pod presją czasu- zaangażowanie w powierzone zadania,- systematyczność, dokładność
Nazwa pracodawcy: PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Wilhelma Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja (at) domsueryder.org.pl w tytule maila wpisując rekrutacja specjalista ds. rozliczeń lub pocztą na adres: Pallmed Sp. z o.o. ul. Szosa Gdańska 19, 86-031 Osielsko, z dopiskiem specjalista ds. rozliczeńDokumenty aplikacyjne proszę nazwać w formacie imię nazwisko CV/LM.Do oferty prosimy załączyć poniższe oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i kontynuacji zatrudnienia, stosowanie do przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119, s. 1 (zwanego: RODO), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, oraz innych stosownych przepisów prawa.Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO Administratorem Pani/Pana danych jest Pallmed sp. z o.o., pozostałe informacje można znaleźć w Polityce Prywatności: http://domsueryder.org.pl/strona-glowna/polityka-prywatnosci/
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Wilhelma Roentgena
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 17.12.2018
Oferta pracy ważna do: 16.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowca kat.B.
Zakład Usług Ślusarskich i Remontowo-Budowlanych - 2017-01-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, wykonywanie analiz statystycznych, przeprowadzanie badań oraz kontroli półproduktów oraz wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Jasło (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-11 - Pszczyna (śląskie)
obsługa maszyn do produkcji parafin i produkcji zniczy i wkładów, zdobienie zniczy.
PPHU "PŁOMYK" KITEL CEZARY - 2016-03-23 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- obsługa klienta- wprowadzanie wniosków do systemów bankowych- sprzedaż produktów finansowych- samodzielne zarządzanie placówką- obsługa urządzeń biurowych- praca na terenie Zawiercia
Niezależny Operator Finansowy Centrum 9 Blaut Barbara - 2018-07-04 - Zawiercie (śląskie)
Do obowiązków pracownika należy: zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg, wycieranie kurzu z parapetów, grzejników, obrazów, usuwanie zabrudzeń z przeszkleń w meblach, mycie, czyszczenie i odkażanie umywalek, brodzików, armatury i urządzeń sanitarnych w toaletach, opróżnianie koszy na śmieci, mycie okien, ścian i klatki chodowej, odśnieżanie i zamiatanie podwórka i wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łódź (łódzkie)
Zamawianie i sprzedaż części do pojazdów samochodowych. Przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Suwałki (podlaskie)
•płatne staże•stypendia szkoleniowe •zwrot kosztów przejazdu•zwrot kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 i/lub osobą zależną•warsztaty z zakresu kreowania wizerunku połączone z usługą stylisty •dodatkowo: kurs prawa jazdy kat. B, kurs ECDL, kurs językowy, kursy zawodowe i inne
kontakt przez OHP - 2017-11-06 - Słupsk (pomorskie)
Bezpośrednie zarządzanie realizacją rozumianą jako przyjęcie zlecenia do produkcji, przeprowadzenie pomiarów i niezbędnych uzgodnień z Klientem, rozplanowanie konstrukcji - tworzenie dokumentacji konstrukcyjno - technicznej, tworzenie list produkcyjnych wraz z obróbkami dla maszyn CNC. Stanowisko samodzielne + współpraca z Klientem oraz dziełem produkcji i magazynu. Praca na terenie siedziby firmy oraz w miejscu wykonywania pomiarów (teren województwa zachodniopomorskiego).
GOSCO FP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-10 - Chomino (zachodniopomorskie)
- kontrola produktów w trakcie procesu produkcyjnego;- prowadzenie dokumentacji (pomiarowej i spawalniczej) oraz ich tworzenie;- uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym;- obsługa reklamacji;- współpraca z działem technicznym i handlowym;
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Strzegom (dolnośląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Kielce (świętokrzyskie)
-Koordynowanie procesu projektowania opakowań,-współpraca z agencjami graficznymi oraz drukarniami w procesie tworzenia opakowań,-stały nadzór nad ilością opakowań w celu realizacji planu produkcyjnego,-tworzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej opakowań,-śledzenie rynku opakowaniowego,-współpraca głównie z działem jakości. praca w godzinach od 08.00-16.00
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Cmolas (podkarpackie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia -planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-06-14 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
Praca na produkcji chałwy, pakowanie, formowanie chałwy
ELIS ALI ESKI - 2018-08-23 - Tuchom (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami
VANSTAR Produkcja Rur Wydechowych - 2017-02-22 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
rozliczanie kontrahentów, wystawianie faktur, współpraca z księgowym
P.H.U. SJ-SOLO JERZY SEKUŁA - 2018-07-10 - Świebodzin (lubuskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań. Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanycjh z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk prjektowych i tworzenie raportów.
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Zabierzów (małopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie wszystkich działań transakcyjnych ds. zakupów P2P dla różnych kategorii na większym obszarze działania, koordynacja, transakcje, wspieranie c (at) mtt w przydzielonych kategoriach/ krajach, zwiekszenie skuteczności istniejących systemów i procesów, wsparcie przy transakcjach dla kupujacych, współpraca z klientami m.in. rynek arabski, obowiązki z zakresu zarządzania i komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Raba Wyżna (małopolskie)
Fachowa obsługa klienta w oparciu o program i zasady Naturhouse, prawidłowe i efektywne kierowanie funkcjonowaniem punktu Naturhouse, zdobywanie zaufania klienta, realizowanie miesięcznych planów sprzedażowych, zaangażowanie w uczestnictwo w akcjacj, konkursach i promocjach prowadzonych przez Naturhouse, przygotowywanie materiałów merytorycznych.
Centrum Dietetyczne Naturhouse - 2016-04-13 - Leżajsk (podkarpackie)
WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH DO PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; NADZÓR I UTRZYMYWANIE SYSTEMÓW AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ; OBSŁUGA I UTRZYMYWANIE PRAWIDŁOWEGO STANU TECHNICZNEGO MASZYN; ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI RUCHU MASZYN; NAPRAWA USTEREK Z ZAKRESU ELEKTRYKI I MECHANIKI
NIRO Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzedaż oferty firmy przez telefon,tworzenie baz danych,tworzenie oferty handlowej,obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Białystok (podlaskie)
Sprawowanie opieki i zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom, utrzymywanie porządku w sali oraz przedszkolu, pełnienie dyżuru w szatni, nakrywanie i sprzątanie po posiłkach, wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora przedszkola.
Przedszkole Fundacji "Elementarz" - 2017-06-28 - Jawiszowice (małopolskie)
Czynności gospodarcze i opiekuńcze w domu podopiecznego. Godziny pracy do uzgodnienia. Praca od Poniedziałku do Piątku. (za zgodą w soboty i w niedziele)
Polski Czerwony Krzyż Warmińsko-Mazurski Zarząd Okręgowy - 2017-06-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji użytkownikom aplikacji, analiza i przedstawienie diagnozy problemów użytkownikowi, a następnie przekazanie uwag do specjalistów odpowiedzialnych za ich późniejsze usuwanie
CITY-NAV Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
zadania związane z zakupem towarów na giełdach zagranicznych-wewnątrzwspólnotowym, przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Świebodzice (dolnośląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Olkusz (małopolskie)
1. Zarządzanie kalendarzami menagerów.2. Wsparcie administracyjne menagerów.3. Zarządzanie zamówieniami i rozliczeniami dla menagerów.4. Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych managerów. 6. Wykonywanie innych czynności wyznaczanych przez przełożonego. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)